برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت آهنگساز برجسته کشور عنوان شد
لوریس چکناواریان: مجید انتظامی از مفاخر موسیقی ایران است
موسیقی ما - «لوریس چکناواریان» در آستانه برگزاری بزرگداشت «مجید انتظامی» که از سوی سازمان سینمایی حوزه هنری طراحی شده از این اتفاق ابراز خرسندی کرد و این آهنگساز را از مفاخر موسیقی ایران دانست.
 
«چکناواریان» بر این اعتقاد است که مجید انتظامی خدمات بزرگ و ارزنده‌ای به سینمای ایران و حوزه موسیقی انجام داده است: «ایشان آهنگ‌های خوبی برای دفاع مقدس کار کردند که آثار ماندگاری است. من خدمت ایشان ارادت دارم و چند بار هم در کنسرت‌هایشان شرکت کردم.» چکناواریان همچنین از برگزاری بزرگداشت برای این استاد موسیقی ابراز خوشحالی کرد.
 
این در حالی است که «رسالت بوذری» به عنوان مجری مراسم بزرگداشت مجید انتظامی معرفی شد. این مراسم با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه، ساعت 18 روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.
 
در این مراسم از فیلم مستند «ابوایست» به کارگردانی صادق محمدی با نگاهی به زندگی و آثار این هنرمند که توسط مرکز مستند سوره تولید شده برای نخستین بار رونمایی می‌شود. این مراسم به منظور پاسداشت کارنامه درخشان و غنی استاد انتظامی و حضور و جایگاه تاثیرگذار او در عرصه موسیقی سینما بویژه، سینمای انقلاب و دفاع مقدس طراحی شده است.
 
«مجید انتظامی» یکی از تاثیرگذارترین آهنگسازان حال حاضر کشور است که نزدیک به ۱۰۰ موسیقی فیلم و حدود ۱۰ موسیقی صحنه‌ای نوشته است، موسیقی فیلم‌های «آژانس شیشه‌ای»، «روز واقعه»، «از کرخه تا راین»، «ترن»، «دوئل»، «سردار جنگل»، «عقاب‌ها»، «مریم مقدس»، «کانی مانگا»، «بوی پیراهن یوسف» و ده‌ها فیلم سینمایی دیگر، یا موسیقی سریال‌هایی مانند «تنهاترین سردار»، «مردان آنجلس»، «شیخ بهایی» و «کلاه پهلوی»، از جمله آثار او است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 17:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لوریس چکناواریان: مجید انتظامی از مفاخر موسیقی ایران است | موسیقی ما