برنامه یاد بعضی نفرات
 
در مسير انتشار اولین آلبوم شخصی
«دلسرد»؛ دومین قطعه انفرادی کیان پورتراب منتشر شد
موسیقی ما – پس از استقبال مخاطبان از نخستین قطعه انفرادی کیان پورتراب، این خواننده دومین تک‌قطعه خود را با نام «دلسرد» منتشر کرد.

کیان از دو سال پیش مشغول فعالیت روی پروژه شخصی خود با فضای الکترونیک است و قصد دارد در اولین آلبومش با ترکیب صداهای الکترونیک و مدرن با آواها و کلام فارسی، تجربه متفاوتی از موسیقی را رقم بزند که در همین راستا، قطعه «تکه‌ها» را تابستان سال گذشته منتشر کرد و با استقبال جالب توجه مخاطبان هم روبه‌رو شد.

او درباره تازه‌ترین قطعه خود به «موسیقی ما» می‌گوید: «قطعه «دلسرد» به حال و هوایم در سال گذشته نزدیکی زیادی داشت و به همین دلیل دوست داشتم آن را سال پیش منتشر کنم؛ اما به دلیل برخی شرایط، موفق به انجام این کار نشدم. البته در این فاصله، کارهای دیگر را پیش برده‌ام و قرار است تا قبل از انتشار آلبوم، چند تک‌قطعه دیگر هم در ماه‌های آینده منتشر شود.»

کیان سال گذشته برای اولین‌بار پروژه شخصی خود را در جشنواره موسيقي فجر در برج آزادی روی صحنه برد که در واقع تجربیات او از آهنگسازی‌هایش در یک سال گذشته بود. یکی از نکات قابل توجه این کنسرت اتمام همه بلیت‌ها، آن‌هم در حالی بود که مخاطب هیچ یک از قطعات را پیش از آن نشنیده بود و البته هیچ شباهتی هم به فعالیت‌هایش در گروه «کامنت» نداشت. او درباره این تجربه می‌گوید: «من سعی کرده‌ام قبل از آهنگسازی به یک مسیر تازه فکر کنم تا ببینم چطور می‌توانم با حفظ ماهیت اصلیِ موسیقی، حرف‌های جدیدی را درگیر آهنگسازی خود کنم که خوشبختانه با استقبال جالبی که از تک قطعه «تکه‌ها» و همین‌طور کنسرتم شد، متوجه شدم مسیر را اشتباه نرفته‌ام. افرادی به سمت این قطعه جذب شدند که واقعاً انتظارش را نداشتم و همین موضوع برایم انگیزه‌ای دوباره شد. یکی از نتایج آن هم این بود که فهمیدم هنوز می‌توان بدون فکر کردن به اینکه قرار است قشر خاصی از مردم مخاطب کارهایت باشند، موسیقی تولید کرد و به واسطه آن، افراد جدیدی را وارد دنیای خود کرد.»

«دلسرد»، دومین قطعه‌ای است که از آلبوم جدید کیان منتشر می‌شود؛ آلبومی که در فضاى الكترونيک و موسیقی امبينت و مينيمال تعريف می‌شود و این روزها مراحل پایانی خود را می‌گذراند و قرار است اواسط تابستان جارى منتشر شود. در پایان می‌توانید قطعه «دلسرد» را با موسیقی، تنظیم و صدای کیان از «تماشاخانه موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 16:08

دیدگاه‌ها

شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 11:58

کامنت بند ❤

شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 11:58

تبریک و آرزوی موفقیت بیشتر ❤

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دلسرد»؛ دومین قطعه انفرادی کیان پورتراب منتشر شد | موسیقی ما