برنامه یاد بعضی نفرات
 
20 روز استراحت مطلق برای خواننده هوروش بند
موسیقی ما - مهدی دارابی خواننده هوروش بند در حالی که در آخرین مراحل ضبط و تولید تیتراژ برنامه جشن رمضان بود دچار خونریزی حنجره شد. فشار کاری و فعالیت زیاد این مدت وی را دچار این عارضه کرد و به بیمارستان کشاند.

مسعود جهانی تنظیم کننده دراین‌باره، گفت : متاسفانه موقع ضبط ترانه جدید مهدی دارابی عزیز، حنجره او مشکل پیدا کرد و مجبور به انتقال به بیمارستان شد. امیدواریم مشکل حادی نباشد و به زودی به فعالیتش برگردد. فعلا از میزان آسیب به تارهای صوتی وی خبری منتشر نشده و پزشکان او را تحت درمان قرار داده تا میزان آسیب را بررسی کنند.

حمید فریزند مدیر گروه نیز درباره این مشکل گفت: این اتفاق در حاشیه ضبط تیتراژ برنامه "جشن رمضان" رخ داد و دارابی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. در حال حاضر شرایط از حالت حاد به عادی بازگشته اما باید به مدت 20 روز استراحت مطلق داشته باشد.

وی افزود: مهدی از بیمارستان مرخص شده و امروز یک سری آزمایشات نیز روی او انجام گرفت و تا زمان آمدن جواب آن و دادن جواب قطعی باید صبر کرد اما در کل وضعیتش بهتر است.  به امید خدا شب نهم خردادماه موزیک "یه اشتباه" را با صدای این خواننده منتشر خواهیم کرد، این قطعه پیش از به وجود آمدن این مشکل ضبط شده بود.

مهدی دارابی نیز در اینستاگرام خود نوشت: "دوستان واقعا نیازمند دعای شما هستم. در اولین روز این ماه مبارک متاسفانه حنجرم و تارهای صوتیم دچار مشکل حاد شده لطفا بنده رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید انشالله خدا یاری کنه بتونم مجدد در خدمتتون باشم موزیک "یه اشتباه" رو قبلا خوندم و ۹خرداد منتشر میشه. دعا کنید آخرین موزیکم نباشه از دست اندرکاران برنامه جشن رمضان عذرخواهی میکنم بابت این اتفاق ناخواسته."

پیش از این قرار بود تیتراژ ویژه‌برنامه شبکه پنج با صدای مهدی دارابی و تنظیم مسعود جهانی روی آنتن برود، اما با توجه به مشکل پیش آمده برای  دارابی، شرایط تولید این اثر وجود ندارد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 01:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 20 روز استراحت مطلق برای خواننده هوروش بند | موسیقی ما