برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با سفر هنرمندان اسلواکی به ایران برگزار می‌شود
کنسرت «موخا کوارتت» در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی و هنری بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزیر فرهنگ اسلواکی در سال گذشته، هیأتی از هنرمندان و مسئولان هنری اسلواکی هفته نخست اردیبهشت امسال به ایران می‌آیند و گروه موسیقی «موخا کوارتت» در این جشنواره به اجرای برنامه می‌پردازد. برگزاری نمایشگاه منتخب آثار تصویرگری هنرمندان ایران و اسلواکی در دوسالانه براتیسلاوا نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

گروه «موخا کوارتت» در روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد. «کونراد ریگو» معاون وزیر فرهنگ اسلواکی در سفر به ایران با مسئولان فرهنگ و هنر ایران دیدار و گفت و گو می‌کند. او در این سفر با «سید مجتبی حسینی» معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محسن جوادی» معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دیدار و درباره تعامل و ارتباط فرهنگی، هنری دو کشور گفت و گو می‌کند.

افتتاح نمایشگاه متون اسلامی (مجموعه باشاگیج) در کتابخانه ملی ایران از دیگر برنامه‌های حضور هیات فرهنگی، هنری کشور اسلواکی درایران است. این برنامه با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397 - 12:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «موخا کوارتت» در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما