برنامه یاد بعضی نفرات
 
شفقي‌نژاد خبر داد:
براي اولين بار 7 قطعه مختص كر بانوان در ايران اجرا مي‌شود
موسیقی ما - رهبر گروه كر فيلارمونيك ايران از اجراي 7 قطعه مختص كر بانوان در تالار وحدت خبر داد.«عليرضا شفقي‌نژاد» رهبر گروه كر فيلارمونيك ايران گفت: در اين كنسرت كه 10 و 11 آذرماه در تالار وحدت برگزار مي‌شود به همراهي اركستر زهي و گروه كر كودكان پارس به روي صحنه مي‌رويم و در دو بخش به اجراي برنامه مي‌پردازيم.

وي ادامه داد: در اين اجرا قطعاتي چون مادر براي ساخته خودم، مس تاج گذاري از موتزارت، قسمت اول كارمينا برونا، هاله لويا از هندل، مس فاماژور از موتزارت و ... را مي‌نوازيم.

اين آهنگساز با اشاره به اجراي 7 قطعه براي كر بانوان اظهار داشت: براي اولين بار است كه در ايران اين 7 قطعه كه شامل آثاري از موتزارت، شوبرت و ... با تنظيم‌هايي از آهنگسازان معاصر است، اجرا مي‌شود. اين مجموعه كه قطعاتي براي كر زنان است به صورت چندصدايي بوده كه توسط كودكان دختر تا زنان بزرگسال گروه اجرا مي‌شود.

وي در خصوص تفاوت اين كنسرت با اجراهاي قبلي گفت: به نظرم نقطه عطف اين كنسرت اجراي كر بانوان است. البته هم اين قطعه و هم چند اثر ديگر براي اولين بار اجرا مي‌شوند و مابقي نيز كه بعضا تكراري هستند با كيفيت بهتري نسبت به گذشته اجرا خواهند شد.

شفقي‌نژاد در ادامه افزود: اين كنسرت قرار بود به مدت 3 شب برگزار شود اما آخرين روز اجراي ما در روز 12 آذر توسط تالار وحدت لغو شد البته مسئولان اين تالار به ما پيشنهاد اجرا در يك شب ديگر را دادند كه ما نپذيرفتيم.

رهبر گروه كر فيلارمونيك ايران در خاتمه خاطر نشان كرد: آلوين آوانسيان به عنوان كنسرت مايستر و نوازنده پيانو، علي جعفري پويان به عنوان مايستر اركستر زهي و افسانه جابري به عنوان مديرگروه ما را در اين اجرا همراهي مي‌كنند.

به گزارش فارس،‌كنسرت گروه كر فيلارمونيك ايران به رهبري عليرضا شفقي‌نژاد 10 و 11 آذر ساعت 21 در تالار وحدت برگزار مي‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود براي اولين بار 7 قطعه مختص كر بانوان در ايران اجرا مي‌شود | موسیقی ما