برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت برادران عدل‌پرور با استقبال مخاطبین برگزار شد
پایان ۴۰۰۰ روز انتظار مسیح و آرش
موسیقی ما - «مسیح و آرش»، دو چهره پرطرفدار موسیقی پس از مدت‌ها انتظار اولین کنسرت خود را برگزار کردند.

به گزارش «موسیقی ما»، این دو هنرمند شامگاه ۱۷ و ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ (هر شب دو سانس) به همت موسسه آراد در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه رفتند و خاطرات 12 ساله را با مخاطبین‌شان مرور کردند. به گفته‌ی مسیح، آن‌ها بیش از ۴۰۰۰ روز برای رسیدن چنین شبی لحظه‌شماری می‌کردند.


•    * قدرشناسی
«مسیح و آرش» که شاید هنوز خیلی‌ها ندانند با هم برادر هستند، در کنسرت‌شان نشان دادند که مانند فضای عاشقانه‌ی آثارشان، بسیار احساساتی و همچنین بسیار قدرشناس هستند.

این دو برادر در طول برگزاری کنسرت و با مشاهده هم‌خوانی پرشور حضار، چندین بار دست‌هایشان را به سمت آسمان بلند کرده و خدا را شکر کردند و گفتند: «اگر به خاطر همراهی و حمایت شما، هزار بار هم تشکر کنیم، باز کم است.» این دو همچنین با اشاره به حضور پدر و مادرشان در سالن، از روی سن پایین رفته و آنها را در آغوش کشیدند و همچنین از خواهرشان به عنوان کسی که راه درست را به آن‌ها نشان داد تشکر کردند.

در بخش دیگری از کنسرت، آرش گفت: «می‌خواهم از کسی که از سال‌ها پیش، ترانه نوشتن و آهنگ ساختن را به من یاد داد تشکر کنم. چقدر خوب است که آدم برادر بزرگتری مثل مسیح داشته باشد.» او سپس مسیح را بغل کرد و در آغوش او اشک ریخت. مسیح نیز گفت: «مدتی بود که من حس و حال کار نداشتم. کسی که به من انگیزه داد و باعث شد من دوباره انرژی بگیرم، آرش بود.»

برادران عدل‌پرور برای معرفی و تشکر از «مسعود جهانی» و «سعید اتصار» که تنظیم بیشترِ قطعات آن‌ها را انجام داده‌اند، گفتند: «شعر و ملودی‌ای که تنظیم خوبی نداشته باشد، با استقبال مردم مواجه نمی‌شود. این دو نفر همیشه همراه ما بوده‌اند و نه‌تنها به گردن ما، بلکه بر گردن موسیقی کشور حق دارند.»

مسیح و آرش همچنین در بخش دیگری از کنسرت گفتند: «دو نفر بوده‌اند که واقعاً مثل برادر، واقعاً مثل برادر و واقعاً مثل برادر در کنار ما قرار گرفتند و شبانه‌روزی تلاش کردند تا ما و شما امشب همدیگر را از نزدیک ببینیم. این دو نفر، «میلاد ماهان‌راد» و «سعید سال‌افزون» مدیران موسسه آراد هستند.»


•    * میهمانان
چهره‌های سرشناس زیادی در اولین کنسرت «مسیح و آرش» حضور داشتند. بهنام بانی، شهاب مظفری، محسن رجب‌پور، محمدرضا خانزاده، مسعود جهانی، سعید انصار، میثم ابراهیمی، شهاب رمضان، حامد برادران، علی یاسینی، دکتر مسعود صابری و... از جمله میهمانان این کنسرت بودند.


•    * ارکستر؛ مختصر و مفید
رهبری ارکستر مسیح و آرش را «اشکان آبرون» بر عهده دارد؛ موزیسین باتجربه‌ای که در سال‌های اخیر در ارکستر هنرمندان مختلف حضور داشته و حالا در کنار دو خواننده‌ی سرشناس، برای نخستین بار رهبری ارکستر را تجربه می‌کند. او ارکستر خلوتی آماده کرده که خودش در آن کیبورد می‌نوازند و علاوه بر آن آرش پژند مقدم (درامز)، میلاد عالمی (ویولن)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک) و یک نوازنده گیتاربیس حضور دارند. تنظیم قطعات برای ارکستر از نقاط قوت این کنسرت بود.


•    * حواشی کنسرت
این کنسرت در حالی برگزار شد که در نخستین دقایق شروع بلیت‌فروشی از طریق سایت آرادکنسرت، این سایت به دلیل هجوم عجیب هواداران مسیح و آرش از دسترس خارج شد. به گفته مدیران موسسه آراد، با وجود این‌که سرورهای این سایت تقویت شده بود، اما اقدام همزمان حدود 200 هزار کاربر برای خرید بلیت باعث شد سایت برای ساعاتی از دسترس خارج شود.

از حواشی دیگر این کنسرت، فروش چشمگیر بلیت‌های آن در بازار سیاه بود. در حالی که بلیت‌های این برنامه از 45 تا 160 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود، در بازار سیاه و به‌ویژه در سایت دیوار تا 350 هزار تومان به فروش گذاشته شد و حتی آگهی عجیب فروش بلیت این کنسرت به قیمت 10 میلیون تومان، از موارد عجیبی بود که مورد بحث مخاطبین قرار گرفت و همین باعث شد موسسه «آراد» در اطلاع‌رسانی برای فروش بلیتِ سانس‌های تمدیدی این کنسرت، تأکید کند که مخاطبین صرفاً از طریق سایت آرادکنسرت اقدام به خرید بلیت کنند.

•    * تمدیدهای پیاپی
پس از استقبال عجیب مخاطبین از کنسرت 17 اسفند مسیح و آرش، این کنسرت ابتدا برای 18 اسفند و سپس برای روزهای 23 و 25 اسفندماه (هر شب دو سانس) تمدید شد و تمامی بلیت‌های آن‌ها در چند دقیقه به فروش رسید. بر این اساس، مسیح و آرش در ابتدای مسیر برگزاری کنسرت‌هایشان جمعاً 8 سانس کنسرت در سالن 3000 نفره وزارت کشور را طی یک هفته تجربه می‌کنند که رکوردی قابل توجه است.


در ادامه عکس‌های «مونا فاضلی» و «لیلی شاهوردی» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 08:01

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

كاراشون حال خوبي داره، مخصوصا كارايي كه آرش نقش اولشه

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

بینظیرن جفتشون

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

بهترین‌ها به حقشون رسیدن... عالین این دوتا

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

بهترینن واقعا شب پرانرژی و خوبی ساختن

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

مگه اينا برادرن؟ نميدونستم ?

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

بسم الله الرحمن الرحیم ...کلیپ زنده خوندنتون‌ رو‌ دیدم... اگه ‌میشه دیگه‌ زنده‌ نخونید و‌ من الله توفیق ✋???

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

چه جالب، نمیدونستم داداشن

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

چقدر خوب که به حقشون رسیدن ?حرف ندارن خصوصا مسیح ?❤

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

یاد بگیریم به هرکسی که رفت پشت میکروفون خوند و قشر تین ایج جامعه رو عاشق تیپ و مدل موهای خودش کرد نگیم خواننده. هنر حرمت داره

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:04

سفارش ترانه و ملودی

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 09:43

سعی کنید اگه به چیزی نرسیدین و بقیه رسیدن بهشون حسودی نکنید ، این دوتا داداش عالین ❤

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 10:37

طرف همچین اومده گفته اجرای زندتونو دیدم دیگه زنده نخونید انگار که کلامش فصل الخطابه??برو عاااامو دلت خوشه ها

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 10:37

مخاطباشون اکثرا مدرسه این

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 14:03

برادر هستن؟ نمیدونستم چه جالب???

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 16:06

اینو برای اونهایی تایپ میکنم که ندونسته قضاوت میکنن:دوازده سالِ گذشت دوازده سالی که توی هر سالش به بهترین شکل سعی میکردن بهترین باشن و درست بخونن و برای گوش مخاطبشون #احترام بزارن و مفهوم درستی رو برسونن!توی اینهمه سال ماهم همراهشون صبر کردیم چون همیشه باعث افتخارمون بودن و ارزشش رو داشتن❤
توی این دوازده سال به قول آرش جان وقتی از زیر زمین با دستِ خالی اومدمو خیلیهارو دست پُر فرستادم هوا و خودم اینجا نشستم،یادمون نرفته مدتی رو که از موزیک فاصله گرفتن تا بهتر از قبل بشن وگفتن میریم ولی اگه برگردیم عالی برمیگردیم توی اون مدت بر عکسِ خواننده های دیگه آرش جان گفت وقتی من موزیک جدید ندارم الکی از خودم عکس بگیرم بیخودی ژست بگیرم واستون بزارم که چی؟وقتی این صفحه برای چیز دیگست و شما من رو برای موزیک دنبال میکنین!چیزی که خیلی وقته خیلیها فراموش کردن و جای هنرمند بودن،با عکسهاشون مدلینگ شدن?

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 16:06

کردن و جای هنرمند ،با عکسهاشون مدلینگ شدن ?بعد اون مدت که خیلی پر احساس تر از قبل برگشتن ،بدون هیچ ناراحتی و با عشقو احساسِ قلبیشون ترانه هایی رو برای کسایی نوشتن که همون آهنگ شد آهنگ معروف اون خواننده و شناخته شد،راهی کنسرتشون کردن ولی خودشون با سکوتشون نشستن تماشا کردنو حمایت،حتی وقتی خیلیها یه شبه اومدن و شبیهشون شدن بازم سکوت کردن?اینهمه سال اینهمه سکوت اونم توی دوره ای که همه یه شبه راهی کنسرت میشن این عزیزان چهار هزارو هفتصدو هفتاد روز صبر کردن!کسی که از عمق احساسش برای مردمش بخونه فرقی نمیکنه آهنگ ضبط شده باشه یا اجرای زنده!هرچند ما اجراهای زندشون رو وقتی برای خواننده های دیگه مینوشتند شنیدیم صدایی که خیلی دلی و بینظیر بود!

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 16:06

مسیح عزیزم و آرش عزیزم توی اینسالها بر عکس خیلیهایی که الان میشناسینشون عاشقانه نوشتن و خوندن و با امیدِ به خدا به تلاششون ادامه دادن،رکورد فروش کنسرت ها تازه شروعِ پیشترفتشونه?... فقط دو تا جمله به قولِ آرشِ عزیزم❤
_اگه همه ی عالم جمع بشن بخوان بکوبوننت زمین خدا نخواد نمیشه بر عکسش اگه همه جمع بشن بخوان ببرنت بالا خدا نخواد بازم نمیشه!
_در عجبم به جای دعای خیر از اینهمه حسادت وقتی عزت دستِ خداست تلاش بی فایدست
وقتی قطار به حرکت بافته و سرعت میگیره اونوقت هستش که بهش سنگ پرتاپ میکنن هیچکس با قطار ساکن کاری نداره?

چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 16:06

حلالشون

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:07

چرا تاحالا پنهون کرده بودن که برادرن؟؟

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:07

کاش همت کنن دیگه اجرای زنده نداشته باشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پایان ۴۰۰۰ روز انتظار مسیح و آرش | موسیقی ما