برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای گروه مشتاق
تازه‌ترین اثر محمدرضا اسحاقی منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم موسیقی محلی «زِلفِ شه» تازه‌ترین اثر استاد محمدرضا اسحاقی با اجرای گروه «مشتاق» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

«زلف شه» مجموعه‌ای از موسیقی محلی مازندران مشتمل بر ۱۵ قطعه به نام‌های«پیش نوازی»، «هرایی»، «پایتخت»، «آواز گل و بلبل»، «منظومه عارف و گلما»، «میان تبری»، «بانو بانو جان»، «کتولی»، «زمستون»، «کتولی سرونگ»، «لیلی و مجنون»، «صنم»، «لاره»، «فاطمه مسکین» و «شیرین جان» است که در آن استاد محمدرضا اسحاقی به نوازندگی دوتار و آواز پرداخته است.

محمود بتیار نوازنده دوتار، علی اصغر اسحاقی نوازنده عود، مجید بتیار نوازنده دسر کوتن و دف، محمد ابراهیم نژاد نوازنده کمانچه باس، خسرو اسحاقی نوازنده دوتار، شهاب بهرامی نوازنده دهل، دایره و علی رستمی نوازنده للوا و قرنه به عنوان نوازنده گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

محمدرضا اسحاقی از پیشکسوتان موسیقی شرق مازندران است. او دوران طولانی از عمر خود را با مقامات هرایی و حقانی و همه مقامات و ریزمقامات و گوشه‌های موسیقی مازندران زیسته و برخی از این گوشه‌ها و مقامات تنها در نهاد او ذخیره شده است. آلبوم موسیقی محلی «زلف شه» به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 14:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تازه‌ترین اثر محمدرضا اسحاقی منتشر شد | موسیقی ما