برنامه یاد بعضی نفرات
 
احسان خواجه‌امیری، کاوه یغمایی و ارکستر سمفونیک تهران / مروری بر اجراهای پایان سال
موسیقی ما - کم‌کم به آخر سال نزدیک می‌شویم و به‌موازات اجراهای موسیقی در تهران و شهرستان‌های مختلف درگیر موج جدیدی می‌شود.

در ادامه این گزارش مروری بر آخرین اجراهای سال 96 در تهران و شهرستان‌ها داشته‌ایم:

16 بهمن / علیرضا قربانی

کنسرت موسیقی ایرانی علیرضا قربانی، هفته دوم از بهمن‌ماه در سالن اریکه آریایی در شهر آمل برگزار می‌شود.

این کنسرت روز ۱۶ بهمن‌ماه ساعت 21:30 تقدیم مخاطبان و هواداران این خواننده در سالن اریکه آریایی شهر آمل خواهد شد.

17 و 18 بهمن / احسان خواجه امیری / بهنام بانی

کنسرت موسیقی پاپ احسان خواجه امیری، هفته سوم بهمن‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

خواجه امیری روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری، رپرتواری از بهترین به‌یادماندنی‌اش را برای علاقه‌مندان خود اجرا می‌کند.

این کنسرت به تهیه‌کنندگی شرکت "رویال هنر" به مدیریت مجید عبدی برگزار می‌شود.

این کنسرت هرروز در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

بهنام بانی

بهنام بانی هفته سوم از بهمن‌ماه، به دیدار هواداران خود در مرکز همایش‌های برج میلاد می‌رود.

کنسرت موسیقی پاپ بانی روز ۱۸ بهمن‌ماه در دو سئانس، تقدیم مخاطبان این خواننده می‌شود. این کنسرت در دو سئانس 18:30 و 22 برگزار می‌شود.

این خواننده به دلیل استقبال فراوان از اجرایش کنسرت خود را در تاریخ 24 و 25 ماه نیز در همان ساعت تمدید کرده است.

این کنسرت‌ها به تهیه‌کنندگی شرکت "آوای فروهر" به مدیریت برادران حاتم پور برگزار می‌شود.

19 بهمن / گروه چارتار / مجید نباتی / گروه مجلسی کروما

گروه چارتار به تهیه‎کنندگی شرکت ققنوس در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت‌های گروه تلفیقی چارتار بعد از انتشار سومین آلبوم رسمی آن‌ها با عنوان "دریا کجاست؟" از تهران آغاز خواهد شد.

چارتار که طی چند سال فعالیت خود توانسته به‌صورت منظم هر دو سال، یک آلبوم به بازار عرضه کند، این بار سعی کرده مضمون متفاوتی را در بخش ترانه‌ها به تصویر بکشد. آلبوم "دریا کجاست" شامل 10 قطعه بانام‌های "آغوش"، "دور"، "هجرت"، "دریا کجاست"، "برگرد"، "بنویس"، "غروب"، "تردید رفتن"، "چشم بی برابر" و "خلق" است و پیش‌ازاین، قطعه "بنویس" به‌صورت تک آهنگی از این گروه منتشرشده بود.

تور کنسرت‌های این آلبوم بهمن‌ماه از برج میلاد آغازشده و در ادامه در دیگر شهرستان‌ها ادامه پیدا می‌کند.

این گروه شهریورماه سال جاری در برج میلاد روی صحنه رفت و به‌نوعی با آلبوم "جاده می‌رقصد" خداحافظی کرد، قرار است در این کنسرت تمام ده قطعه آلبوم جدید و همچنین قطعات پرطرفدار دو آلبوم پیشین مثل "آشوبم"، "باران تویی"، "آسمان هم زمین می‌خورد"، "هندسه" و... را اجرا کند.

آرش پژند مقدم (نوازنده درامز) و دارا دارایی (نوازنده گیتار باس) همانند اجراهای پیشین آرمان گرشاسبی را به عنوان خواننده همراهی می‌کنند و هنرمندانی چون فرزاد فخرالدینی (نوازنده گیتار الکتریک)، حمزه یگانه (نوازنده کیبورد) و شایان ریاحی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) هم به آن‌ها اضافه شده‌اند. آیدین ترکیان به‌عنوان نوازنده کمانچه در دو قطعه حضور خواهد داشت و آرین قیطاسی هم با ساز ابوا گروه را در این کنسرت همراهی می‌کند.

این کنسرت روز 19 و 20 بهمن‌ماه طی دو شب و هر شب دو سئانس 18 و 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

مجید نباتی

کنسرت مجید نباتی خواننده پاپ که قطعه "هم‌سفر" باعث شهرت او شده است در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

مجید نباتی که پیش‌ازاین قرار بود 8 بهمن‌ماه روی صحنه برود به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، کنسرت خود را به تاریخ 19 بهمن‌ماه تغییر داد و پنجشنبه‌شب در سالن آزادی میزبان مخاطبان خود می‌شود.

نباتی درباره این برنامه گفت: در این اجرا که نخستین کنسرت رسمی من است، منتخبی از قطعات عاشقانه را اجرا خواهم کرد و خوشحالم از اینکه می‌توانم قطعه "هم‌سفر" را با عزیزانم هم‌صدا بخوانم.

او ادامه داد: مخاطبان شاهد اجرای 12 قطعه چون نفس، هم‌سفر، کنار تو، لحظه‌ای نیست، معما، حس، نرو بااین‌حال، معلوم نیست، نمیشه، یه خاطره، چشمای تو و همیشه خوبه خواهند بود.

کنسرت مجید نباتی 19 بهمن‌ماه در یک سئانس 21 در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

ارکستر مجلسی کروما

کنسرت مستقل ارکستر مجلسی کروما به رهبری سعید علیجانی برگزار می‌شود.

در این کنسرت قرار است قطعاتی از آهنگسازان مطرح موسیقی کلاسیک همچون ویوالدی، روسینی، گلازونف، چایکوفسکی الگار و بلا بارتوک اجرا خواهد شد.

نوید شعبان زاده، بهار فلسفی، پیمان شبستری، فرشاد حیدری، فریبا شریف، ارغوان گیو، کیانا کریمی جبلی، پویا ده لاری، موسی قجر نجفی، سامان محجوب، ستاره رهنما، مهرسا اصغریان، مریم کندوانی، دانیال اسدی راد، بنیامین قربانی، علیرضا یزدی، سهراب ملک زاده، پارسا هادی، شهرزاد مجد و رضا دستفال اعضای ارکستر مجلسی کروما را در این کنسرت تشکیل می‌دهند. همچنین در این کنسرت پویا ده لاری و بهار فلسفی به‌عنوان سولیست‌های ویولن به همراه ارکستر اجرا خواهند داشت

این کنسرت روز 19 بهمن‌ماه ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

27 بهمن / نوشه

تازه‌ترین کنسرت گروه "نوشه" به سرپرستی نیوشا بریمانی برگزار خواهد شد.

نیوشا بریمانی سرپرست گروه و نوازنده کمانچه، مهرناز دبیرزاده نوازنده تمبک، عسل ملک‌زاده نوازنده دف و دایره، غزل مهدوی نوازنده پیانو، مینو قاسم پور نوازنده قانون، نیلوفر ابراهیمی نوازنده فلوت گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه "نوشه" به سرپرستی نیوشا بریمانی 27 بهمن ماه ساعت 14 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

3 اسفند / گروه وزیری / گروه سایه سار

وحید تاج به همراه گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی کیوان ساکت روز 3 اسفندماه در سالن وزیری شهر رشت و 10 اسفندماه نیز در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.

در این کنسرت تصانیف جدیدی از ساخته‌های "کیوان ساکت" همچون بهار دیگر، بی کاروان کولی و ... به همراه قطعات کلاسیک اجرا خواهد شد. همچنین تصنیف "فسانه" از ساخته‌های "کیوان ساکت" به یاد ایرج بسطامی به اجرا درخواهد آمد و مخاطبان شاهد اجرای سازوآواز خواهند بود.

سروش عازمی خواه (پیانو)، مهدی غلامی (دف)، اشکان مرادی (کمانچه)، سالار زمانیان (تار)، کیارش ساکت (تار) و علی‌اکبر خادم (تمبک) اعضای گروه "وزیری" به سرپرستی "کیوان ساکت" آهنگساز، تنظیم و نوازنده تار را به خوانندگی "وحید تاج" تشکیل می‌دهند و در این اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. همچنین "بهنام ابوالقاسم" نوازنده پیانو در بخش نخست اجرا، کیوان ساکت را همراهی می‌کند.

کنسرت وحید تاج به همراه گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی کیوان ساکت روز 3 اسفندماه ساعت 20 و 10 اسفندماه ساعت 18:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

سایه سار

گروه "سایه سار" به سرپرستی حسین سلیمانی و خوانندگی مصطفی حسینی در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

سایه سار بنا دارد در کنسرت پیش روی خود قطعاتی با آهنگسازی و تنظیم حسین سلیمانی همرا با اشعاری از خواجه عبدالله انصاری، مولوی، سعدی و حسین سلیمانی را برای علاقه‌مندان به موسیقی اجرا کند.

حسین سلیمانی، سرپرست، آهنگساز و نوازنده کمانچه متولد 1362 در شهر ری و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد.

کنسرت "سایه سار" در تاریخ 3 اسفندماه ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

4 اسفندماه / شهرام ناظری/ مانی رهنما/  آیهان

کنسرت شهرام و حافظ ناظری با عنوان آواز پارسی در روز سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه در آمفی‌تئاتر زنده‌یاد نامجو شهر رشت برگزار می‌شود.

شهرام ناظری به همراه فرزندش حافظ ناظری در جدیدترین کنسرت خود پروژه آواز پارسی را در شهر رشت روی صحنه می‌رود.

این کنسرت که براساس اشعار شاهنامه فردوسی ساخته شده، پس از اجرا در پایتخت، این‌بار قرار است در شهر رشت میزبان مخاطبان موسیقی شود.

 پروژه "آواز پارسی" ناظری‌ها از دو بخش تشکیل می‌شود که در ابتدا حافظ ناظری و نوازندگان گروه که متشکل از کوارتت زهی، سازهای کوبه‌یی و نیز عود است او را همراهی می‌کنند. در بخش دوم این کنسرت با اضافه شدن شهرام ناظری داستان ضحاک توسط پدر و پسر با لحن حماسی به اجرا درمى‌آید

 کنسرت شهرام و حافظ ناظری با عنوان "آواز پارسی" در دو سئانس 18:00 و 20:30 در آمفی‌تئاتر زنده‌یاد نامجو شهر رشت برگزار ‌خواهد شد.

مانی رهنما

خواننده آلبوم "کجا به خنده می‌رسیم" جدیدترین اجرای زنده خود را در تاریخ چهارم اسفند در سالن همایش ایرانیان روی صحنه خواهد برد.

مانی رهنما که در اسفند سال گذشته کنسرت "یه پیانو یه گل سرخ" را حضور همسرش صبا راد که از گوینده‌های سرشناس رادیو و تلویزیون است، در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برد بار دیگر در تجربه‌ای جدید در سالن همایش ایرانیان روی صحنه خواهد رفت.

رهنما تاکنون بیش از ده آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است که از آن جمله می‌توان به آثاری چون: مرسدس، فصل پرواز، تموم شد ترانه، من و تو، کجا به خنده می‌رسیم و… اشاره کرد.

آیهان

آیهان و گروه ریحان به تهیه کنندگی یاشار آذرتاش برای دومین بار با بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو برنامه اجرا می‌کند.

هاشم اسلامیان ملقب به آیهان خواننده آذری زبان درباره اجرای پیش روی خود گفت: شهریورماه امسال با سه خواننده مطرح آذربایجانی اجرای موفقی را در تالار وزارت کشور روی صحنه بردیم و شب ویژه‌ای رقم خورد. این کنسرت به دلیل استقبال مردم برای بار دیگر در اسفندماه تمدید شد.

او ادامه داد: کنسرت پیش رو در تاریخ سوم اسفندماه کنسرت مشترک موسیقی پاپ آذری با حضور بنده و سه خواننده موسیقی کشور آذربایجان با نام‌های بال اوغلان اشرف او، الچین حسین او و نامیک قاراچوخورلو در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود. در این کنسرت نوازندگان گروه ریحان به رهبری ارکستر حجت مبذول قطعات مختلفی را برای علاقه‌مندان موسیقی آذربایجان اجرا خواهیم کرد.

آیهان همچنین گفت: همانطور که پیش‌تر نیز گفتم یکی از ویژگی‌های مهم این کنسرت حضور چهار خواننده از چهار نسل مختلف موسیقی است که تاکنون در ژانرهای متفاوت موسیقی آذربایجانی به فعالیت مشغول بودند.

این خواننده اضافه کرد: در کنسرت پیش رو ضمن اجرای قطعات فولکلور موسیقی آذربایجانی که همیشه با تقاضای مخاطبان همراه است، قطعات جدید و غیرتکراری هم داریم که برای اجرای آنها تمرین زیادی انجام گرفته که امیدوارم نتیجه رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

این کنسرت پنجشنبه 3 اسفند ساعت 22 در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

5 اسفند / حامد همایون

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ روز 5 اسفندماه در تبریز روی صحنه می‌رود.

همایون در این برنامه تعدادی از قطعه‌های پرطرفدار خود ازجمله "چتر خیس"، " به چشمات قسم" و "دیوونگی " را روی صحنه می‌برد.

آلبوم "دوباره عشق" با صدای حامد همایون، ترانه‌های سهیل حسینی و تنظیم سامان امامی به تازگی روانه بازار موسیقی کشورمان شده است.

"دوباره عشق" از 18 قطعه به نام‌های "قسمت"،‌"دیوونگی"، " چه عشقی"، "نگاهم کن"، "دوباره عشق"، " می‌روم"، " بارون که زد"، " چنین کنم چنان کنم"، " مجنون"، " دنیای من"، " خدا همین حوالیه"، " شیدایی"، " به چشمات قسم"، " چتر خیس"، " مردم شهر"، " آه نکش"، "جادوی نگاه" و "هیهات" تشکیل شده است.

همایون ساعت 18 و 21:30 در هتل کایا لاله پارک تبریز روی صحنه خواهد رفت.

6 و 7 اسفندماه / امید حاجیلی

کنسرت امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ روزهای 6 و 7 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

حاجیلی که ساز ترمپت را تدریس می‌کند، در این کنسرت علاوه بر خوانندگی ترمپت هم می‌نوازد. کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این کنسرت در این دو شب طی دو سئانس 19 و 22 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

8 اسفندماه / فریدون ناصحی

رسیتال پیانو کلاسیک فریدون ناصحی 8 اسفندماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

فریدون ناصحی نوازنده پیانو که در سال‌های اخیر چندین اجرای موفق را در فرهنگسرای نیاوران و تالار وحدت تاکنون تجربه کرده است در این برنامه به اجرای آثار بزرگان موسیقی کلاسیک جهان می‌پردازد. این نوازنده در نظر دارد در این کنسرت قطعاتی همچون پولونز شماره ۶ از فردریک شوپن، آستوریاس از آلبنیز و راپسودی، تارانتلا و لاکامپانِلا را از فرانتس لیست اجرا کند.

9 اسفند / حسین ضروری

کنسرت ارکستر بزرگ "آوای شفق" با خوانندگی حسین ضروری و همراهی گروه کُر، هفته دوم اسفند ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

مجید فلاح پور تهیه‌کننده کنسرت "آوای شفق" گفت: حسین ضروری رهبر و سرپرست ارکستر بزرگ "آوای شفق" که مشتمل بر ۸۰ نوازنده و خواننده گروه کُر است به اجرای رپرتواری از قطعات کلاسیک، فولکلور و پاپ کلاسیک می‌پردازد. قطعات آذری انتخاب شده برای این مجموعه موسیقایی به گونه‌ای است که هم مخاطبان آذری را به وجد می‌آورد و هم غیر آذری زبانان به دلیل ماندگاری و خاطره انگیزی این آثار جذب خواهند شد. بخشی دیگر از این رپرتوار از آثار کلاسیک معروف جهان همچون اپراهای ایتالیایی و چند قطعه نیز از ساخته‌های حسین ضروری است.

کنسرت حسین ضروری با همراهی گروه کُر و ارکستر "آوای شفق"، تهیه کنندگی مجید فلاح پور و مدیریت اجرایی آیدا امیری مقدم ساعت 20:30 روز نهم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

10 و 11 اسفند / محسن یگانه

کنسرت موسیقی پاپ محسن یگانه در آخرین ماه زمستان تقدیم مخاطبان این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌شود. یگانه با همراهی گروهش به اجرای رپرتواری گلچین شده از آثار تازه و قدیمی خود اقدام می‌کند.

این کنسرت روزهای 10 و 11 اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران طی دو سئانس 19 و 22 برگزار می‌شود.

12 و 13 اسفند / گروه دارکوب / گروه آرزوناک

گروه موسیقی "دارکوب" به سرپرستی همایون نصیری تازه‌ترین کنسرت خود را به خوانندگی روزبه بمانی در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. این گروه طی هفته‌های گذشته قطعه "خون بس" را به خوانندگی بمانی منتشر کرده بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سجاد عرب‌زاده و محسن شریفیان دو خواننده دیگر این کنسرت خواهند بود. هومن نامداری، احسان نی زن، مسعود همایونی، دارا دارایی، آرش پژندمقدم و همایون نصیری دیگر اعضای ارکستر را تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین کنسرت گروه "دارکوب" تحت امتیاز موسسه "کامیاب بهاران" و به تهیه کنندگی علی حق‌شناس ساعت 21:30 روزهای 12 و 13 اسفندماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

گروه آرزوناک

کنسرت گروه موسیقی "آرزوناک" ویژه بانوان به سرپرستی و آهنگسازی فهیمه عظیمی برگزار می‌شود.

این گروه موسیقی با به کارگیری رنگ صوتی دوساز ویولنسل و گیتار، با هدف ایجاد فضایی نو و تازه اقدام به تنظیم و بازخوانی قطعه‌های محلی کرده است.

الهام مطلب‌نیا قانون، نرگس نیری‌تار، آیلی مرغوب نیا کمانچه، پرستو خندانی عود، فاطمه بیگی بم‌تار، راحیل عباس‌زاده گیتار، سوسن راد ویولنسل، آناهیتا جبارپور سازهای کوبه‌ای، زهره فیروزی خواننده، فهیمه عظیمی سرپرست و نوازنده نی نوازندگان گروه اجرایی این کنسرت موسیقایی هستند.

کنسرت گروه موسیقی "آرزوناک" روز 12 اسفندماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ویژه بانوان برگزار می‌شود.

13 و 14 اسفندماه / محمد علیزاده

محمد علیزاده روی صحنه خواهد رفت و در این کنسرت گلچینی از قطعات قبلی این هنرمند بعلاوه آلبوم جدیدش به اجرا درخواهد آمد.

این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت "ایرانگام" روزهای 13 و 14 اسفندماه در دو شب و هر شب ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

16 اسفندماه / رحیم شهریاری

گروه آراز به سرپرستی رحیم شهریاری در تهران به صحنه می‌رود. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های یاواش یری و کیم بیلیر اجرا می‌گردد، همچنین گلچینی از قطعات فولکلور و مقامی آذری نیز توسط اعضای گروه اجرا می‌گردد.

در این کنسرت محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزا زاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، سویل یوسفی (همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این کنسرت روز 16 اسفندماه ساعت 18:30 و 22 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

17 و 18 اسفندماه / کاوه یغمایی / ارکستر سمفونیک تهران

کاوه یغمایی بار دیگر بعد از هشت ماه در تهران روی صحنه می‌رود و طبق آنچه که پیش از این اعلام کرده بود، این‌بار کنسرتش را با حضور نوازنده‌های جهانی برگزار می‌کند تا به این ترتیب قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا کند.

مرداد سال گذشته بود که آلبوم "منشور" کاوه یغمایی، بعد از نه سال در بازار داخلی منتشر شد. او در این آلبوم با چهره‌های سرشناسی همکاری کرده بود که از آن جمله می‌توان به کوروش یغمایی اشاره کرد که آهنگسازی دو قطعه را در این مجموعه انجام داد و پس از سال‌ها نامش در یک آلبوم رسمی نوشته می‌شد. اما از دیگر نکات این آلبوم ضبط و میکس و مسترینگ آن در ونکور کانادا و همچنین حضور نوازندگانی چون دنیل ادیر (درامر گروه مشهور نیکل‌بک)، دیوید اسپایدل و برایان پالسن بود.

حالا این موزیسین قرار است به همراه دو نفر از آنها یعنی دیوید اسپایدل (David Spidel) نوازنده گیتارباس و برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و البته در کنارشان شِین گالاس (Shane Gaalaas) به عنوان نوازنده درامز روی صحنه برود. نیلوفر فرزندشاد (نوازنده پیانو و کیبورد) هم در این کنسرت آنها را همراهی می‌کند تا به این ترتیب کاوه یغمایی برای اولین بار با گروهی که با آن ده سال پیش در کانادا روی صحنه می‌رفته، کنسرتی را در تهران برگزار کند. هدفی که از همان ده سال پیش در ذهن آنها وجود داشته و حالا قرار است در سالن میلاد نمایشگاه به وقوع بپیوندد. نوازندگانی که با هنرمندان بزرگی چون مالمستین، جو ستریانی، چد کروگر، جف کلمن، جنیفر باتن همکاری کرده‌اند.

این پنچ هنرمند اعضای اصلی گروه هستند و در کنارشان از هنرمندان مهمانی چون ساتگین یغمایی، سیامک بغدادی از گروه "ماینس وان" و ... نیز بهره خواهند برد.

در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون "تردید"، "جاده"، "کوچه"، "منشور"، "پنجه‌های آواز"، "زخمی" و "خاطره بازی"، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام احتمالی "مرد عنکبوتی" نیز اجرا می‌شود. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم "منشور" دانیال ادیر از گروه "نیکل بک" بوده است.

این کنسرت روزهای 17 و 18 اسفندماه ساعت 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت.

ارکستر سمفونیک تهران

با آخرین اجرای زمستانی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ اسفندماه پرونده اجراهای این ارکستر در سال ۹۶ بسته می‌شود.

ارکستر سمفونیک تهران که پیش از این اجراهایی را در شهرهای مختلف کشور از جمله کرج و شیراز و همچنین همراه با ارکستر جوانان جهان و جشنواره موسیقی فجر داشته است، در آخرین اجرای خود در سال جاری در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

در این کنسرت قطعات؛ آوای مجار شماره 1 اثر یوهانس برامس، سمفونی کنسرتانت اثر آمادئوس موتسارت برای ۴ ساز بادی چوبی؛ (ابوا: آرین قیطاسی، کلارینت: مینلی دانیلیان، هورن: فرشاد شیخی، فاگوت: علیرضا متوسلی داراب)، سمفونی شماره ۸ فرانس شوبرت و پوئم سمفونی"دان خوان" اثر ریشارد اشتراش به اجرا درخواهد آمد.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

21 اسفندماه / امیرعباس گلاب

این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ به تهیه کنندگی شرکت "اکسیر نوین" به مدیریت محمدرضا خانزاده آثار خاطره انگیزش و چند قطعه جدید را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی اجرا می‌کند.

او در اولین سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود به شکل غیررسمی فعالیت داشت اما در سال 89 و با تیتراژ سریال "ستایش" توانست به قاب تلویزیون راه پیدا کند. در ادامه فعالیت‌هایش فراز و فرودهای زیادی داشت و سرانجام از سال گذشته همکاری خود را با شرکت اکسیر نوین آغاز کرد.

این کنسرت روز 21 اسفندماه ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

23 اسفندماه / بابک جهانبخش

در هفته‌های اخیر تور کنسرت‌های شهرستانی بابک جهانبخش در شهرهای شمالی نظیر لنگرود، ایلام، بندرعباس و... اجرا شد و در ادامه روزهای 2 و 27 آذرماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و به دلیل استقبال زیاد این کنسرت برای 23 اسفندماه نیز تمدید شد.

او در آخرین کنسرت قبل از عید نوروز تمامی تک آهنگ‌ها به اضافه گلچینی از آلبومش را اجرا خواهد کرد.

این کنسرت ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

26 اسفندماه / فرزاد فرزین

فرزاد فرزین پس وقفه‌ چند ماهه و پس از بازگشت از تور کنسرت‌های آمریکا، در روزهای پایانی زمستان 96 به روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی نظیر خدا منو ببین، عاشقانه، کمک کن، آلبوم‌های این خواننده بصورت سلکشن اجرا خواهد شد.

آخرین کنسرت سال 96 در دو سئانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 00:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان خواجه‌امیری، کاوه یغمایی و ارکستر سمفونیک تهران / مروری بر اجراهای پایان سال | موسیقی ما