برنامه یاد بعضی نفرات
 
تا اواسط تیرماه
جدیترین آلبوم «دنگ‌شو» منتشر می‌شود
موسیقی ما – جدیدترین آلبوم گروه «دنگ‌شو» تا اواسط تیرماه منتشر خواهد شد. اسم این مجموعه هنوز مشخص نشده اما چندی پیش قطعه «چی زی» و روز گذشته هم قطعه «خطا کردم» از این آلبوم به گوش مخاطبان رسید.

آهنگسازی، تنظیم و ترانه‌ اغلب آثار این مجموعه توسط طاها پارسا، رضا شایا، میلاد باقری و سایر اعضای گروه انجام شده و در کنارش زنده‌یاد افشین یداللهی هم ترانه آخرین قطعه این آلبوم را سروده است.

آلبوم جدید «دنگ‌شو» بر خلاف آثار گذشته آنها علاوه بر دیجی‌پک (قاب شیشه‌ای) به شکل مویرگی هم منتشر خواهد شد که اعضای گروه دلیل این کار را پخش گسترده‌تر آلبوم اعلام کرده‌اند. همچنین قرار است مراسم رونمایی و نشست خبری این مجموعه هم اواسط تیرماه در تهران برگزار شود.

این آلبوم قرار بود تا پایان سال 95 منتشر شود و حتی تصمیم گروه «دنگ‌شو» بر این بود که رونمایی از آن در کنسرت اسفندماه آنها در برج میلاد باشد. اما آنها در اقدامی جالب برای رپرتوار آن کنسرت به جای قطعات این آلبوم، کارهای آلبوم بعدی را اجرا کردند. از سوی دیگر گروه دنگ‌شو قرار است بلافاصله پس از انتشار آلبوم جدید خود، تور کنسرت‌هایش را آغاز کند. این تور از شهر تهران آغاز می‌شود و تا پیش از ماه محرم در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

می‌توانید قطعه «خطا کردم» جدیدترین اثر گروه دنگ‌شو با صدای میلاد باقری را از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 15:38

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جدیترین آلبوم «دنگ‌شو» منتشر می‌شود | موسیقی ما