برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «دایه دایه» در خانه ابدی آرام گرفت
«عزت‌الله فرجی» غریبانه به خاک سپرده شد
 موسیقی ما - «عزت‌الله فرجی» معروف به حسین فرجی، خواننده‌ ترانه‌‌های ماندگار لرستان؛ ظهر امروز به شکل غریبانه‌ای به خاک سپرده شد و در خانه‌ی ابدی‌اش آرام گرفت. او جمعه‌ی هفته‌ی جاری بر اثر سکته‌ی قلبی در خانه‌اش دار فانی را وداع گفته بود.
این خواننده‌ی نواحی ایران در حالی به خاک سپرده شد که هیچ مراسمی از مقابل تالار وحدت انجام نشد و هیچ‌ هنرمندی نیز در مراسم او شرکت نداشته است. حالا خبرگزاری «ایلنا» از سازمان بهشت زهرای تهران استعلام و اعلام کرده، پیکر خواننده‌ی قطعه «شوه سال» امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ساعت 9 صبح شست‌و‌شو و سپس در قطعه 88، ردیف 121، شماره 532 به خاک سپرده شد.
در این میان دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام تسلیت خود آورده است: «خبر رسید که یکی از میانداران قلمرو دیرین و پویای موسیقی لرستان، در ماه خدا به دیدار معبود شتافت. استاد «حسین فرجی»،  هنرمند پیشکسوت و محبوب لرستانی، نوای گرم و ماندگار  «باو بارو» و «دایه دایه»،  پس  از عمری   تلاش برای شناساندن موسیقی لری و  ارتقای فرهنگ موسیقایی مردم این سرزمین، چشم از جهان خاکی فروبست. درگذشت این چهره‌ی برجسته را به جامعه‌ی هنری کشوربه ویژه هنرمندان و مردم شریف استان لرستان و خانواده ی مکرمش، تسلیت گفته و رحمت و آرامش ایزدی را برای آن فقید سعید آرزومندیم.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 12:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عزت‌الله فرجی» غریبانه به خاک سپرده شد | موسیقی ما