برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک سال پس از انتشار آلبوم جدید
افشین آذری با «همه میدونن» در تهران روی صحنه رفت
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «همه میدونن» یک سال پس از انتشار این آلبوم نخستین کنسرت بزرگ و رسمی خود را در تهران روی صحنه برد.

به گزارش «موسیقی ما»، افشین آذری در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که حاضرین در سالن از همان ابتدای برنامه خواستار اجرای قطعات پرطرفدار این خواننده از جمله: همه میدونن، تموم شهر خوابیدن، برام سخته و... را از این خواننده داشتند.

افشین آذری در ابتدای کنسرتش گفت: بسیار خوشحالم که در حضور شما در تهران به اجرای برنامه می‌پردازم و در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت من در تهران است، حضور شما دلگرمی خاصی برای من است. این خواننده با اشاره به رپرتوار برنامه‌اش گفت: امشب با گلچینی از آثار تُرکی و فارسی این برنامه را روی صحنه خواهیم برد و قطعا انرژی شما روی ما تاثیرگذار خواهد بود.

این خواننده به مرور قطعاتش را اجرا کرد و در اواسط برنامه خود نیز برای دقایقی صحنه را ترک کرد تا «محمدرضا هدایت» که در این کنسرت خواننده مهمان بود، برای دقایقی روی صحنه حاضر شود و چند قطعه را نیز او اجرا کند. پس از اجرای این خواننده جوان، بار دیگرافشین آذری روی صحنه حاضر شد و پس از اجرای یک قطعه، دقیاقی را با ویلن و آکاردئون به تکنوازی پرداخت که این بخش از برنامه باعث شد حاضرین در سالن به وجد آیند و شور و هیجان خاصی در سالن حاکم شد.

اجرای قطعاتی چون : بری باخ، اولماز اولماز و... انتهای کنسرت این خواننده در تهران را تشکیل می دادند تا نخستین کنسرت افشین آذری در تهران با حضور دوستدارانش به شبی ویژه تبدیل شود.

«میرطاهر مظلومی» کارگردانی هنری این کنسرت را بر عهده داشت و «مهدی فهیمی» نیز رهبر ارکستر افشین آذری بود.

محمد نصرتی، منصور برزگر، محمود گل محمدی و... از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن بودند.

این کنسرت به همت موسسه «آوای باران» و به تهیه کنندگی رضا کمالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و علیرضا نصیری نیز مدیر اجرایی پرتلاش این کنسرت بود.

در ادامه چند سکانس از این کنسرت را از نگاه دوربین علیرضا حق‌شناس می‌بینید:
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 10:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود افشین آذری با «همه میدونن» در تهران روی صحنه رفت | موسیقی ما