برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 25 مرداد 1393 - 12:25

یگانه ترانه های زیادی رو از شخصی بنام عطا رحیمی در اختیار داشت که ظاهرا یک یا چندتا از اونها توسط یگانه در سال 84 اجرا شده بود. زندونی با شعر عطا رحیمی هم در سال 85 به انتشار رسید در سال 85 یگانه یک ترانه ی دیگه رو هم از عطا رحیمی اجرا کرد اما اینبار در کنسرت(گرگان) که فایل رکورد شده این آهنگ در سایتها پخش میشه و تا اینجا یگانه هنوز هم اسمی از عطا رحیمی بعنوان شاعر بعضی کارهاش نمیاره تا اینکه بالاخره صدای عطا خان در میاد و سعی میکنه جلوی این سو استفاده رو بگیره اما گویا یگانه کوتاه نمیاد و همچنان خودش رو ترانه سرای تمام کاهاش معرفی میکنه تا اینکه حتی بعدها بصورت رسمی اعلام میشه که قراره بزودی یگانه اسکله و همین طور آهنگ جفت 6 که ترانه این کار هم برای عطا بود رو ضبط استودیویی و منتشر کنه و یگانه اعلام کرده بود به احتمال زیاد این دو آهنگ در آلبوم نفس های بی هدف قرار میگیره. همون جا بود که عطا طاقتش طاق میشه و داستان رو علنا فاش میکنه و در چند مصاحبه ای که انجام داده بود اعلام میکنه که ترانه سرای بعضی آهنگای یگانه مثل همین اسکله و جفت 6 اون بوده نه یگانه!!
و خلاصه این که درگیریهایی بین عطا و محسن رخ میده تا هیچوقت شاهد پخش اسکله و جفت 6 نباشیم
جالبه بدونید آهنگ جفت 6 که یگانه اون رو یکی از بهترین کارهای آلبوم نفسهای بی هدف معرفی میکرد به رضایا و بهنام واگذار میشه!

این کامنتی هست که از عطا رحیمی (زمان انتشار آلبوم سوم یگانه) در سایت موسیقی ما ثبت شده که ظاهرا بخش اصلی اون توسط مدیران سایت تایید نشد (قسمت نقطه چین

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما