برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

هنگسازی و تنظیم بسیار قوی بود. هر چند حس بنده این بود که دغدغه اصلی تنظیم خیلی جاها از ارائه کار زیبا به خودنمایی بیش از حد نزول کرده بود. اما در اینم شکی نیست که تنظیم ها در سطح بسیار عالی بودن.
اما تحریرای بسیار تکراری و در بعضی جاها غیر قابل تحمل( در صورتی که مخاطب تمام آلبومهای رضا بوده باشید این موضوع رو درک میکنید).
ترانه ها اکثرا خیلی ضعیف. چون فقط خواستن ادای ترانه های یغما گلرویی رو در بیارن. به جای حرف تازه زدن فقط از نام بردن از اسمای آشنا مث سهراب و شاملو و اسم فیلمو شخصیت های فیلم استفاده کردن تا ضعف ترانرو بپوشونن. فقط چند تا از ترانه های این کار در سطط رضا یزدانی بود
اون تراک سینما که دوستان میگن فوق العاده اس چه چیز جدیدی داشت؟ مضمون همون حرف تکراریه تشبیه زندگی به سینما یا تئاتر که هر خواننده ای چند بار استفاده کرده. س. ق _ محسن چاوشی و خود رضا یزدانی و حتی خیلیای دیگه.
حتی انقد ابتدایی بود که همون اول تراک میشنویم"دنیا شبیه سینماست." دیگه اگه بقیی تراک رو گوش ندیمم چیزی از دست ندادیم. فقط اسم یه سری شخصیت و فیلم رو نمیشنویم
در پایان نظر من اینه که ما در ایران آنچنان که گفته میشه استعداد در زمینه ترانه نداریم. خیلیا فکر میکنن ترانه سرا هستن اما در واقع یه نثر ساده هم نمیتونن بدون غلط بنویسن..
در پایان باید بگم رضا یزدانیو خیلی قبول دارم. و حیفه که به خاطر مسائل شخصی همکاریش رو با یغما تموم کرد. با تشکر

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 7 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما