برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده و بازیگر مطرح سینما نهم شهریور در تهران روی صحنه رفت
پیشنهادی برای یک تلفیق؛ گلزار می‌تواند اولین باشد
موسیقی ما کنسرت تابستانی «محمدرضا گلزار» روز چهارشنبه هشتم شهریورماه به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این خواننده و بازیگر سرشناس سینما اجرای خود را به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» روی صحنه برد. برنامه‌ای که در ادامه تور کنسرت‌هایش بود و او این روزها در شهرهای  مختلف ایران اجرای برنامه دارد. گلزار در کنسرت تهران خود هم مانند سایر کنسرت‌هایش، ارکستری به رهبری «حامد برادران» را در کنار خود داشت و آنها منتخبی از تک‌آهنگ‌های پرطرفدارشان را اجرا کردند.
 
شروع کنسرت محمدرضا گلزار با حضور «امیرعباس» رقم خورد. کودکی که از مدتی قبل به شکل عجیبی به خاطر شیرین‌زبانی در کلیپ‌هایش معروف شده و برای اولین‌بار در یک کنسرت موسیقی حاضر می‌شد. پیش از ورود نوازنده‌ها، امیرعباس برای لحظاتی روی استیج قدم زد و به ابراز احساسات مردم پاسخ داد و پس از خروج او، رسماً اجرای محمدرضا گلزار آغاز شد. او برنامه خود را با قطعه «چطوری دیوونه» آغاز کرد و با انرژی خوبی به صحنه آمد. گلزار در چند اجرای اخیر خود در تهران نسبت به اولین کنسرتش، مشخصاً روی مقوله اکت‌هایش کار کرده و پیشرفت خوبی در این بخش داشته  است.
 
اما یکی از نکاتی که می‌تواند باعث موفقیت بیشتر محمدرضا گلزار در عرصه موسیقی و اجراهای زنده شود این است که او صرفاً به برگزاری یک کنسرت همانند خواننده‌های دیگر اکتفا نکند. یکی از نکات تمایز گلزار نسبت به سایر خواننده‌های پاپ این است که او طی این سال‌ها با کارگردانان و هنرمندان بزرگی در عرصه سینما همکاری داشته است. به همین دلیل اگر به سمت تلفیق موسیقی با تئاتر حرکت کند می‌تواند اجراهای متفاوتی را روی صحنه ببرد. قطعاً اگر او به دنبال اجرای چنین برنامه تلفیقی که این روزها با نام کنسرت – نمایش از آن یاد می‌شود باشد، می‌تواند با نویسندگان و بازیگران و کارگردانان مطرحی همکاری کند. از سوی دیگر با توجه به مدل کارهای محمدرضا گلزار، او می‌تواند با همفکری چند تن از هنرمندان سینما و تئاتر و استفاده از برخی آهنگ‌های کنونی و تولید چند اثر دیگر متناسب فضای تئاتر، نمایشی را روی صحنه ببرد که موسیقی در آن نقش اول و کلیدی باشد. البته برای برگزاری این نوع اجرا حتماً باید فیلمنامه‌ای قوی‌ و اتاق فکری متشکل از خود گلزار و هنرمندان سینما و تئاتر و موسیقی در کار باشد تا شاهد تلفیقی صحیح با اِلِمان‌های هنری و مخاطب‌پسند باشیم. چنین خلاقیت‌هایی قطعاً باعث خواهد شد تا او در عرصه موسیقی هم مانند سینما به شهرتی دوچندان دست یابد. همچنین باید این نکته را مدنظر داشت که تا کنون کنسرت – نمایشی در ژانر موسیقی پاپ روی صحنه نرفته و همین موضوع می‌تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.
 
در کنسرت نهم شهریور محمدرضا گلزار، امیرعباس باز هم روی صحنه حاضر شد. گلزار اواسط برنامه از او دعوت کرد تا روی صحنه بیاید و یکی از کارهای این خواننده را خواند و دقایقی را با او گپ زد. همچنین او در این برنامه قطعات دیگری نظیر من یه دیوونم، منو اصلاً ندید، همه رفتن، لعنتی، عاشق نبودی و روز برفی و... را خواند. گلزار قطعه شاد «بهت عادت کردم» را هم با حامد برادران اجرا کرد.
 
خشایار جوزی (نوازنده گیتار الکتریک)، ماکان یعقوبی (نوازنده گیتار اسپانیش)، فرزاد قماشچی (نوازنده درامز)، علی شقاقی (نوازنده گیتاربیس)، حسن فراهانی (نوازنده ترومپت)، بنیامین بیانی (نوازنده ساکسفون) و حسین شریفی (نوازنده ترومبون) اعضای گروه ریزار به رهبری حامد برادران (کیبورد و همخوان) بودند که روی صحنه هنرنمایی کردند.
 
در ادامه می‌توانید عکس‌های «سعید عبداللهی» از این کنسرت را ببینید:
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1396 - 16:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیشنهادی برای یک تلفیق؛ گلزار می‌تواند اولین باشد | موسیقی ما