برنامه یاد بعضی نفرات
 
تکذیب دفتر موسیقی، تائید معاونت سینمایی
جواد یساری سرانجام مجاز شد؟
موسیقی ما - جواد یساری خواننده قدیمی در قالب موسیقی با فیلم «دشمن زن» به عرصه فعالیت مجاز بازگشت.

به گزارش «موسیقی ما»، در حالی که دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی بیانیه ای اعلام کرد هیچ مجوزی برای صدای جواد یساری صادر نکرده است، فیلم سینمایی «دشمن زن» با بازی و صدای این خواننده قدیمی روی پرده سینما اکران شده است. انتشار پوستر فیلم «دشمن زن» و درج نام جواد یساری خواننده قدیمی در آن باعث ایجاد حاشیه‌هایی شد.

برخی رسانه‌ها درج نام این خواننده را به مثابه دریافت مجوز رسمی او دانستند و خبر از مجاز شدن او دادند. اما دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد پس از گمانه‌زنی‌های انجام شده در رسانه‌ها اعلام کرد؛ جواد یساری برای خواندن در فیلم دشمن زن مجوز ندارد. در اطلاعیه این نهاد‌ آمده است: «موسیقی فیلم دشمن زن با صدای جواد یساری از دفتر موسیقی مجوز ندارد و هیچ پرونده­‌ای برای دریافت مجوز آن در این دفتر ثبت نشده است.» بازگشت جواد یساری به عرصه مجاز با سکانسی از «دشمن زن» صورت می گیرد که او در شمایل شخصیت حقیقی خود که یک آوازه‌خوان بوده به یک رستوران سنتی رفته و همراه با گروهش به آوازخوانی می پردازد آن هم در حالی که سام درخشانی و بهرنگ علوی بازیگران اصلی «دشمن زن» به عنوان مشتری به رستوران آمده اند.

«دشمن زن» ساخته کریم امینی، یک کمدی-موزیکال-رمانتیک و تازه ترین محصول موسسه سینمایی پویافیلم است که داستانی مفرح درباره به چالش کشیده شدن افکار آدمهایی را بیان میکند که در ظاهر ضدّزن به نظر میرسند. این کمدی پربازیگر از حضور چهره‌هایی نظیر سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، الناز حبیبی، بهرنگ علوی، مریم سعادت، مونا شناس، سیروس همتی، هاوار قاسمی، سپیده مراد‌پور و با هنرمندی امیرحسین آرمان سود می‌برد.

حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشته‌اند و فیلم که با پخش «پویافیلم» روی پرده رفته در کمتر از یک هفته در مرز نیم میلیارد فروش است
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 13:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جواد یساری سرانجام مجاز شد؟ | موسیقی ما