برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید متبسم: "تاروپود" می‌تواند سرآغاز عاشقانه‌ای دیگر باشد
موسیقی ما - حمید متبسم نوازنده و آهنگساز درباره فعالیت‌ها پیش روی خود گفت: آخرین اجرای ما در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به اجرای آلبوم "تاروپود" بود و اجرای بعدی نیز قرار است در اروپا و استرالیا باشد که جزئیات دقیق آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود. ما هرکجا که این برنامه را اجرا کرده‌ایم، استقبال خوبی از آن به‌عمل‌آمده و درخواست‌های مختلفی برای اجرای آن در کشورهای دیگر به دست ما رسیده است که در حال بررسی هر یک هستیم.

وی افزود: تا زمانی که برنامه‌ریزی‌های درستی در این زمینه انجام شود، نمی‌توانم قولی دهم. البته برنامه‌هایی برای اجرای موسیقی سازی در گروه "دستان" داریم اما در این سال‌ها این گروه دیگر مثل گذشته فعال نیست و ما هرکدام فعالیت‌های شخصی‌مان را داریم و همین مسئله، برنامه‌ریزی برای اجراهای این گروه را با دشواری‌هایی همراه می‌کند، اما امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

او درباره بازخورد آلبوم جدیدش نیز گفت: باید بگذاریم این اثر شنیده شود تا ببینیم آیا در آثار دیگران می‌تواند تأثیرگذار باشد یا نه، اما فکر می‌کنم این کار می‌تواند سرآغاز عاشقانه دیگر باشد.

 متبسم همچنین درباره آلبوم بعدی نیز گفت: تولید هنری با تولید صنعتی یک تفاوتی که دارد این است که تولید صنعتی وقتی به مرحله‌ای می‌رسد که فرمول‌های ساخت به دست می‌آید، تولید انبوه اتفاق می‌افتد و دیگر مشکلی برای تولید وجود ندارد ولی هر تولید هنری مستلزم حس و حال، انگیزه، الهام و دگردیسی جدیدی در هنرمند است.

این آهنگساز تأکید کرد: هنرمند وقتی یک اثر جدید را شروع می‌کند، به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند مدعی شود که آن اثر را به اتمام می‌رساند چون با مسئله الهام و خلق روبرو است. با تجربه و دانش کافی می‌شود آهنگسازی کرد ولی با خلق یک اثر باارزش هنری صرفاً با این‌ها اتفاق نمی‌افتد و مستلزم ایجاد نوعی دگردیسی در هنرمند است. بنابراین من فعلاً نمی‌توانم بگویم که چه‌کاری در دست تهیه دارم، مگر زمانی که این دگردیسی در من اتفاق بیفتد و کارم به مراحل پایانی خود برسد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 00:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید متبسم: "تاروپود" می‌تواند سرآغاز عاشقانه‌ای دیگر باشد | موسیقی ما