برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین بار و با حضور ژان-فیلیپ بک و پاسکال بنبریک
کارگاه های تخصصی موسیقی فیلم و سناریو در سینمای معاصر جهان برگزار می‌شود
موسیقی ما- مجموعه کارگاه های تخصصی با محوریت موسیقی فیلم و سناریو (نوشتار) در سینمای معاصر جهان توسط انجمن فرانسوی  FMICA Organizers( انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا)با حضور اساتید فرانسوی و با همکاری موسسه فرهنگی بام و موزه هنرهای معاصر در ایران برپا خواهد شد. سخنرانان شامل آقایان ژان-فیلیپ بک (Jean-Philippe BEC) آهنگساز شناخته شده موسیقی معاصر و سینما، عضو هیئت موسسان رشته های تخصصی کارشناسی ارشد موسیقی فیلم در دانشگاه های شمال فرانسه و پاسکال بنبریک (Pascal BENBRIK) نویسنده، سناریست و مدیر کمپانی Storia در انگلستان، فرانسه، ولز و کانادا می باشند.

این کارگاه آموزشی هر روز شامل دو بخش ویژه خواهند بود: بخش نخست پیرامون جایگاه متن و نوشتار در سینمای امروز جهان،گرایشات و شیوه های نوین در عرصه سناریو نویسی و رویکردهای آکادمیک آن در جهان معاصر بویژه سینمای امروز فرانسه و بخش دوم در ارتباط با جایگاه موسیقی فیلم در سینمای معاصر بویژه سینمای امروز فرانسه، جریانات نوظهور مرتبط با آهنگسازی فیلم و صداگذاری آثار سینمایی و سیستم های آکادمیک آموزشی آن در فرانسه خواهند بود.

بخش پایانی هر جلسه به پرسش و پاسخ مخاطبان و میهمانان فرانسوی اختصاص خواهد یافت. این نشست ها در تاریخ 7، 8 و 10 اسفند ماه 1396 (هر روز از ساعت 14 تا 18 عصر / شامل هر بخش دو ساعت) در محل سینما تک موزه هنرهای معاصر برپا خواهند شد. علاقمندان می توانند در تمام جلسات بصورت آزاد شرکت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر علاقمندان می توانند با دفتر ارتباطات موزه هنرهای معاصر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 18:24

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه های تخصصی موسیقی فیلم و سناریو در سینمای معاصر جهان برگزار می‌شود | موسیقی ما