برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از تمدید این اجرا و همزمان با برگزاری تور خارجی
حرکت «مجید رضوی» از دبی به سمت رکوردشکنی
موسیقی ما - کنسرت مجید رضوی در شهر دبی تمدید شد. این خواننده پرطرفدار پاپ قرار است روز سیزدهم اکتبر در سالن «زبیل سرای» جمیرا روی صحنه برود و حالا کنسرت او با استقبال چشمگیر مخاطبانش برای یک سانس دیگر تمدید شده است. به این ترتیب مجید رضوی تبدیل به اولین خواننده پاپ ایران شده است که کنسرتش در کشور امارات به دلیل استقبال مخاطبان به مرحله تمدید می‌رسد. این اجرا در ادامه تور جهانی کنسرت‌های مجید رضوی و پس از کنسرت موفق او در شهر استانبول برگزار می‌شود. اجرایی که در سالن 3300 نفره «هالیچ» روی صحنه رفت و بزرگترین کنسرت یک خواننده ایرانی در استانبول رقم گرفت.
 
اکنون فروش خوب کنسرت مجید رضوی در دبی نشان داد که او پس از ثبت رکورد پرفروش‌ترین خواننده پاپ در داخل ایران، برای ثبت این رکورد در خارج از ایران هم پیش می‌رود. برخلاف برخی حواشی روزهای اخیر پیرامون قیمت بلیت کنسرت مجید رضوی در دبی که از طریق برخی صفحات اینستاگرام شکل گرفت، تا کنون کنسرت او با همراهی و استقبال چشمگیر ایرانیان ساکن امارات فروش بسیار خوبی داشته و به مرحله تمدید هم رسیده است.  
 
اما مجید رضوی که تور داخلی و خارجی اجراهایش به تهیه‌کنندگی موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می‌شود برنامه مفصلی برای ادامه اجراهایش در کشورهای دیگر دارد. قرار است که او به زودی در قاره اروپا و استرالیا و همچنین شهرهای مختلف کانادا و آمریکا روی صحنه برود.
همچنین تور داخلی کنسرت‌های مجید رضوی هم این روزها در جریان است و در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم مهرماه او در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت. چندی پیش هم آهنگ «تنگ میشه دل» با صدای مجید رضوی منتشر شد که مانند آثار گذشته‌اش توانست مورد استقبال مخاطبانش قرار بگیرد و در جدول آثار پردانلود هم به جایگاه‌های بالا برسد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 10:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرکت «مجید رضوی» از دبی به سمت رکوردشکنی | موسیقی ما