برنامه یاد بعضی نفرات
 
رویدادی با حضور سفیران هنری کشورهای پنج قاره برای سیزده سالگی یک ارکستر
«ایستگاه»ی که جهانی شد
موسیقی ما- رویداد 13 اُمین سالگرد فعالیت های مجموعه «ایستگاه» با حضور سفیران فرهنگی و هنری کشورهای پنج قاره، ظهر دیروز 25 تیرماه در باغ موزه ایرانی برگزار شد.
 
ارکستر خصوصی ایستگاه در سال های اخیر با حضور روی صحنه کنسرت های مختلف در ایران شناسانده شد و به مرور فعالیت های خود در حوزه موسیقی را گسترش داد. حضور و همکاری در کنسرت «ریچارد کلایدرمن»، کنسرت ناصر چشم آذر و بسیاری دیگر از برنامه های این چنینی، از جمله فعالیت های این ارکستر خصوصی در سالهای اخیر بوده است. «ایستگاه» همچنین بخش موسیقی نمایش‌های موزیکالی چون «مری پاپینز» و «عروس مردگان» را بر عهده داشت تا علاوه بر صحنه موسیقی، در حوزه تئاتر نیز فعال باشد.
 
رویداد 13 سالگی این مجموعه شامل ۴ ایستگاه هنری بود و موسیقی کلاسیک ایرانی، فولک، کلاسیک و جَز توسط نوازندگان نامی در قالب چهار سکشن متفاوت اجرا شد.
 
مهدی نوروزی بنیان گذار و مدیر مجموعه ایستگاه برای مدعوین در مورد گذشته ایستگاه سخنرانی کرده و تعدادی از پروژه های بین المللی پیشروی ایستگاه را معرفی کرد.

مجموعه خصوصی فرهنگی هنری ایستگاه، با نگاه صلح جهانی در قالب اصالت و تخصص کاری خود در بخش فرهنگ و هنر میزبان سفرا و رایزنان فرهنگی محترم چندین کشور از تمامی قاره ها که شامل استرالیا، فرانسه، ژاپن، کره‌جنوبی، سوئیس، فیلیپین، مکزیک، ترکیه، ساحل عاج و همچنین هنرمندان، حامیان فرهنگی و دوستداران هنر بود.

اجرای موسیقی نواحی ایران، تک نوازی سازهایی چون قانون، چنگ، نی انبان و... توسط نوازندگان سرشناس ایرانی در حاشیه این مراسم، از دیگر بخش های رویداد 13 سالگی «ایستگاه» بود.
 
این جشن با همراهی باغ - موزه هنر ایرانی و مدیریت این مجموعه «ابراهیم کمالی» میزبان اهالی فرهنگ و هنر ایرانی بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 16:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ایستگاه»ی که جهانی شد | موسیقی ما