برنامه یاد بعضی نفرات
 
«دیوونه بازی» پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد/«یعنی درد» رضا صادقی در سکوی دوم ایستاد
موسیقی ما - در نیمه اول سال 96 آلبوم «دیوونه بازی» از «ماکان بند» در صدر فروش این سایت قرار داشته است، این در حالیست که «ماکان بند» رکورد پرفروشترین آلبوم ‌اولی در تاریخ فروش این سایت را نیز از آن خود کرده، «روهام هادیان» و «امیر مقاره» کار بزرگی را انجام داده‌ و گوی سبقت را از با سابقه‌های امسال ربوده اند.
«رضا صادقی» با با آلبوم «یعنی درد» نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.
آلبوم «رضا صادقی» در کنار تک‌آهنگهای نسبتا پرتعداد و موفق این هنرمند، فروشی عالی داشت.
«دوباره عشق» از «حامد همایون»، جایگاه سوم را در این جدول داشت و دومین آلبوم ‌اولی این لیست محسوب می‌شود.
چهارمین آلبوم در رتبه‌بندی پرفروش‌های دیجیتال از آنٍ آلبوم «مدونای» شد.
گروه «دنگ شو» اولین گروه غیر پاپ این لیست به شمار می‌رود و می‌توان گفت که نقش موثری در ایجاد تنوع در ذائقه موسیقایی مخاطبان ایرانی داشته است.
گروه «سون» نیز در شش ماهه اول سال 96 فروش بالایی داشته و توانسته با آلبوم «دنیای بعد تو» در رده پنجم قرار بگیرند.
در واقع، در پنج پرفروش اول شاهد حضور سه گروه هستیم و شاید این موضوع نشانگر آن است که برای بازار موسیقی کنونی، گروه‌ها جذابیتی بیشتر از قبل دارند.
«چه حال خوبیه» از «سامان جلیلی» با فروش بسیار خوبی که داشت، توانست در رده ششم قرار گیرد و آلبوم «فروغ» علیرضا قربانی با همکاری «سامان صمیمی» اولین آلبوم کلاسیک ایرانی این لیست است که توانست یکی از آلبوم‌های موفق بازار و موفقترین آلبوم موسیقی سنتی باشد.
رده هشتم به آخرین اثر «مازیار فلاحی» با عنوان «یادم تو را فراموش» اختصاص داشت، این هنرمند توانست بعد از سه سال، حضوری موفق در بازار موسیقی داشته باشد، «غمنومه فریدون» نیز طی چند هفته، جزو پرفروشترین‌های هفته بیپ‌تونز بود و در نهایت نهمین آلبوم در شش ماهه اول سال شد.
این اثر یک قصه موزیکال است که «حسین علیزاده» آهنگساز آن بوده، «پیمان قدیمی» به عنوان نویسنده و کارگردان و بازیگران برجسته‌ای نیز صداپیشه‌های آن بوده‌اند. در نهایت آلبوم «تمام ناتمام» از گروه «پالت» دهمین آلبوم این لیست است. «تمام ناتمام» یکی از کنسرت‌های گروه «پالت» است که نسخه تصویری آن نیز همزمان با نسخه صوتیش منتشر شده است. از نکات جالب توجه اینکه در این ده آلبوم، شش آلبوم پاپ مشاهده می‌کنیم که دو «آلبوم‌اولی» در میان آنها دیده می‌شوند، همچنین دو آلبوم از ژانر تلفیقی حضور دارند و «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی» نیز نمایندگان موسیقی سنتی هستند.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 00:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دیوونه بازی» پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد/«یعنی درد» رضا صادقی در سکوی دوم ایستاد | موسیقی ما