برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 14:57

اولا تبریک میگم!
دوما (با کمال احترام به بهنام و طرفداراش) ولی از دید من اگه بهنام اول این آلبومو بیرون میداد, بعد آلبوم آرامشو و بعد هم آلبوم اول یعنی عشق من باش رو, روند کاملا صعودی رو در پیش گرفته بود.
خوش به حال اونایی که این همه اختلاف سطح کارای آلبوم اول بهنام رو با کارای این آلبوم حس نمیکنن و با گوش کردن آلبوم هیچی هم تو ذوقشون نزده!کاش ما هم میتونستیم به این شیوه گوش بدیم!
واقعا به طورمثال کارای شاد و 6/8 این آلبوم رو با آهنگ عشق من باش هم سطح میدونید و این اختلاف سطح فاحش رو حس نمیکنید؟!تنظیمای دم دستی که تنظیم کننده ش واسه انواع و اقسام خواننده های درجه 2 و 3 هم همین تنظیما رو عینا کار کرده و هیچ نکته ی قابل تامل و خاصی درش شنیده نمیشه, با تنظیم منحصر به فرد آهنگ عشق من باش با اون میکس قوی و حرفه ای, توی یک رده قرار میگیرن؟!
مقایسه تنظیم کارای شاد رو فقط جهت "مثال" گفتم وگرنه واسه تنظیم و آهنگسازی تک تک کارای آلبوم عشق من باش نسبت به این آلبوم این موضوع صدق میکنه و این روندی که بهنام در پیش گرفته بی شک جز پست رفت چیزی عایدش نمیشه.
اگه از 10 , نمره ی آلبوم اول 9 بود, نمره ی آلبوم دوم 7 و نمره ی این آلبوم رو بیشتر از 3 نمیشه داد.چراکه اختلاف سطح آلبوم اول با این آلبوم خیلی بیشتر از اختلاف سطح آلبوم اول با آلبوم آرامشه.صحبتم رو کلی گفتم ولی خیلی بیشتر از ایبنا میشه راجع به جزئیات صحبت کرد که فکر میکنم الان موقع مناسبی نیست چون آلبوم تازه منتشر شده.
من هنوز هم کارای باارزش و منحصر به فرد آلبوم عشق من باش و سه کار از آلبوم آرامش رو گوش میدم و لذت میبرم.اما این آلبوم از هر نظر نا امیدم میکنه.امیدوارم بهنام در ادامه روند کاریش حساسیت هنری قبلی رو (که شاید هم عامل این حساسیت کس دیگه ای بود نه خود بهنام!) روی کاراش داشته باشه.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما