برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی امیرحسین طریقت و تنظیم بهزاد عبدی
آلبوم «راز خیام»‌ با صدای «سالار عقیلی» منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «راز خیام» اثری متفاوت با صدای سالار عقیلی، آهنگسازی امیرحسین طریقت وتنظیم بهزاد عبدی و همراهی ارکستر ناسیونال اوکراین منتشر شد. «راز خیام» دارای شش قطعه به نام‌های سرمست، جهان گذران، ره دور، دست افشان، جام لطیف و اسرار ازل بروی رباعیات خیام است.

در این اثر علاوه بر ارکستر ناسیونال اکراین، نوازندگان ایرانی چون علی طریقت (سه‌تار)، محمد طریقت (دف)، آزاد میرزاپور و هیلا فیض پور (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، رضا طریقت (قیچک)، صدا سدیفی و امیرحسین مختاری (قانون)، نوشین پاسدار و آرش سعیدیان (عود) در کنار امیرحسین طریقت آهنگساز و نوازنده سازهای کوبه‌ای به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته‌اند.

«راز خیام» به همت موسسه فرهنگی هنری نای و نی به مدیریت مهدی کاشی به‌زودی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین مراسم رونمایی این اثر نیز با حضور عوامل آلبوم برگزار می‌شود.

از آخرین فعالیت‌های «سالار عقیلی» می‌توان به اجرای او در اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم اشاره کرد. این هنرمند همچنین اواسط بهمن ماه به همراه گروه «راز و نیاز»  آغاز گر برنامه‌های جشنواره موسیقی عرفانی عمان بود که در هتل مجلل  «شانگری‌لا» مسقط به روی صحنه رفتند . در این جشنواره موسیقی که در چارچوب فعالیت های جشنواره فرهنگی بین المللی عمان(مسقط ۲۰۱۸) برگزار شد، علاوه بر ایران، هنرمندانی از کشورهای مراکش، پاکستان و عمان حضور دارند که از سوی موزه میراث فرهنگی "بیت الزبیر" به مدت چهار روز ادامه دارد.

در پایان این مراسم، «محمد الزبیر» مشاور سلطان عُمان با اهدای لوح تقدیری از فعالیت «سالار عقیلی» قدردانی کرد و حضور وی در مراسم افتتاحیه را بدلیل اهمیت هنر عرفانی ایرانی و اسلامی ستود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 13:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «راز خیام»‌ با صدای «سالار عقیلی» منتشر شد | موسیقی ما