برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیرنیاکان:
وزارت ارشاد از برترین های جشنواره موسیقی جوان حمایت کند
موسیقی ما - پیرنیاکان در خصوص کاهش شرکت کنندگان در رده سنی «ج» در این جشنواره گفت: شرکت کنندگان رده سنی جیم با توجه به شرایط سنی و نوع فعالیت هایشان، تمایل کمتری به شرکت در جشنواره را دارند. در حالی که در رده های سنی کمتر ما هر سال با استقبال بیشتری مواجه میشیم.
وی در این باره دلیل این مساله گفت: من فکر می کنم کسی که موسیقی را از کودکی به صورت جدی دنبال می کند در سنین جوانی قطعا به آن چیزی که می خواهد دست یافته است و از طرف دیگر کمتر خودشان را در معرض آزمون قرار می دهند.
او همچنین تاثیر جشنواره در پیشرفت کمی و کیفی جوانان را مفید خواند و ادامه داد: این جشنواره یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین جشنواره های پایه ای ما می باشد. من سالها پیش چند دوره به عنوان دبیر این جشنواره را برگزار کردم که به دلایلی دیگر این اتفاق رخ نداد.
این هنرمند همچنین گفت: از تاثیرات عمیق فرهنگی برگزاری این جشنواره نمی توان به راحتی گذشت .بدون شک نه تنها روی شرکت کنندگان، بلکه روی سطح آموزشی در آموزشگاه ها هم تاثیرگذار است، اساتید هم با انگیزه بیشتری در تربیت شاگردانشان تلاش می کنند و دوست دارند ثمره زحماتشان را، در به موفقیت رساندن شاگردانشان ببینند.
دبیر سابق جشنواره موسیقی ملی جوان در خصوص حمایت های لازم از نفرات برتر گفت: وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی باید تمهیداتی را پس از جشنواره برای نفرات برتر در نظر بگیرد و با برنامه ریزی های مرتب و منسجم آن ها را مورد حمایت قرار بدهد که برای انجام برنامه ریزی های کارآمد، من و سایر داوران حاضر هستیم به رایگان این کمک را به وزرات ارشاد داشته باشیم.
وی در عین حال افزود: بسیاری از خانواده هایی که فرزندانشان را با هزینه شخصی به یادگیری سازهای سنتی تشویق می نمایند، اغلب از خانواده های سطح پایین جامعه هستند که برای تهیه معمولی ترین سازها هزینه های بسیار گزافی را متحمل شوند و این وظیفه ارشاد به عنوان نهاد دولتی است که از این ها حمایت کامل را به عمل آورد و مراکزی را به وجود آورند تا این عزیزان مورد آموزش های بیشتر قرار بگیرند تا در آینده کارهای شاخصی را از آن ها ببینیم.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1397 - 01:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وزارت ارشاد از برترین های جشنواره موسیقی جوان حمایت کند | موسیقی ما