برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمله تند و تیز یک خواننده پاپ به مدیربرنامه سابق و تهیه‌کننده آثارش
بنیامین بهادری: به صورت قانونی از من شکایت کنید، آقای رجب‌پور!
موسیقی ما - گفت‌وگوی مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» با یکی از رسانه‌ها در روزهای گذشته سر و صداهایی در فضای مجازی به پا کرد و پاسخ اینستاگرامی بنیامین بهادری در این باره نیز باعث شد موج این حاشیه‌ها بیشتر و بیشتر شود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، محسن رجب‌پور روز گذشته در گفت‌وگو با رسانه اینترنتی «تی‌وی پلاس» گفته بود: «هیچ پولی از بنیامین نگرفتیم و گذاشتیم از قطعات ما در کنسرت‌هایش استفاده کند.»
 
این گفت‌وگو که در صفحه اینستاگرام محسن رجب‌پور نیز منتشر شد، با واکنش و حمله تند بنیامین بهادری همراه شدو او در کامنتی پای این مطلب نوشت: «شما حقی در مورد اجرای قطعات من در کنسرت‌ها نداشتید و ندارید. ضمناً اگر می‌توانید به صورت قانونی جلوی اجرای قطعه‌ای را بگیرید، حتماً این کار را انجام دهید. بعد از اینکه «دنیا دیگه مثل تو نداره» را همه ایران شنیدند و آلبوم «85» تولید شد و آماده انتشار بود، برای اولین‌بار شما را به واسطه آقای علمشاهی دیدم. اولین چیزی که به من گفتید، «حضرت بنیامین» بود. به نظرم با «حامد همایون» عزیز هم همین کار را کردید و هیچ سندی برای ارتباط شما قبل از هیت شدن کار ایشان وجود ندارد؛ حتی اگر خودش هزار حرف دیگر بزند. (آقای خباز در جریان هستند.) خلاصه اینکه وقت و حوصله جواب دادن به این موضوعات را در مصاحبه و دنیای مجازی ندارم. فقط در صورتی که خواستید به صورت قانونی پیگیری کنید، جوابگو خواهم بود. شما این‌کاره نیستید و بیشترین امتیازتان، ارتباطات ارگانی سؤال‌برانگیز و اخذ مجوزهای مشکوک است. حالا به زودی دنیا تغییر خواهد کرد و شما باید پاسخ‌گوی سوالات زیادی باشید.»
 
* نگاهی به گذشته
خرداد سال 92 بود که به یک‌باره خبر اتمام همکاری بنیامین بهادری با شرکت «ترانه شرقی» منتشر و با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد. بنیامین آن زمان در یک گفت‌وگوی کوتاه در این باره گفت: «بله بنده تأیید می‌کنم. همکاری من و آقای رجب‌پور تغییر پیدا کرده است؛ اما جدا نشده‌ایم. در واقع باید بگویم شکل همکاری‌مان تغییر پیدا کرده و از آن حالت انحصاری خارج شده است. آقای رجب‌پور در این سال‌ها زحمات زیادی برای بنده کشیده‌اند و همه مسائل مربوط با بنیامین اعم از قراردادها، توافق‌نامه‌ها و... را انجام داده‌اند؛ اما این بار دیگر تصمیم‌گیرنده و مدیر برنامه گروه بنیامین نیستند و از این پس، بنیامین با گروه خوب و موفقش تصمیم‌گیری خواهد کرد.»
 
این خواننده پاپ درباره علت جدایی‌اش از مدیر برنامه‌اش گفته بود: «احساس کردم گروه بنیامین از پویایی افتاده و به حالت یکنواختی در آمده؛ به همین دلیل، تصمیم داشتم مقداری فضا تغییر کند. البته این تغییرات، ارتباطی با آلبوم جدید ندارد. من با آقای رجب‌پور دوستی قدیمی داشته و خواهیم داشت. امیدوارم هنرمندان و تهیه‌کننده‌های دیگر هم یاد بگیرند زمانی که یک دوره همکاری به پایان می‌رسد، بدون کمترین آسیب و ناراحتی و حتی با خوشی، فصل همکاری جدیدی را رقم بزنند. حالا ممکن است کمی محدودتر شود. آقای رجب‌پور دیگر مدیربرنامه و تهیه‌کننده آلبوم سوم بنیامین نیستند و آلبوم سوم بنیامین هرگاه به سرانجام رسید، با تهیه‌کننده جدیدش ارائه خواهد شد.»
 
* رجب‌پور: بلندپروازی‌های بنیامین باعث این جدایی شد
محسن رجب‌پور، مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» پس از اظهارات بنیامین، اتمام همکاری‌اش با این خواننده پاپ را تأیید کرد و گفت: «بیانیه دادیم و خبری را که منتشر شده، تأیید کردیم؛ اما واقعیت این است که همین الان هم مردد هستم در مورد این موضوع حرف بزنم یا نه. برای من جالب است که چرا جامعه نسبت به این موضوع حساس برخورد می‌کند. شاید قیم بودن ما برای بنیامین یک جایی دست و پای بنیامین را بسته بود. من این کار را به دو علت انجام دادم؛ یکی برای تجربه کردن بنیامین و دوم برای انجام کارهای بلندپروازانه‌اش. به نظر من، بنیامین باید مدتی خودش فکر کند و بعد خودش تصمیم بگیرد تا درک و لمس واقعیت‌های این جامعه در این حوزه برایش راحت‌تر باشد. او تصمیم‌هایی داشت که من مانع آن می‌شدم؛ بعضی جاها خواسته کارهایی انجام دهد که من نگذاشته‌ام.»
 
* حمله‌ها ادامه دارد: خودخواسته را تدبیر نیست!
با گذشت حدود 24 ساعت از اتفاقات فضای مجازی، حملات به محسن رجب‌پور در این فضا ادامه دارد. این تهیه‌کننده سرشناس، از شب گذشته بخش کامنت‌های پست آخرش را در صفحه شخصی‌اش بسته و تنها در جوابی کوتاه به بنیامین نوشته: «خودخواسته را تدبیر نیست»!
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 17:00

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:55

خود كرده را تدبير نيست صحيح ميباشد، با احترام به ادمين محترم

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:55

دوتاتون اینهمه پول زدید به جیب . هنوز دارید شاخ و شونه میکشید ؟؟؟ کمتون نیست؟ دیگه برید دنبال زندگیتون

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:55

موسیقی هم فقط شده باند بازی،همین آقای رجب پور باعث شد بهترین و اولین گروه موسیقی بعد انقلاب(آریان)منحل بشه،خواننده های خوبمون اینقدر بهشون دیر مجوز دادن که از یاد رفتن،الانم بازار افتاده دست خواننده هایی که دارن سر اینکه که بیشتر تو کنسرتا فالش بخونن رقابت میکنن

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 10:55

طرف بنیامین رو نمیگیرم ولی همین اقای رجب پور چیزایی ازش دیده شده که گفتنش اصلا جالب نیست . الانم که شده مثلا مدیر برنامه های حامد همایون و.. هه موسیقی هم شده پول و پول بازی

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 11:29

آخر و عاقبت هر کی با رجب پور باشه همینه !

پنجشنبه 24 اسفند 1396 - 11:29

اقای رجب پور جوری رفتار می کنن که انگار هنرمندی که با ایشون کار میکنه جزوه اموال شخصیشه هرموقع می تونه هرکاری که دوست داره راجع به اون فرد انجام بده !!اقای رجب پور هنرمند شخصیت مستقل هنری داره واگر تلاش های خودش نباشه تا بتونه نظر مخاطبا جلب کنه شما هیچ کاری نمی تونید بکنید !!بنیامین به هرجا که رسید حاصل زحمت های خودش وگروهش بودواگر میخواست با شما ادامه بده قطعا پایان راهش جز نابودی گروه موزیکش نبود همون جور که آریان ازهم پاشیده شد !!پس شما حق توهین به خودش وزحمات تمام این سال هاشو ندارید!!کاش نگاهتون به یه هنرمند ازیه کالای تجاری که صرفا برای شما درآمد زایی کنه اون وقت مورد پسند شما هست رو تغییر بدین یکم شرافت مندانه تر به شغل خودتون نگاه کنید چون هنر خریدنی نیست !!!

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

حضرتو خوب اومده?

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

بنیامین اگر بنیامین شد با رجب پور بنیامین شد .چرا قبل رجب پور بنیامین نشد و بنیامینی در کار نبود چرا اریان قبل رجب پور اریان نبود چرا حامد همایون قبل رجب پور نشد همایون جالبه به محض جداشدن از رجب پور همشون فید شدن و از بین رفتن.پس رجب پور کارشو بلده و هرچی هم پول در بیاره حقشه از دوستان تقاضا داریم کولی ندن که اخرش بعد معروفیت و دوره افولشون شروع به توجیح کنن

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

بنیامین همیشه دوستداشتنی و خوشصدا ❤❤❤

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

بنیامین اگه موفق هست و به اینجا رسیده بخاطر تلاش و زحمت های خودش بوده و تنهایی به اینجا رسیده و اینو همه میدونن و اقای رجب پور هم با این کارش خیلی قشنگ عقده ای بودنشو نشون داد و ثابت کرد? امیدوارم اقای رجب پور به یه جایی برسه که انقدر موفقیت بنیامین واسش سنگین نباشه. فقط #متاسفم برای اقای رجب پور، همین..?

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

بیچاره ایرانم ، موسیقی اش هم مثل فوتبالش باجنجنال و حاشیه است ، خلایق هرچه لایق

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

وقتی به شما آثاری که زحمت های زیادی سرش کشیدی ادعایی برده میشه که اون آثار برای من بوده و هیچ پولی بابتش دریافت نکردم اون‌هم با توهین و جسارت!!!توقع ندارید که بنیامین پاسخ صریح و قاطعانه به این موضوع نده!بنیامین قبل از کار با اقای رجب پور برای تک تک این آثار زحمت کشسده و اهنگسازی کرده همراه فرید احمدی بعد از شنیده شدن این قطعه با اقای رجب پور خمکاری رو شروع کردن ولی ایشون در کمال بی ادبی و توهین ادعای دیگه ای دارن!!هنر خریدنی نیست حتی اگه این آثار برای خودشون بود که نیست!!!کسی که تهییه کننده موسیقی(البته دلال)نباید مثل بوتیک دارهای لباس در این باره حرف بزنه!بحث موزیک بوده نه پیرهن!!در هرصورت این توهین هیچ جای دفاع و توجیهی نداره

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

شما که اهل تحقیقی من اون سالی که اهنگ دنیای بنیامین نعروف شد نوازنده گروهشون بودم.اون اهنگو نیما وارسته زد با شعر فرید احمدی.اون کار با محسن رجب پور تکمیل شد وگرنه در حد اتود و ماکت میموند.نمیخوام از کسی طرفداری کنم اما خوب میدونم کی چیکار کرد که بنیامین شد بنیامین

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

همین نگاه تجاریه که موسیقی ایرانو به این ضعف رسونده، آقای رجب پور یه تاجر باهوشه، ولی تاجره!

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

این دعوا ها جدیدا مد شده هرکی از دور داره خارج میشه با یه دعوا خودشون میارن‌جلو چشم

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

گر چه من معتقدم هر دو عزيز ارزش موسيقيايي و زحمت هايي براي كشورمان و دوستداران موسيقي كشيدن و بهتر هست اين دو عزيز رو در فضاي دوستي باهم آشتي داد سالها پيش كاست نفرين ترين نفرين چاووشي مدير توليد وتهيه كننده بودم وقبل اون نيز چاووشي هيچ اهنگي در بازار نداشت !!كارها را غير مجاز پخش كرد و معروف شد و ما هم قرار داد ٩ساله رو در شكايت در ارشاد و دادسرا تنها به چند صباحي ممنوع كاري چاووشي دست يافتيم!! و همه آنچه زحمتش كشيديم در اين جامعه پرپر شد وحقمان را به آب خوردن خوردن !! توصيه ميكنم به جاي قضاوت از پشت ٤ كلمه !! بپذيريم كه باهمه ارزش بزاي هنرمندان عزيزمون خوب بد در هر فضايي وجود دارد ورنبايد متعصبانه برخورد كنيم در نهايت آرزو موفقيت براي هر دو عزيز را دارم وقت خوش

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

بنیامین چه در مصاحبه هاش و چه در کلاس "واما بیان من "راجع به پروسه تولید البوم هشتادوپنج توضیح دادن وگفتن که سال هشتاد دو تا هشتادوچهار روی البومى با صداى بنيامين کار میکردن با فرید احمدی ونیما وارسته و قطعاتی ساخته شده بود که اقای غلام علمشاهی مدیرشرکت آوای نکیسا هم تو اون زمان درجریان اكثر قطعات بودن و پس از لو رفتن و هيت شدن دنيا ديگه مثل تو نداره به بنيامين پیشنهاد ميدن براى همکاری و انتشار آلبوم هشتاد و پنج? # ظاهراً قرارداد آلبوم هشتاد و پنج بين بنيامين و آقاى علمشاهى بوده و آقای رجب پور اون موقع هيچ نقشى نداشتن!!?

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

حتی تا زمان محبوب شدن قطعه خاطره ها در جریان پروسه تولید البوم هشتادوپنج نبودن وبعد از هیت شدن دنیا دیگه مثلِ تو نداره تازه با بنیامین دراستودیو اشنا شدن !!ومشتاق همکاری با بنیامین میشن !! و آلبوم بعدى(هشتادوهشت) رو با اينكه خود بنیامین تمایل به همکاری نداشته ،، به اصرار و وساطت آقاى علمشاهى قبول ميكنن كه مشتركاً با آواى نكيسا و ترانه شرقی قرارداد ببندن و البته در قراردادها حقوق كنسرتها متعلق به بنيامين هست !!? قابل توجه دوستان مدعی# پس صاحب امتیاز تمام قطعات و گُل کردن اهنگ ها اون زمان به خوده بنیامین تعلق داره ونه اقای رجب پور امیدوارم به زودی بنیامین عزیز تویه مصاحبه تمام اصل ماجرا با ریزجزییات بیان کنه وجلوی این ادعاهای کذب ودروغین بگیره??

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

به زودی خیلی چیزا مشخص میشه و بنیامین حتما تو یه مصاحبه در مورد این موضوع صحبت میکنه. پس نیاز نیست بیشتر از این در مورد صحبت های بی سرو ته و بدون مدرک یه عده بحث کنیم?

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

هر کی با رجب پور در افتاد ور افتاد نمونه اش گروه موفق آرین

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

رجب پور اگه راست میگه بره شکایت کنه.اگه جرات داشت و همینطور اگه حقی داشت میرفت شکایت میکرد.اصلا رجب پور تو ساخت آلبوم 85 با بنیامین نبود چه برسه به حقاج

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

به حق اجرای کنسرت قطعه های آلبوم 85 وبعدش هم تو آلبوم 88 طبق قرارداد حق تولید و انتشار با رجب پور بود و حق اجرای قطعه های آلبوم 88 با بنیامین ذکر شده

شنبه 26 اسفند 1396 - 11:02

رجب پور با این کار خودشو ضایع کرد ??

سه شنبه 7 فروردین 1397 - 14:30

ما همینجوریم از این فضای مسموم حالمون بده

دیگه بدترش نکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری: به صورت قانونی از من شکایت کنید، آقای رجب‌پور! | موسیقی ما