برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو پیام تسلیت به مناسبت درگذشت فرامرز شکرخواه
موسیقی ما - در بخشی از پیام پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری به یونس شکرخواه برادر مرحوم فرامرز شکرخواه آمده است: درگذشت برادر گرانقدرتان مرحوم فرامرز شکرخواه را به شما استاد ارزشمند علم و اخلاق، عموم بازماندگان محترم و علاقمندان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
وی می افزاید: بی تردید منش آن هنرمند صاحب سبک که وفادار به سنتها و فرهنگ و هنر فاخر ایرانی، و دلداده اجتماع و پیشرو در فعالیتهای خیرخواهانه بود؛ به عنوان الگویی برای اهل فرهنگ و هنر، بویژه شاگردان ایشان و جوانان هنرجو یادگار خواهد ماند و فقدانش ضایعه‌ای برای فرهنگ پر فروغ خطه خراسان خواهد بود.
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از درگاه خداوند متعال برای آن فقید عزیز، رحمت واسعه و برای خانواده گرامی وی صبر و اجر مسالت کرد.

** پیام تسلیت معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پیامی درگذشت برادر یونس شکرخواه را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی در این پیام آورده است: درگذشت برادر ارجمندتان پس از دوران طولانی بیماری را تسلیت عرض می کنم. خداوند مهربان، روح آن سفر کرده را مشمول رحمت واسعه قرار دهد و به شما که از چهره های شهیر و مؤثر رسانه هستید و همچنین خانواده وی، صبر و اجر عنایت کند.
به گزارش ایرنا، فرامرز شکرخواه، سازنده و نوازنده تار و سه تار پس از یک دوره بیماری عصر روز سه‌شنبه 25 مهر در 56 سالگی در مشهد درگذشت.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1396 - 00:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دو پیام تسلیت به مناسبت درگذشت فرامرز شکرخواه | موسیقی ما