برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار نخستین اثر رسمی، در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما» عنوان شد؛
آمین: قرار نیست سه ماهه هیت شوم و زود از مُد بیفتم
موسیقی ما - نخستین آلبوم رسمی «آمین» موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای انتشار شد و این خواننده تصمیم گرفته آثار این آلبوم را به صورت تک آهنگ منتشر کند.

به گزارش «موسیقی ما»، «آمین» که پیش از این صدای او را در آثار پرطرفداری چون «وقت رفتن»، «بغض یعنی» و... شنیده بودیم، پس از اخذ همه مجوزهای لازم، به جرگه خواننده رسمی پیوسته و آثارش به زودی در قالب تک آهنگ منتشر خواهند شد.

نخستین آلبوم این خواننده به نام «آمین» پس از دو سال توانست نامه نشر بگیرد و این خواننده نخستین تک آهنگ از این آلبوم را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است. آلبوم آمین از 12 تراک تشکیل شده که اکثر تراک‌ها از 4 سال پیش جمع آری و تولید شده است و با همکاری چهره هایی چون هومن نامداری، مهران عباسی، سید محمد کاظمی در بخش ترانه، امین بامشاد، حامد برادران و شهاب رمضان تولید شده است.

«آمین» در نخستین گفتگوی رسمی خود درباره اخذ همه مجوزهای لازم به «موسیقی‌ما» گفت: «قطعات آمین، بُغض یعنی و نیستی به صورت تک آهنگ در این آلبوم هستند و قصدمان این است که کارها به صورت تک تراک بیرون بیاید. اولین کار از این آلبوم تراک پیاده رو بود که با تنظیم و آهنگسازی خودم و اشعار سید محمد کاظمی در اختیار دوستداران موسیقی قرار گرفت. فکر می‌کنم تراکی از شهاب رمضان را در پاییز منتشر کنیم که همراه با ویدئو است. این آلبوم در بهمن ماه سال گذشته مجوز نشر گرفت و آن را به صورت تک تراک منتشر می‌کنیم.»

آمین افزود: «فضای کارهایی که در این آلبوم انجام شده برای 4 سال پیش است و سعی کرده ایم کمی در تنظیم صداها را تغییر بدهیم ولی سعی من بر این هست که موسیقی یک بار مصرفی نباشد و اینگونه نباشد که سه ماه هیت شود و از مد بیفتد. من نمی‌خواهم به گونه‌ای کار کنم که روی مد باشم و در این آلبوم هم تلاش کردم به گونه ای کار کنم که خودم علاقه دارم.»

«پیاده رو»  نخستین تک آهنگ این خواننده است که با موسیقی «آمین» و ترانه «محمد کاظمی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می توانید آنرا از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 01:04

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آمین: قرار نیست سه ماهه هیت شوم و زود از مُد بیفتم | موسیقی ما