برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش‌بینی‌های رقابت‌های روز چهاردهم جام جهانی 2018 منتشر شد
هیجان جدول هنرمندان موسیقی در آستانه یک شانزدهم نهایی
موسیقی ما پیش‌بینی اهالی موسیقی از بازی‌های روز چهاردهم جام جهانی 2018 روسیه منتشر شد. چهار بازی امروز بین تیم‌های گروه‌های F و E برگزار می‌شود. تیم‌های مکزیک با سوئد و کره جنوبی با آلمان از ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر می‌روند. از ساعت 22:30 هم تیم‌های سوئیس و کاستاریکا و در شهر دیگر، برزیل و صربستان دیدار می‌کنند. اما اولین رقابت پیش‌بینی مسابقات جام جهانی میان اهالی موسیقی که به همت سایت «موسیقی ما» در حال برگزاری است این روزها وارد مراحل حساسی شده است. احسان حق‌شناس که خیلی پیش‌بینی‌های خوبی طی چند وقت اخیر داشته با 215 امتیاز صدرنشین است و رامین صدیقی و نگار خارکن به ترتیب با 197 و 196 امتیاز در تعقیب او هستند.
 
در پایان روز سیزدهم امیرعباس گلاب و علی جعفری پویان هنرمندانی بودند که 29 امتیاز کسب کردند و 35 رتبه در جدول پیشرفت کردند. محسن شریفیان هم با کسب 27 امتیاز، پیشرفت 30 امتیازی در جدول داشت. در سمت دیگر جدول هم علی بحرینی، محمدرضا چراغعلی، مریم حیدرزاده و هومن گامنو کمترین امتیاز ممکن یعنی 8 را کسب کردند.
 
در ادامه می‌توانید پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز چهاردهم جام‌جهانی 2018 را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رده‌بندی هنرمندان به صفحه www.musicema.com/worldcup2018  مراجعه نمایید. همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این رقابت بزرگ پیش‌بینی می‌توانید نظرات خود را در همین صفحه ثبت کنید و به قید قرعه برنده بلیت هنرمند محبوبتان شوید. .
 
 
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 19:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیجان جدول هنرمندان موسیقی در آستانه یک شانزدهم نهایی | موسیقی ما