برنامه یاد بعضی نفرات
 
"نان و دندان" پرواز همای از تهران تا دوسلدورف
موسیقی ما - پرواز همای درباره برنامه‌های خود گفت: پروژه "نان و دندان" که برگرفته از فیلم سینمایی "مصادره" به کارگرانی مهران احمدی است با موفقیت در جشنواره اکران شده و استقبال زیادی از آن صورت گرفت. تیتراژ پایانی این فیلم با صدای من قرار است در تور کنسرت‌هایم اجرا شود.

وی افزود: این تور از روز پنجشنبه 10 اسفندماه در سالن وزارت کشور ساعت 21:30 میزبان هنردوستان است و در ادامه برای اجرای این پروژه راهی اروپا خواهیم شد. به ترتیب روز سوم مارس مصادف با 12 اسفندماه در شهر استکهلم، هفتم مارس مصادف با 16 اسفندماه در شهر کلن، نهم مارس مصادف با 18 اسفندماه در برلین، دهم مارس مصادف با 19 اسفندماه در لندن، یازدهم مارس مصادف با 20 اسفند در منچستر و هجدهم مارس مصادف با 29 اسنفدماه نیز در شهر دوسلدورف آلمان روی صحنه خواهیم رفت.

او ادامه داد: همزمان با آخرین اجرای ما تور زمستانی کنسرت‌ها به پایان رسیده و ادامه برنامه‌های اجرایی برای بعد از ایام نوروز موکول خواهد شد.

پاشا هنجنى نوازنده نى، میلاد علیپور نوازنده تار، علیرضا مهدى‌زاده نوازنده کمانچه، آرزو رضوانى نوازنده سنتور و محمد جابرى نوازنده دف در این اجراها به همت شرکت "آوای هنر"، پرواز همای را همراهی می‌کنند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 00:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "نان و دندان" پرواز همای از تهران تا دوسلدورف | موسیقی ما