برنامه یاد بعضی نفرات
 
در همراهی با وضعیت معیشتی مردم جامعه
سیروان خسروی کنسرتش را لغو کرد
موسیقی ما - سیروان خسروی در یک اقدام جالب و متفاوت، 12 سانس کنسرتش را به دلیل وضعیت بد معیشتی جامعه کنسل کرد و مجبور به پرداخت غرامت 150 میلیونی شد.
 
سیروان خسروی که پنج روز پیش با انتشار پستی در فضای مجازی خبر از کنسرتش در تهران داده بود، امروز با به اشتراک گذاشتن تصویری از مجوزهای لازم از سوی دفتر وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرتش در تاریخ 2 لغایت 7 مرداد ماه در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد (که قرار بود هر روز در دو سانس برگزار شود) خبر از کنسل کردن کنسرتش داد و نوشت: «وقتی می‌بینم کمر مردم زیر بار مشکلات شکسته شده و من هم مثل تمام مردم جامعه شرایط روحی نابسامانی دارم، وقتی می‌بینم که تمام کسب و کارها تعطیل شده و نان‌آور خانواده چیزی جز شرمندگی به خانه‌اش نمی‌برد، من هم کنسرت تهران را لغو و علاوه بر از دست دادن سود 12 سانس کنسرت، 150 میلیون تومان خسارت کنسلیِ اجرا به سالن پرداخت می‌کنم، ولی شرافتم را به منافع شخصی خودم نمی‌فروشم.»
 
ا
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 21:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 6 تیر 1397 - 11:33

مگه مشکل مملکت با لغو کنسرتا حل میشه. بهتر بود آقای خسروی کنسرتها را برگزار میکرد اما با کاهش نرخ بلیتها تا مردم طبقه متوسط هم بتونن لحظاتی را در کنسرتها با شادی سپری کنن. ایشون با این گفته که شرافتشونو به منافع شخصی نمیفروشن، متاسفانه بی جهت خوانندگان دیگه رو زیر سوال بردن در صورتی که خیلی از اونا برای بچه های بی سرپرست و کودکان کار و مردم بی بضاعت هم کنسرت گذاشتن که به نظرم با ارزشتر از لغو کنسرت بوده. ضمن اینکه درامد خواننده فقط از راه کنسرته.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیروان خسروی کنسرتش را لغو کرد | موسیقی ما