برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای سومین دوره تمدید شد
اشکان خطیبی بار دیگر كنسرت-تئاتر «ده سال تنهايى» را اجرا می‌کند
موسیقی ما - كنسرت-تئاتر «ده سال تنهايى» به نويسندگى و كارگردانى اشكان خطيبى براساس طرح مشترك سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی با همراهی گروه «Rock The Pen» برای بار سوم تمدید شد تا به این ترتیب از تاریخ 1 تا 5 اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه بروند.
 
اشکان آبرون (کیبورد)، بردیا امیری (درامز)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتارباس)، سروش عدل اعضای گروه Rock The Pen را تشکیل می‌دهند و هومن نامداری به عنوان نوازنده ساکسوفون، هستی سپاسی به عنوان نوارنده مهمان، تارا صلاحی،گلناز نوروزى، مونا شمس آنها را به عنوان هم‌خوان در این کنسرت همراهی می‌کنند.
 
آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی هم به عنوان بازیگران این کنسرت-تئاتر خواهند بود که علاوه بر آن اشکان خطیبی قطعاتی از استینگ، بیجیز، ریدیو هد، پینک فلوید و... را می‌خواند.
 
از ديگر عوامل اين اثر که به تهيه‌كنندگى موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران»برگزار می‌شود مى‌توان به سهیل دانش اشراقى (مدير هنرى)، شكوفه داوودى (دستيار كارگردان)، سارا حدادى (مدير روابط عمومى، مشاور رسانه‌اى و تبليغات)، مصطفى پيرهادى (عكاس)، مهرداد تقوى (مدير صحنه) و على مولوى (ساخت تيزر ) اشاره كرد.
 
«ده سال تنهايى» به نويسندگى و كارگردانى اشكان خطيبى، یکم تا پنجم اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه «ایران نمایش» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 11:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشکان خطیبی بار دیگر كنسرت-تئاتر «ده سال تنهايى» را اجرا می‌کند | موسیقی ما