برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد علیزاده "گفتم نرو" را به استرالیا و کانادا می‌برد

موسیقی ما - محمد علیزاده در چند روز آینده همراه با ارکستر خود راهی استرالیا می‌شود تا اجراهایی را در چند شهر مختلف این کشور روی صحنه ببرد.

امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (نوازنده و سولیست ویولن)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان صدیق‌آذر (نوازنده لانچ‌پد)، علی‌ پورنگهبان (نوازنده گیتار باس)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، داوود اریکه (نوازنده ساکسوفون، کلارینت و فلوت) و همچنین کیانوش علی‌محمدی (همخوان و وکال) نوازندگانی هستند که همراه با علیزاده به استرالیا می‌روند. 

کنسرت‌های علیزاده در استرالیا با اجرایی در روز 23 ژوئن (جمعه 2 تیرماه) در شهر بریزبین آغاز می‌شود و سپس این خواننده در روز 24 ژوئن راهی شهر پرث شده و برای ایرانیان مقیم این شهر اجرا می‌کند. همچنین علیزاده و ارکسترش در روز 30 ژوئن (جمعه 9 تیر) در سیدنی و در روز 1 ژوئیه (یکشنبه 10 تیر) در شهر ملبورن کشور استرالیا به روی صحنه می‌روند و سپس برای اجراهای داخلی به ایران بر می‌گردند.

تور کنسرت‌های کانادا محمد علیزاده هم از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود. این خواننده در روز 6 اکتبر (جمعه 14 مهرماه) در شهر تورنتو میهمان ایرانیان مقیم این شهر است و دو روز بعد نیز به شهر ونکوور رفته و در آن‌جا اجرا می‌کند. کنسرت‌های بعدی علیزاده در کشور کانادا نیز در روزهای 13 اکتبر (جمعه 21 مهرماه) در مونترال و 14 اکتبر (22 مهرماه) در شهر کالگری برگزار خواهد شد.

این خواننده که تور کنسرت‌های آلبوم "گفتم نرو" را اجرا می‌کند، در کنسرت‌های استرالیا و کانادا خود، ضمن اجرای اکثر قطعات این آلبوم از جمله "گاهی بخند"، "عشقم این روزا"، "بی معرفت"، "بیمارم"، "بی‌حوصله"، "تصمیم" و "چهل درجه"، برخی از قطعات آلبوم‌ها، تک آهنگ‌ها و تیتراژهای محبوب تلویزیونی خود از جمله "جز تو"، "برادر"، "احساس"، "برگرد" و... را نیز برای ایرانیان مقیم کانادا و استرالیا خواهد خواند.

علیزاده سال گذشته با 151 سئانس کنسرت در کل کشور (46 سئانس در تهران و 105 سئانس در شهرستان‌ها)، رکورددار برگزاری کنسرت طی یک سال بعد از انقلاب شد. این خواننده پاپ کنسرت‌های خود را به‌ تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی مدیریت شرکت ایران گام برگزار کرد.

علیزاده در حال حاضر موسیقی تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه "ماه عسل" را روی آنتن شبکه سه سیما دارد و قطعه او با نام "عسل" با ترانه‌ای از روزبه بمانی مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 01:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده "گفتم نرو" را به استرالیا و کانادا می‌برد | موسیقی ما