برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر
برندگان سومین دوره جایزه باربد معرفی شدند
موسیقی ما - با برگزاری آیین اختتامیه سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، برندگان جایزه باربد که در بخش‌های موسیقی کلاسیک، دستگاهی، معاصر، پاپ و تلفیقی مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، معرفی شدند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، پس از اعلام اسامی نامزدهای سومین دوره جایزه باربد و حواشی و بحث‌هایی که در رسانه‌ها و محافل موسیقایی پیرامون آن به وجود آمد، امشب و با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فجر با حضور تعدادی از مسئولین و اهالی موسیقی در تالار وحدت، برندگان این جایزه معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در برخی بخش‌ها هیأت داوران هیچ‌یک از نامزدها را شایسته دریافت جایزه باربد ندانست و به اهدای لوح تقدیر اکتفا کرد.
 
فهرست کامل برندگان جایزه باربد به شرح زیر است:
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی کلاسیک: مشترکاً «کارن کیهانی» برای آلبوم «باغ بی‌برگی» و «علیرضا مشایخی» برای آلبوم «سپکتروم»
* سایر نامزدها: «سهیل شیرنگی» برای آلبوم «ایماژ» / «پریسا پیرزاده» برای آلبوم «وکالیز».

در این بخش که وارطان ساهاکیان، جاوید مجلسی، تقی ضرابی و سیاوش ظهیرالدینی داوری آن را بر عهده داشتند، «پریسا پیرزاده» لوح تقدیر نوازندگی کلاسیک را برای آلبوم «وکالیز» دریافت کرد.
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی معاصر بی‌کلام: «میلاد درخشانی» برای آلبوم «نقطه پرگار»
* سایر نامزدها: «علی قمصری» برای آلبوم «درصط» / «رابعه زند» برای آلبوم «قانون بی‌قانون».
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی معاصر باکلام: «کاوه صالحی» برای آلبوم «این هم حکایتی‌ست»
* سایر نامزدها: «سامان صمیمی» برای آلبوم «فروغ» / «پیمان سلطانی» برای آلبوم «وشتن (سعدی‌خوانی)».
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین خواننده موسیقی معاصر باکلام: «علیرضا قربانی» برای آلبوم «فروغ»
* سایر نامزدها: «پوریا اخواص» برای آلبوم «این هم حکایتی‌‌ست» / «وحید تاج» برای آلبوم «عطار».

نوید افقه، بهداد بابایی، سیامک جهانگیری و مهیار طریحی داوران بخش «موسیقی معاصر» بودند.
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی تلفیقی باکلام: «میلاد درخشانی» برای آلبوم «حرف بزن»
در این بخش «فرزاد میلانی» برای آثارش در آلبوم «نوستالژی‌نامه» لوح تقدیر دریافت کرد.

* سایر نامزدها: گروه «دامور» برای آلبوم «آکاپلا» / «سهیل نفیسی» برای آلبوم «طرحی نو».
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی تلفیقی بی‌کلام: «گلنوش صالحی» برای آلبوم «ده تیر»
* سایر نامزدها: «حسام اینانلو» برای آلبوم «یال و باد» / «سامان صمیمی» برای آلبوم «خیالفام» / گروه «کوچ» برای آلبوم «کوچ».

سیاوش روشن، هومن نامداری، محمدرضا چراغعلی، میثم مروستی و همایون نصیری داوران بخش «موسیقی تلفیقی» بودند.
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی دستگاهی بی‌کلام: «قاسم رحیم‌زاده» برای آلبوم «آواز رود»
* سایر نامزد‌ها: «تریوی شمیرانی» برای آلبوم «دوار» / «آریا محافظ» برای آلبوم «سروا».
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی دستگاهی باکلام: در این بخش هیأت داوران هیچ آهنگسازی را شایسته دریافت جایزه باربد ندانست. اما «مجید مولانیا» برای آلبوم «در عشق زنده باید» و «محمد عشقی» برای آلبوم «سرو بالا» مشترکاً لوح تقدیر این بخش را دریافت کردند.
* سایر نامزد‌ها: «امیرعباس ستایشگر» برای آلبوم «در جان سرگردان من» / «جمشید صفرزاده» برای آلبوم «دوران عشق».
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین خوانندگی موسیقی دستگاهی: در این بخش نیز هیأت داوران هیچ آلبومی را شایسته دریافت جایزه باربد ندانست. اما «سالار عقیلی»  برای آلبوم «میهن» و «وحید تاج» برای آلبوم «در عشق زنده باید» مشترکاً لوح تقدیر این بخش را دریافت کردند.
* سایر نامزد‌ها: «پارسا حسن‌دخت» برای آلبوم «هجران» / «مجتبی عسگری» برای آلبوم «با فراقت چند سازم».

داریوش پیرنیاکان، محمدعلی کیانی‌نژاد، بهداد بابایی، مظفر شفیعی و نوید افقه عهده‌دار داوری بخش «موسیقی دستگاهی» بودند.
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین ناشر موسیقی: موسسه «پرده هنر موسیقی» به مدیریت امیرعباس ستایشگر
در این بخش «ایران گام» به مدیریت صدرالدین حسین‌خانی و «پردیس موسیقی معاصر» به مدیریت اردوان جعفریان مشترکاً لوح تقدیر دریافت کردند.

* سایر نامزدها: ماهور (محمد موسوی) / هرمس (رامین صدیقی).
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین خواننده موسیقی پاپ: «مهدی یراحی» برای آلبوم «آینه‌ی قدی»
* سایر نامزدها: «رضا صادقی» برای آلبوم «یعنی درد» / «بهزاد الماسی» برای آلبوم  «من که خوشبختم» / «علی زندوکیلی» برای آلبوم «رویای بی‌تکرار».
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بهترین آهنگساز موسیقی پاپ: «کاوه یغمایی» برای آلبوم «ناگهان رفته»
* سایر نامزدها: «سیروان خسروی» برای آلبوم «آنپلاگد» / «مهدی یراحی» برای آلبوم «آینه قدی» / «رضا آریایی» برای آلبوم «باغ جنون» / «بهزاد الماسی» برای آلبوم «من که خوشبختم».

داوری بخش «موسیقی پاپ» بر عهده‌ی پویا نیک‌پور، محمدرضا چراغعلی، مهران خلیلی و حسین شریفی بود.
 
  • http://www.musicema.com/sites/all/themes/musicema/img/blt.gif  بخش رسانه: در این بخش سما بابایی (سایت موسیقی ما)، نیوشا مزیدآبادی (روزنامه اعتماد)، علیرضا سعیدی (خبرگزاری مهر)، مهدی شاه‌رضایی (برنامه رادیویی «مترونوم»)، بهزاد حقیقت (برنامه «چراغ» رادیو تهران) و سایت «نوا» برگزیده شدند.
 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 23:18

دیدگاه‌ها

یکشنبه 1 بهمن 1396 - 08:54

مهدی یراحی بهترینه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برندگان سومین دوره جایزه باربد معرفی شدند | موسیقی ما