برنامه یاد بعضی نفرات
 
استقبال از کنسرت خواننده پاپ آذری در آذربایجان غربی
«علی پرمهر» در ارومیه روی صحنه رفت
موسیقی ما- خواننده پاپ آذری پس از اجراهای مختلف در شهرهای غربی کشور از جمله گرمی، میاندوآب و ... این بار در ارومیه روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، علی پرمهر پس از انتشار آثارش در فضای مجازی و انتشار دو آلبوم رسمی در سالن سینما آزادی ارومیه روی صحنه تا برای نخستین بار پذیرای دوستداران موسیقی این خطه باشد.

این خواننده که پس از انتشار قطعه «اورمیا» محبوبیت بالایی در این شهر به دست آورده، هنگام اجرای این اثر همخوانی جالب حاضرین در سالن را با خود همراه دید و همین باعث شد این خواننده در بخش های زیادی از این قطعه سکوت کند و حاضرین در سالن این اثر را با همراهی ارکستر خواندند.

گفتنی ست علی پرمهر پیش از این سابقه همکاری به عنوان ترانه سرا با چهره هایی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین و علی عبدالمالکی را در کارنامه اش دارد.

کنسرت های این خواننده در بین دوستداران موسیقی آذری مورد توجه قرار گرفته است و فروش بلیت های کنسرت این خواننده در مدت زمان کوتاه، اتفاقیست که نوید از ظهور چهره ای جدید در موسیقی آذری دارد.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی نادر قاسمی برگزار و سحر چایفروش و علی احمدی به عنوان مدیر اجرایی وی را همراهی می‌کنند. کنسرت های این خواننده در بین دوستداران موسیقی آذری مورد توجه قرار گرفته است و فروش بلیت های کنسرت این خواننده در مدت زمان کوتاه، اتفاقیست که نوید از ظهور چهره ای جدید در موسیقی آذری دارد.

رحیم شهریاری خواننده مطرح آذری نیز روز گذشته در اینستاگرام شخصی اش درباره علی پرمهر نوشت: «در سالهای گذشته علی پرمهر ترانه سرای خوب و توانمندی بود که این روزها شاهد کنسرت های آذری اش در ایران هستیم و خوشحالم از این موضوع. امیدوارم حمایت شود و بتوانیم اجراهای بزرگش را شاهد باشیم.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 11:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی پرمهر» در ارومیه روی صحنه رفت | موسیقی ما