برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی نام‌دار به مخاطبان کنسرتش پیشنهاد داد
علیرضا قربانی: «می‌دانی تو» را با جان و دل گوش کنید
موسیقی ما- علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که این شب‌ها کنسرت او در کاخ سعدآباد در حال برگزاری است، درباره قطعه «می‌دانی تو» که بر اساس ساز و آواز طراحی شده و حال و هوای آن گفت: مرسوم شده است که در بسیاری از قطعات عزیزان حاضر با دوربین‌هایشان فیلم می‌گیرند، ولی من یک پیشنهاد دارم که این قطعه را چون بر اساس ساز و آواز است و اشعار بسیار بسیار بی‌نظیر ابوسعید ابوالخیر و به روایتی برخی از اشعار منتسب به حضرت مولانا را دارد، با جان و دل گوش کنید و روح و دلتان را پرواز دهید. فکر می‌کنم اگر این قطعه و شعر عارفانه و عاشقانه آن که مناجات با حضرت حق است با تمرکز گوش دهید و دل بدان بسپارید باعث شود روح‌تان سبک شود.
 
او همچنین در میان اجرای قطعات خود با اشاره به تیم ارکستر و گروه اجرایی این تورکنسرت‌ها که پس از اجرا در چند شهر به تهران رسیده است، گفت: به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که در این فضای کم‌نظیر و شب‌های رویایی میزبان شما هستیم.
 
این هنرمند با اشاره به اینکه تمام سختی‌ها را به شوق دیدار با مردم پشت سر گذاشته است، بیان کرد: اگر امروز ما حس و حال بسیار خاصی داریم، قطعا این برگرفته از فضا و انرژی و حسی است که از شما می‌گیریم. در ادامه تور کنسرت و از شهرهای مختلف به تهران رسیدیم و باعث افتخار است که در خدمت مردم ایران هستیم.
 
قربانی درباره تنظیم این رپرتوآر به مدیریت هنری حسام ناصری توضیح داد: تلاش ما بر این بوده قطعاتی را اجرا کنیم که هیچ وقت به صورت اجرای صحنه‌ای به ثمر ننشسته بود ولی سه قطعه هم از رپرتوآر قبلی صرفاً برای احترام به خواست مخاطبان اجرا می‌شود، زیرا این سه قطعه را خیلی طلب کردند و ما هم این خواسته را به دیده منت گذاشتیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 17:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی: «می‌دانی تو» را با جان و دل گوش کنید | موسیقی ما