برنامه یاد بعضی نفرات
 
دربرنامه‌ی نواهنگ و با داوری محمدرضا چراغعلی، امیر تاجیک و مهرداد هویدا
بهترین خوانندگان جوان افغان ساکن ایران معرفی شدند
موسیقی ما- مراسم اختتامیه مسابقات رقابتی خواننده برتر «نواهنگ» با معرفی خوانندگان جوان افغان ساکن ایران، در تهران و با حضور چهره های برجسته از کشورهای فارسی زبان در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

«هادی کریمی»، مجری مسابقه نواهنگ انجام برعهده داشت. در این مراسم، علاوه بر تجلیل و اهدای جوایز به برگزیدگان اول تا سوم که پیش‌تر در بخش نهایی مسابقه از سوی داوران «نواهنگ» برگزیده شده اند، از «کبیر حسینی» و «احمد حسینی» به عنوان خوانندگان برتر برگزیده مردمی نیز معرفی و تقدیر شد.

برقراری ارتباط ویدئویی با هنرمندان برجسته افغانستانی مقیم خارج از این کشور مانند تواب آرش و نیز هنرمندانی از افغانستان، همچون: آرش بارز و فرهاد ساحل و ولی تلاش، پخش گزارش مردمی از بازخورد این مسابقه و استندآپ کمدی با اجرای میلاد آرمند از جمله بخش‌های این مراسم بود.

سه برنده اول تا سوم مسابقه «نواهنگ» در این مراسم به اجرای موسیقی پرداختند که با استقبال حاضرین مواجه شد. پس از آن، سعید تاجیک، یکی از هنرمندان افغانستان خواننده میهمان مراسم  بود و قطعه ای جدید اجرا کرد.
در اختتامیه‌ی این مسابقه، «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و احمد جیلانی و علی خوشبین به‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

«امیر تاجیک»، «محمدرضا چراغعلی» و «مهرداد هویدا» داوران این مسابقه بودند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 14:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهترین خوانندگان جوان افغان ساکن ایران معرفی شدند | موسیقی ما