برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک کنسرت با چاشنی جشن تولد / بابک جهانبخش در آخرین اجرای تهران غافلگیر شد
موسیقی ما - آخرین کنسرت خواننده آلبوم "اکسیژن" در سال 96 در حالی برگزار شد که او با یک سورپرایز مواجه شد.

این برنامه با حدود نیم ساعت تاخیر آغاز شد و با پخش موسیقی الکترونیک اینترو نوازندگان گروه یک ‌به‌ یک وارد صحنه شدند. در پایان شمارش معکوس، بابک جهانبخش با اجرای قطعه "دیوونه جان " وارد صحنه شد.

جهانبخش این قطعه را در حالی اجرا کرد که مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد و می توان این قطعه را جزو یکی از قطعات جدید او به حساب آورد. درحین اجرای این ترانه کلیپی که جهانبخش در زمان انتشار آهنگش منتشر کرده بود، روی مانیتورهای سالن به تصویر کشیده شد.

او پس از این قطعه بلافاصله قطعه "دوست دارم " را اجرا کرد که سالن در همان ابتدای برنامه با شور و هیجان خاصی همراه شد.

بعد از اجرای چند قطعه، جهانبخش گفت: امیدوارم در طول زندگی ‌تان هیچ‌ وقت در مدار بی‌قراری قرار نگیرید! و این پیش ‌زمینه ‌ای برای اجرای قطعه بعدی یعنی "مدار بی‌قراری" بود.

جهانبخش در ادامه به مخاطبانش پیشنهاد کرد که برای اینکه  به هم‌حسی برسند، قطعه شاد "تو چشمای منی" را برای آن‌ها اجرا کند. این قطعه که از تک آهنگ ‌های او محسوب می ‌شود، در میان شور وصف ناپذیر هواداران این خواننده، اجرا شد تا پس از آن، جهانبخش یک ‌بار دیگر با دوستدارانش صحبت کند. او این بار گفت: زمستان امسال کنسرت‌ های خوبی داشته ‌ایم، اما این اجرا آخرین کنسرت ما در سال جاری خواهد بود. دور شدن از شما عزیزان هرچند برای مدتی کوتاه، دلتنگی ایجاد می‌کند.

او سپس قطعه "خاص" را اجرا کرد و گفت من خودم آهنگ‌ های ملایم را بیشتر دوست دارم. همسن و سالان من و بزرگتر‌ها هم همینطور هستند، اما از آنجایی که قشر جوان امروز بیشتر آهنگ ‌های ریتمیک را دوست دارد سعی می‌کنم امشب شب خاصی را برای همه رقم بزنم.

او در ادامه گفت: از میان 140 قطعه کار سختی است که بهترین ‌ها را برای یک شب انتخاب کنم، اما تلاشم این بود که شب رویایی را برای شما فراهم کنم. ضمن اینکه دو اجرا در یک شب داشتن و تمام آهنگ ‌ها را در گام اصلی اجرا کردن کار سختی است و امیدوارم که کاستی‌ ها را بر من ببخشید.

 "حالم خوبه"، "اینا یعنی عشق"، "چه حس خوبی"، "پاییز"، "منو نگاه کن"،"تصمیم"، "اکسیژن"، "می‌ترسم"، "دوست دارم"،"مدار بی ‌قراری"،"مثل همه"،"چی شده"، "شاید"، "من و بارون" و "برف" از قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

بابک ریاحی ‌پور (گیتاربیس)، نیما حمیدی (درامز)، عرفان پاشا (ویولن)، بهنام حکیم (بوزوکی)، حامد دهقانی (گیتار اسپانیش) و بردیا یادگاری (پرکاشن) اعضای گروه بابک جهانبخش به رهبری مسعود همایونی (گیتار الکتریک) بودند.

در انتهای کنسرت برای جهانبخش یک هفته زودتر از تاریخ اصلی تولد این خواننده توسط اعضای ارکستر و تهیه کننده، برنامه جشن تولد بصورت سورپرایز برگزار شد

این کنسرت به تهیه کنندگی شرکت "اکسیر نوین" و تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده برگزار شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 - 01:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک کنسرت با چاشنی جشن تولد / بابک جهانبخش در آخرین اجرای تهران غافلگیر شد | موسیقی ما