برنامه یاد بعضی نفرات
 
این پروژه امشب با رکورد تعداد مخاطبان اجرای زنده به کار خود پایان می‌دهد
حمید نعمت‌الله فیلم کنسرت-نمایش «سی» را می‌سازد
موسیقی ما - پروژه «سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری و همچنین مدیریت تهمورس پورناظری، پس از 30 شب اجرا در فضای باز کاخ سعدآباد، امشب به پایان می‌رسد. این در حالی است که هم‌اکنون حمید نعمت‌الله (کارگردان شناخته شده سینما) مشغول ساختِ فیلمی براساسِ این کنسرت-نمایش است که با 120 هزار مخاطب، توانست رکورد تعداد مخاطبانِ اجرای زنده در ایران كه پيش از اين در اختيار كنسرت «چرا رفتى» بود را بشکند.
 
حمید نعمت‌الله که پیش از این در فیلم‌هایی چون «آرایش غلیظ» و «رگِ خواب» با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته، فیلم‌برداری این پروژه برای ساختِ فیلمی از آن به همراه تیم اجرایی خود در شب‌های پایانی اجرا آغاز کرده و بعد از اتمامِ اجرای صحنه‌ای نیز آن را ادامه خواهد داد.
 
این کنسرت-نمایش که شب گذشته، سفیر ایران در انگلیس و سفیرِ انگلیس در ایران مهمانِ ویژه آن بودند، به احتمالِ زیاد بارِ دیگر در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه خواهد رفت، با نویسندگی نغمه ثمینی، کارگردانی علی‌اصغر دشتی و بازی بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل،‌ بانیپال شومون، حسین صوفیان و دلنیا آرام، طی سی‌شب روی صحنه رفت و هر شب میزبان 4 هزار مخاطبِ هنردوست بود.
 
کنسرت-نمایش «سی»  براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه (زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب) از ۱۶ مردادماه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد توسط شركت دل آواز و موسسه بارانا روی صحنه رفت. این نمایش با تلاش برای بازسازی هویت ملی و با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن برگزار شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 14:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید نعمت‌الله فیلم کنسرت-نمایش «سی» را می‌سازد | موسیقی ما