برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار اولین آلبوم مستقل خواننده پالت
«هرمان» بعد از ماه رمضان می‌آید

موسیقی ما - امید نعمتی که قصد دارد اولین آلبوم مستقلش را منتشر کند بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اولین آلبوم مستقل من به نام «هرمان» بعد از ماه رمضان به تهیه کنندگی احسان رسول اف منتشر می شود همچنین برنامه هایی برای اجرای زنده آلبوم در نظر گرفته شده که در این کنسرت ها تصمیم دارم از نوازندگان همه گروه های موسیقی مطرح از جمله «کامنت»، «چارتار»، «داماهی» و «بمرانی» استفاده کنم که با توجه به توانایی هرکدام در عرصه نوازندگی می تواند فضای جالب توجهی را برای علاقه مندان رقم بزند.

وی اضافه کرد: برای انتشار این آلبوم در میان مخاطبان لحظه شماری می کنم و دوست دارم واکنش آنها را درباره اولین اثر مستقلم ببنیم زیرا در این آلبوم تمام تلاشم را انجام دادم که حس و حال کار با آنچه در گروه «پالت» می خوانم دارای تفاوت هایی باشد.

این خواننده که همچنان همکاری خود را با گروه «پالت» ادامه می دهد، عنوان کرد: سال گذشته بعد از انتشار قطعه «هرمان» در فضای مجازی که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، با مشورت برخی از دوستان هنرمندم تصمیم گرفتم که با توجه به حال و هوای این قطعه آثار دیگری را در قالب یک آلبوم مستقل منتشر کنیم که خوشبختانه این اتفاق انجام گرفت. در این آلبوم که اثری مستقل از فعالیت های من در گروه «پالت» است، صادق تسبیحی به عنوان تنظیم کننده با من همراهی می کند.

نعمتی که طی سال های گذشته همراه با گروه موسیقی پالت تولیدات و اجراهای زنده زیادی را پشت سر گذاشته همراه با این گروه آلبوم های «آقای بنفش»، «شهر من بخند» و «تمام ناتمام» را در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار داده است.

منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 01:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «هرمان» بعد از ماه رمضان می‌آید | موسیقی ما