برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار قطعه «قرار» با صدای این خواننده عنوان شد
آثار «خشایار بارگان» در آمریکا نقد و بررسی می‌شود
موسیقی ما - پس از انتشار قطعه «هم‌قد رویا» با صدای «خشایار بارگان» به آهنگسازی پویان رمضانی و شعر کیوان نظری در تاریخ یازدهم اردیبهشت (1 may) که از طریق 34 پلتفرم موسیقی در دنیا به گوش مخاطبان رسید، دو قطعه جدید از این خواننده طی روزهای آینده منتشر می‌شود. «تو بگو» و «خورشید بخواب» دو قطعه‌ای هستند که به ترتیب در روزهای 8 و 15 ماه می برابر با 18 و 25 اردیبهشت ارائه می‌کند. این قطعات هم در پلتفرم‌هایی نظیر Itunes، Apple Musice،  Spotify، Shazam و Deezer و... در سطح دنیا عرضه می‌شود. مدل پخش قطعات خشایار بارگان یکی از اتفاقات جدید در روند کنونی بازار موسیقی پاپ است که او یک هفته زودتر آثارش را در سطح دنیا و سپس در ایران ارائه می‌کند.
 
تا کنون قطعات خشایار بارگان با استقبال خوبی در عرضه‌کننده‌های موسیقی جهان همراه بوده و قرار است طی شش ماه آینده، این آثار توسط 54 منتقد موسیقی در آمریکا نقد و از طریق رسانه‌های آن کشور منعکس شود. از سوی دیگر آلبوم خشایار بارگان هم این روزها در مراحل پایانی تولید و در آستانه انتشار قرار دارد. نکته قابل توجه اکثر قطعات این مجموعه ضبط سازهای آن به صورت زنده است. اتفاقی که در موسیقی پاپ امروز ایران و حتی دنیا نسبت به گذشته بسیار کمرنگ شده است.
 
پس از بازخورد خوب دو قطعه قبلی خشایار بارگان، این خواننده جوان که در آستانه انتشار سومین قطعه خود در ایران قرار دارد درباره آلبوم جدیدش گفت:«تقریباً دو سال است که در حال تولید این آلبوم هستم و از همان ابتدا به علت نبودن تهیه‌کننده مناسب، تمام کارها به تهیه‌کنندگی خودم تولید شد. شروع پروژه از چند قطعه با همکاری پویان رمضانی (آهنگساز و صدابردار) بود و پس از آشنایی من با آرمین مرشد (آهنگساز و گیتاریست) و همچنین کیوان نظری (شاعر و ترانه‌سرا) تصمیم گرفتیم تا پروسه تولید آلبوم را به شکل جدی آغاز کنیم.»
 
او در ادامه اعلام کرد:«این آلبوم متشکل از هشت قطعه است که نیمی از کارها در ژانر پاپ فارسی هستند و سایر آثار هم جز استایل، فانک و پاپ بین‌الملل هستند. برای ارتقای سطح کیفی آثار هم با نوازندگانی نظیر پویان رمضانی، رضا تاجبخش، محمد شعبانی، رضا آذرنجات، باربد بکان، هومن نامداری، علی جعفری‌پویان، آرین کشیشی، سعید شیخان، علی مرتضوی و آرمین مرشد و... همکاری داشتیم.»
 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 19:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آثار «خشایار بارگان» در آمریکا نقد و بررسی می‌شود | موسیقی ما