برنامه یاد بعضی نفرات
 
هجدهم آذرماه
سالار عقیلی در رشت می‌خواند
موسیقی ما- گروه «راز و نیاز» به سرپرستی و خوانندگی «سالار عقیلی» ١٨ آذرماه در رشت به روی صحنه خواهد رفت. سالار عقیلی به همراه گروه خود در دو بخش سنتی و اركسترال با اجرای منتخبی از قطعات محبوب خود همچون ایران، مرا رها مكن، حانیه، از تنهایی گریه مكن و … در سالن گلستان به دیدار طرفداران خود خواهد رفت.
علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران كنسرت به‌نشانی ‏iranconcert.com مراجعه یا جهت‌ تهیه‌ی ‌بلیت ‌درمراكز فروش رشت؛ كتابفروشی دیبا: خیابان بیستون، رشت؛ شهر كتاب: گلسار بلوار توحید، انزلی؛ هتل دلفین، لاهیجان؛ شهر كتاب: بلوار امام رضا، شفت؛ تالار گلستان ( كیلومتر ١١ رشت به فومن - شفت)حضور پیدا کنند.
این در حالی است که در هفته‌ی جاری، آلبوم «جان سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، خوانندگی سالار عقیلی و تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی همزمان با سالروز تولد این هنرمند منتشر شد. آلبوم «جانِ سرگردان» در مایه دشتی شامل چهار تصنیف و دو آواز و یک دونوازی کمانچه است که در آن اشعاری از هوشنگ ابتهاج، نوذر پرنگ، سعدی و مولانا گنجانده شده است.
مجید مولانیا نوازنده تار، جمشید صفرزاده نوازنده سنتور، علیرضا دریایی نوازنده کمانچه و سازهای زهی، حمید قنبری نوازنده سازهای کوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امین دادوری نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده نوازنده کمانچه، مهدی بصیرت‌منش نوازنده ویولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان در این اثر به هنرنمایی پرداخته‌اند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 16:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی در رشت می‌خواند | موسیقی ما