برنامه یاد بعضی نفرات
 
رشیدپور: در مورد «جنگ ۹۰» صحبت نمی‌کنم!
بد قولی در انتشار قسمت دوم گفتگو با خواننده‌های پاپ ادامه دارد
رشیدپور: در مورد «جنگ ۹۰» صحبت نمی‌کنم!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: اواخر اسفند ماه سال گذشته، dvd پر حرف و حدیثی تحت عنوان «جنگ ۹۰»، که به قول عوامل تولید کننده آن، اجرای «زنده» محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ و گپ و گفت صمیمی «رضا رشید‌پور» با آن‌ها را در خود گنجانده بود، با تبلیغات گسترده وارد بازار محصولات فرهنگی شد و پخش سوپر مارکتی این محصول هم به فروش بیش از پیش آن کمک کرد تا رضا رشید‌پور باز هم بازگشت پر حاشیه‌ای را به عرصه اجرا داشته باشد.

تبلیغات و تیزرهای این پکیج، خبر از مجموعه‌ای قوی و قابل دفاع می‌داد و اینکه برای اولین بار شاهد اجرای زنده ستاره‌های پاپ خواهیم بود. اما پس از انتشار این مجموعه تمام گمانه‌زنی‌ها و خیال‌پردازی‌ها غلط از آب در آمدند و کیفیت پائین این جنگ و اجراهایی که تماما بصورت لب خوانی و play back انجام گرفته بود، باعث شده که برخی از کسانی که اقدام به خریداری این dvd کرده بودند، از تصمصمشان پشیمان شوند و در برابر مسئولین و سازندگان این برنامه موضع گیری نمایند.

نکته جالب توجه در این میان ترفند تیزهوشانه سازندگان این برنامه است که به رغم تبلیغات گسترده‌ای که در آن تاکید بر مجموعه‌ای ۱۷۰ دقیقه‌ای داشتند، در انتهای برنامه، رشیدپور در برابر دوربین قرار می‌گیرد و خبر از ادامه حضور چهره‌های پاپ در مجموعه دوم می‌دهد!

 «رضا رشید‌پور» که این روز‌ها دیگر خبری از او نیست و تازه از سفر خارج از کشور بازگشته، از جواب دادن هر سوالی در مورد این برنامه طفره می‌رود و اعتقاد دارد تمام حرف‌هایش را در مورد برنامه در حین اجرا، گفته است‌: «در مورد جنگ ۹۰ هیچ صحبت و حرفی ندارم و اعتقاد دارم همه صحبت‌ها در حین اجرا زده شد. بالاخره برای جذاب شدن این برنامه یک سری برنامه‌ها و ترفند‌هایی را از‌‌ همان اول در نظر داشتیم که به نظرم به آن‌ها رسیدیم. برخی انتقاد‌ها به گوش‌ام رسیده ولی به نظرم بهتر است در مورد این صحبت‌ها، سازندگان این برنامه اظهار نظر نمایند.»

پی گیری‌های ما برای پاسخ گرفتن از مسئولین و سازنده‌های برنامه در مورد انتقادات وارد به این آن فقط به یک جمله از سوی مسئولین شرکت «تصویر دنیای هنر» ختم شد: «یک سری مشکلاتی برای قسمت دوم این مجموعه در ارشاد بوجود آمده بود که با رفع این مشکلات، قسمت بعدی این جنگ همین روزهاستد که وارد بازار محصولات فرهنگی شود!»

امیر شجاعی، از مدیران ارشد شرکت TDH در مراسم رونمایی آلبوم مازیار فلاحی با انتقاد از برخی مسئولین، از مشکلاتی سخن گفت که در انتشار قسمت دوم مجموعه تاثیر گذاشته و به عنوان مثال آن‌ها پس از دیدن اجرای برنامه «امید حاجیلی» اعتقاد داشتند که این خواننده واقعا مجوز داشته و آن‌ها نمی‌دانستند؟!

این تهیه کننده در آن نشست خبر از انتشار مجموعه دوم تا اواخر خرداد داده بود ولی همچنان پخش این مجموعه در فروشگاههای محصولات فرهنگی انجام نشده و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
منبع: 
تماشا
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

مردم رو مسخره کردن دیگه!
من خودم قسمت 1 رو خریدم دیدم لب خونی هستش دیگه بیخیال شدم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

ma faghat baraye Farzad Farzin gereftim ke mesenke unam bala keshidan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

من به خاطر فریدون خریدمش ولی فریدونو حذف کرده بودن..
خیلی بهم بر خورد
قسمت دومشم بیاد نمیخرم دیگه..
این کارشون یعنی گول زدن مخاطب .. یعنی بی احترامی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

چرا عکس خواننده رو میزنن ولی هیچی از اون خواننده تو dvd نیست . واقعا مسخره بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

آقا کوروش توی قسمت اول فرزاد فرزین،حامی،فریدون،سعید عرب،هژیر مهرافروز،امیر حسین سمیعی،امید حسنی،آرش آهنگری،شهرام یوسفی،بهراد بهزاد پور،گروه موسیقی نوای کهن و....نبودن.توی قسمت دوم حضور دارن.
درکل خوب بود.بالاخره زحمت کشیده بودن.من بخاطر بابک جهانبخش خریدمش و فرزاد فرزین که متاسفانه فرزاد در قسمت دوم حضور داره و مجبورم منتظر بمونم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

متاسفم واسه رشید پور همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

واقعا اینا نمیدونن به کی مجوز میدن و به کی نمیدن؟؟
واقعا متاسفم...

!SH
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

وای چرا مجوز ندادن؟فقط به خاطر امیدحاجیلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس ماهایی که واسه فرزینش ازقبل عید داریم پرپر میزنیم چی؟؟؟ منم فقط به خاطر فرزین خریدم بااینکه بعدش پشیمون شدم اما بازهم به خاطر فرزین منتظر سری دومش هستم.لطفا زودتر اقدام کنید.:(

hha
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

دوستان خوب بقیه خواننده ها تو قسمت 2 بود که نزاشتن بیاد انصاف هم خوب چیزی ها!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

ادم پولش از تو جوی اب پیدا نکرده که بخواد یه dvdمسخره بخره من که خیلی پشیمون شدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

لطفا قدر همین مقدار برنامه هایی که برای خواننده های داخل کشور ساخته میشه را بدانید.کلا برنامه خوبی بود
کاش به جای نشان دادن بازیگر ها از خواننده های دیگه تو همین قسمت استفاده میکردند.و برای من سوال بود که چرا همه را با هم تولید نکردند و پخش نکردند و نکته بد دیگه کار این بود که از عکس همه استفاده کردند و باید رو جلد مینوشتند قسمت اول!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

جنگ نود یک کلاه برداری تمام عیار بود که نمونه آن را فقط در ایران می توان جستجو کرد. کلمه به کلمه تبلیغات روی جلد دی وی دی کاملا دروغ محض بود! ما در جنگ نود اجرای زنده ای مشاهده نکردیم، ما در تبلیغات جنگ نود ندیده و نشنیده بودیم که این برنامه به صورت چند قسمتی ارائه میشود و.. این اتفاقات کاملا غیر حرفه ای باعث شد ما به سلامت کاری رشید پور و تهیه کننده این جنگ شک کنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

من می خواستم از برنامه خوبشون نهایت تشکر روبمکنم و این بگم اینایی که نظر می دن ونگران خرج کردن پولشون هستن وغیره ،اصلا از هنر چیزی می دونن ... یخورده مطالعه بیشنر داشته باشن بد نمی شه عوضه اینکه موسیقیمون وهنرمون وتمام کسانی رو که زحمت می کشن، پشتیبانی بکنن نگران پولو شخصیتشون هستن .هر چیزی یه بهایی داره ،قرار نیست مفت به دست بیاد ...ما نشستیم مگیم لنگش کن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

عکس فریدون بود ولی خودش نه؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

اصلا کار قشنگی نبود که اینطور رو خواننده ها تبلیغ بشه بعد ببینیم که فقط لب می زنن من که خیلی ازین حرکت بدم اومد من دی وی دی رو به این امید گرفته بودم که اجرای زنده توش داشته باشه.

اگه قرار کاری انجام بشه بهتر که درست انجام بشه.

ماجرای ندونستن مجوزدار بودن امید حاجیلی هم بهونه خیلی خنده داریه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

این یعنی آخر حقه بازی ...........

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رشیدپور: در مورد «جنگ ۹۰» صحبت نمی‌کنم! | موسیقی ما