برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «تگرگ» در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان کرد
میثم ابراهیمی: من یک سوپرایز دارم!
موسیقی ما – خواننده آلبوم «تگرگ» از انتشار آثار جدید و برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرستان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، میثم ابراهیمی درباره فعالیت‌های جدید خود و انتشار آثارش در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «درگیر کارهای جدید هستیم و انشالله آهنگ‌های تازه‌ای با گروهی جدیدی در حال تولید هستیم که مردم هم کارهایشان را دوست دارند».

ابراهیمی بدون اشاره به جزئیات این آثار جدید و سوپرایز خواندن آنها، درباره اجراهای زنده خود نیز گفت: «در گرگان و رشت و انزلی و ساری و شیراز اجراهایی را در نظر گرفته‌ایم و برنامه ریزی این کنسرت‌‌ها در حال انجام است.» میثم ابراهیمی با اشاره به نزدیکی برگزاری چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» و تاثیرات آن در کلیت موسیقی کشور نیز گفت: «جشن موسیقی ما اتفاق خوبی است ولی باید فضایی باشد که به همه کسانی که فعالیت می‌کنند در این جشن توجه شود. نوع رای گیری‌ها به گونه‌ای باشد که بیشتر به خیلی از جوانان و کسانی که تازه کار کرده‌اند بها داده شود. این اتفاق خوبی است که جشنی سالانه برگزار شود و کارهای آلبوم موسیقی و پاپ و تلفیقی و سنتی در آنجا رقابت کنند و لوح یادبودی بگیرند.»

این خواننده درباره نسل جدید خواننده‌های پاپ نیز گفت: «چهره‌های جدید زیادی وارد بازار موسیقی کشور شده‌اند و همه از عمر هنری کوتاه مدت این چهره‌ها می‌گویند. برای من هم سوال است که چرا تایم شنیده شدن کم است و زود تمام می‌شوند. به نظر من خواننده‌هایی که الان به بازار موسیقی آمده‌اند و جدیدا شنیده می‌شوند هم کارشان خوب است و هم صدای خوبی دارند. »

میثم ابراهیمی خاطر نشان کرد: «من نه تهیه کننده و نه مدیر برنامه‌ای داشتم. من هیچ جا اعلام نکرده‌ام که تهیه کننده و مدیر برنامه دارم. دوستانی بودند که مقطعی قراردادهای لفظی یا کتبی برای بعضی تایم‌های کنسرت داشته‌ایم. مثلا 4 کنسرت یا 6 سانس داشتیم و تمام شده است. تهیه کننده ای بوده که برای آلبوم مشخصی کار کرده‌ایم و تمام شده است. اکنون با گروه جدیدی کار می‌کنم که انشالله اگر صلاح باشد اعلام می‌کنم که تهیه کننده و مدیربرنامه‌ام چه کسانی هستند.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 16:03

دیدگاه‌ها

یکشنبه 12 آذر 1396 - 19:46

منتظر البوم جدیدشان هستیم . ولطفا با اقایان علی اصحابی و فرهاد جواهر کلام و نریمان و سعید پور سعید و بهنام علمشاهی ومیلاد کیانی هم گفت وگو کنید واز البوم جدیدشان خبر بگزارید وبنویسید که کی منتشر می شوند .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میثم ابراهیمی: من یک سوپرایز دارم! | موسیقی ما