.
کنسرت جیپسی کینکز فامیلی
گزارش ویدیویی سایت موسیقی ما از اجرای کولی ها در تهران (اردیبهشت 1397)
کارگردان: 
تهیه کننده: 
سایت موسیقی ما
plays 117158
موسیقی ما - فرزان صوفی - کولی‌های اسپانیا برای سومین سال متوالی به تهران آمدند و بعد از سه سانس اجرا (روزهای 10، 12 و 13 اردیبهشت) در تالار وزارت کشور، به دلیل استقبال مخاطبان کنسرتشان برای دو روز دیگر یعنی روزهای 20 و 21 اردیبهشت هم تمدید شد.
 
این گروه که به همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده و همکاری شرکت «پرشیا فیلم» روی صحنه رفتند، این بار در سفر خود به ایران، تنها به تهران اکتفا نکردند و قرار است برای اولین‌بار تور کنسرتشان را در شهرستان‌ها هم برگزار کنند. آنها که 11 اردیبهشت در کیش روی صحنه رفتند، روزهای 16 و 17 اردیبهشت در تبریز و 25 اردیبهشت در بندرعباس روی صحنه می‌روند. علاوه بر آن احتمالاً با مخاطبان شیرازی خود هم دیدار کنند.
 
ANTONIO MARIE NOEGELEN, ANTONIO EVANGELISTI, YOANDY DE JESUS ARMENTEROS MORENO, MICHEL REYES, JOSE REYES, JOHNNY CORTES, JOSEPH CORTES, PAVEL MOLINA RUIZ اعضای گروه را تشکیل می‌دادند که گیتار، درامز و پرکاشن نواختند.
 
آنها ده قطعه نواختند که یکی از آنها قطعه معروف و محبوب «هتل کالیفرنیا» ساخته گروه «ایگلز» بود که اواخر دهه هفتاد میلادی منتشر شد. علاوه بر آن  قطعه خاطره‌انگیز amor mio را هم جزء رپرتوار بود؛ اثری که تا سال‌ها روی نوارهای کاست دست به دست می‌شد و اجرایش در تالار وزارت کشور حس نوستالژیکی داشت. Volare, Un Amor, Baila Me, El Camino و... دیگر قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

این اجرا به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین محمد رضا خانزاده و  شاهرخ بهرالعلومی برگزار شد


> گالری عکس‌های این اجرا را اینجا ببنید


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 9 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو کنسرت جیپسی کینکز فامیلی از سایت موسیقی ما | موسیقی ما