برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای کنسرت در برج میلاد
«داماهی» از سوپراستارش رونمایی کرد
موسیقی ما گروه «داماهی» روز گذشته با اجرای دو قطعه جدید از آلبوم دومش، به همت مؤسسه «صوت آوای هنر» در برج میلاد روی صحنه رفت.
 
«داماهی» این روزها مشغول ضبط دومین آلبوم خود است که به سیاق اجراهای پیشین، دو قطعه جدید از این آلبوم یعنی «بارون اسیدی» و «سوپراستار من» را در این کنسرت اجرا کرد. از دیگر تغییرات گروه، اضافه شدن هومن نامداری بود که از کنسرت پیشین گروه، به آنها پیوسته و قرار است حضورش در آلبوم تازه هم ملموس باشد.
 
«داماهی» در این کنسرت ریمیکسی از قطعات آلبوم اول و تک قطعاتش را همچون «جاده لغزنده است» با ترانه‌ای از محمود طلوعی که آن را به محمد شیروانی فیلمساز تقدیم کردند و قطعه «دیوانه» با شعری از احسان گودرزی که خیلی زود توانست به یکی از قطعات پرطرفدار «داماهی» تبدیل شود را اجرا کرد. مجید سالاری خواننده دیگری بود که رضا کولغانی را در بعضی از قطعات همراهی کرد.
 
کولغانی با اشاره به این‌که حدود ۱۰۰ نفر از بندرعباس آمده‌اند، گفت مهمانانی داریم که بعضی‌های‌شان تأثیر زیادی در زندگی‌ام داشته‌اند و از نوید محمدزاده و چند تن دیگر تشکر کرد. او همچنین از علیرضا عصار، سیامک انصاری، بهرام رادان و هومن سیدی نام برد و گفت: «فیلم «خشم و هیاهو» ساخته هومن سیدی در معرفی من تأثیر زیادی داشت و الان هم در فیلم جدید سیدی، همکاری دوباره‌ای با هم داریم. بهرام رادان هم مثل برادرم است و از او کمک می‌گیرم.»
 
خواننده «داماهی» همچنین از همکاری‌اش با محمد مساوات (کارگردان تئاتر) گفت و این‌که قرار است در اولین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران با نام اختصاری «سابِت»، اجرای «زن‌بور» را از اول تا پانزدهم دی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه ببرند.

دارا دارایی (سرپرست و نوازنده گیتارباس)، حمزه یگانه (کیبورد)، ابراهیم علوی (عود)، ارش پژندمقدم (درامز)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) و هومن نامداری (ساکسوفون) اعضای گروه «داماهی» در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.
 
سیامک انصاری، بهران رادان، علیرضا عصار، هومن سیدی، ستاره پسیانی، گروه پالت، گروه بمرانی، سجاد افشاریان و آزاده صمدی هم از مهمانان این شب بودند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1396 - 18:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «داماهی» از سوپراستارش رونمایی کرد | موسیقی ما