برنامه یاد بعضی نفرات
 
عجیب ولی واقعی
«حامد همایون» همبازی «مرتضی پاشایی» در فیلم «ماموریت غیرممکن»!
موسیقی ما – در حالی که ظهر دیروز رسانه‌ها از حضور حامد همایون به عنوان بازیگر در فیلم «ماموریت غیرممکن» خبر دادند، خبرنگار «موسیقی ما» جزئیات جالبی از این فیلم را به دست آورده که صحت آن می‌تواند حائز نکات جالب توجهی باشد.

به گزارش «موسیقی ما»، فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» یک طنز اجتماعی با موضوع فرار مغزها و حمایت از تولید داخلی است که فیلمبرداری آن ۲۰ خرداد در تهران آغاز می شود. هنوز از بازیگران فیلم خبری منتشر نشده ولی شنیده ها حاکی است محمدرضا شریفی نیا و چندین بازیگر چهره و پنج خواننده مشهور پاپ کشور از جمله حامد همایون در این فیلم حضور دارند. این خواننده‌ها در نقش خود و بعنوان خواننده در فیلم حضور خواهند داشت و بدل مرتضی پاشایی نیز یکی از این پنج نفر است.

گویا برخی ناگفته‌های زندگی شخصی و خصوصی مرتضی پاشایی نیز در سناریوی ان فیلم گنجانده شده است که می‌تواند با واکنش خانواده پاشایی رو به رو شود.

در سالهای گذشته و پی از فوت این خواننده که واکنش‌های فراوانی را در فضای اجتماعی ایران در پی داشت، بحث ساختن فیلم سینمایی «مرتضی پاشایی» بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح شد. اخباری که همواره با واکنش تند خانواده این خواننده رو به می‌شد و در این بین اظهارات «سید ضیاءالدین دری»،کارگردان سینما و تلویزیون که قرار بود فیلم پاشایی را بسازد به شدت خبرساز شد .

این کارگردان مطرح که سریال های مهمی چون «کیف انگلیسی» را در کارنامه‌اش دارد، درباره دلایل انصرافش از ساخت این سفیلم سینمایی گفته بود: « پیشنهاد تولید فیلم زندگی پاشایی را من مطرح کردم و این پیشنهاد از طرف خانواده این خواننده نیز پذیرفته شد اما به دلیل نبود شرایط مناسب، اجرایی کردن آن را متوقف کردیم چراکه هر چند مانور دادن بر روی این قضیه مهم بوده اما فضای فرهنگی کشور آماده پذیرش چنین کارهایی نیست. فیلمساز، خواننده، هنر پیشه، نویسنده، شاعر و هر کسی که در زمان حیا تش شهرتی بدست آورده و محبوب شده است، دیگر متعلق به خودش نیست بلکه متعلق به مردم است و مردم دوست دارند زندگی این افراد را در قالب فیلم ببینند. ولی دلایل زیادی دست به دست هم دادند تا من از ساخت این فیلم منصرف شوم. متاسفانه در حال حاضر و چند ماه مانده به سالگرد فوت این خواننده، فضای بدی در جامعه درباره این خواننده و اتفاقات و حواشی پس از فوتش بوجود آمده است. بخاطر همین بهتر دیدیم که این پروژه متوقف شود.»

حال به نظر می‌رسد محمود فلاح (تهیه کننده ماموریت غیرممکن) و یعقوب غفاری (مجری طرح و کارگردان این فیلم) برای چهارمین سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی برنامه‌هایی را درذهن داشته باشند و حواشی این ماجراها به بهتر و بیشتر دیده شدن فیلم «ماموریت غیرممکن» کمک کند.

حامد همایون با اجرای ترانه «چتر خیس» در فیلم، اولین خواننده «ماموریت غیرممکن» خواهد بود.

استفاده از آخرین تکنولوژی روز سینما در زمینه جلوه‌های ویژه بصری از ویژگی‌های ماموریت غیر ممکن خواهد بود.

در خلاصه داستان آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده ماموری شده که ماموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد...
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 00:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حامد همایون» همبازی «مرتضی پاشایی» در فیلم «ماموریت غیرممکن»! | موسیقی ما