برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین کنسرت این خواننده در سالن «همایش‌های ایرانیان» عنوان شد
مهدی جهانی: خالق آن رویاها شما بودید
موسیقی ما - مهدی جهانی که استقبال از نخستین کنسرت‌هایش باعث شد تهیه کنندگان برنامه‌ چندین بار اقدام به تمدید آن نمایند، شب گذشته در میان استقبال دوستدارانش برای نخستین بار در سالن «همایش‌های ایرانیان» به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده که مدت زمان زیادی از مجاز شدن‌اش نمی‌گذرد، درابتدای برنامه‌اش با قطعه «عشقت که باشه» روی صحنه آمد و در حالی که مشخصا احساساتی شده بود گفت: «سالهای زیادی در حدود 12 سال را با این تصویر در ذهنم کار کردم و همیشه به این فکر می‌کردم که روزی در مقابل شما به اجرای زنده بپردازم و این تصویر که دراین لحظه رو به روی من است، سالها با من زندگی کرده و حالا درواقعیت آنرا می‌بینم.»

جهانی افزود: «خالق آن رویاهای دوازده ساله برای من شما بودید. شمایی که در همین زمان کوتاه نشان دادید که چقدر دوست داشتنی هستید و من واقعا از این همه ابراز لطف و محبت متحیرم. امشب همه با هم شبی ویژه و خاص را تجربه خواهیم کرد.» این خواننده با اجرای قطعاتی چون: یادگاری، آروم آروم، عادت کردم، بی تو، منو رها کن، دیوونه، چقدر تنهام و... کنسرت خود را پیش برد و در بخش هایی از این اجرا نیز از نوازنده های گروهش خواست که با تک نوازی حاضرین در سالن را به هیجان آورند.

این خواننده با معرفی «بهداد سلیمی» که از مهمانان ویژه ای در سالن کنسرت بود، گفت: «آدمهای خیلی کمی هستند که می توانند قهرمان جهان شوند. یکی از آنها امشب اینجاست و می خواهم همه سالن به احترامش دست بزنند که افتخار هر ایران و ایرانی ست.» جهانی افزود: «امیدوارم موفقیت های بزرگتری در کمین بهداد عزیز باشد. امشب برای اینکه به او انرژی بدهیم، قطعا بهترین اجرا را سعی داریم برگزار کنیم.» جهانی در بخش دیگری از اجرای خود نیز گفت: «امشب تنها یادگار علی معلم هم اینجاست. کسی که تهیه کننده آلبوم اول من بود و خیلی چیزها را به او مدیونم. میر مجله«دنیای تصویر» و دبیر جشن حافظ که برای همه ما سرشاراز خاطره است: امید معلم».

این خواننده با معرفی «رسول ترابی» به عنوان تهیه کننده این کنسرت توضیح داد: «تهیه کننده کنسرت هایم همیشه برای من مثل برادر بوده و زحمت زیادی برای من کشید تا امشب همه با هم همصدا شویم. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را با هم در کنار شما باشیم.»

کنسرت مهدی جهانی به همت موسسه «آوای دوران» در سالن همایش های ایرانیان برگزار شد و این خواننده در انتهای برنامه خود نیز تشکری ویژه از دست اندرکاران این سالن مدرن و مجهز داشت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396 - 11:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی جهانی: خالق آن رویاها شما بودید | موسیقی ما