برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیرعامل صندوق اعتباری هنرکلید زد؛
بررسی مشکلات هنرمندان دردیدار چهره به چهره در اقصی نقاط کشور
موسیقی ما - سید حسین سید زاده با سفر به چابهار، کُنارک، رَمین و اورکی در ادامه برنامه های دیدار و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با حضور در منازل هنرمندان این شهرستانها در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.
وی با حضور در منزل استاد خداشناس در کنارک ضمن بررسی مشکلات و درخواستهای این هنرمند پیشکسوت، نجابت مردم سیستان و بلوچستان و شرافت هنرمندی را از ویژگی هایی بر شمرد که موجب شده در مقابل محرومیت و دشواری معیشت صبوری کنند.
وی سپس با‌حضور و بازدید از انجمن هنری چابهار با هنرمندان رشته های تجسمی، موسیقی، سینما و تئاتر و ادبیات، به گفتگوی چهره به چهره پرداخت.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار هم تصریح کرد: در صندوق اعتباری هنر بنابر وظیفه ذاتی خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه درنظر داریم تا در یک جریان مستمر و با سفر به استان های مختلف کشور از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات هنرمندان قرار گرفته و در حد توان خود گره ای از کار هنرمندان کشور باز کنیم.
سیدزاده افزود: طی این سفرها کل مطالب مطرح شده دسته بندی و با توجه به امکانات صندوق در راستای رفع مشکلات و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.
مدیر عامل صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد داد که در جهت پیگیری و رفع مشکلات بیمه ای و کمک مستمری هنرمندان این استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
در این سفر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با استاد اسحاق بلوچ نسب، شیمشی بهروز، سکینه آزادی- هنرمند موسیقی نواحی، وحید، سعید و سلمان بلوچ نسب و مجید کلمتی و شماری از دیگرهنرمندان فعال در عرصه های مختلف دیدار کرد.
دیدار بعدی از کتابخانه نمونه روستای رَمین بود که به همت عبدالحکیم بهار راه اندازی شده است.
در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای انسانی وی گفتگویی دوستانه در خصوص مسایل و مشکلات پیشِ روی توسعه کتابخوانی در این منطقه انجام شد.
براساس اعلام روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدزاده در ادامه سفر خود با هنرمندان شهرستان های اورکی، خاش، بمپور و نیک شهر نیز دیدار خواهند داشت.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 01:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بررسی مشکلات هنرمندان دردیدار چهره به چهره در اقصی نقاط کشور | موسیقی ما