برنامه یاد بعضی نفرات
 
شنبه 29 فروردین 1394 - 19:28

به همت رسانه های هوچی و مقامات شلوغ کن از پیگیری علی جنتی برای مجوز اپرای «سعدی» با استناد به فتوای رهبری درباره صدای زن خبر میرسد.

به فرمایش صریح قرآنی، اسلام دین نؤمن ببعض و نکفر ببعض نیست! حضرت آقا به چادر هم بعنوان حجاب برتر نظر دارند. آقای وزیر آنجا هم اینقدر پیگیر و دلسوز است؟! جرثومه های بدحجابی و حرمت شکنی از حریم قدس فاطمی در لندن را آیا نمیبنید؟! مستخدمین بی بی سی و من و تو را نمیشناسید؟! خوابید یا خود را به خواب زده اید؟!

متوجهید از سعدی و آبروی او برای که و چه دارید هزینه میکنید؟!

آقای وزیر فرهنگی که به همت همکاران مغرض و خطی , کل دستگاهی که اداره میکند از وظیفه ارشاد غافل مانده را باید سفارش کرد حتما همراه آگاهان اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و کارشناسان آسیب شناس اجتماعی آگاه به تاریخ و شرعیات و علمای دین وارد این مسائل شوند چون دعوا سر خواندن و نخواندن و لهو و لعب نیست و قصه سر دراز دارد !

ایشان که خود اذعان داشتند در زمینه سینما صاحب نظر نیستند تا آن عرصه را مدیریت کنند و کار تفویض شده به اهلش , لازم است بیدار شوند که خوانندگان زن با چه انگیزه ها و اغراضی مثل قارچ دارند زیاد میشوند و خلاف قانون و موازین شرعی هر روز کار بیرون میدهند و دوست و دشمن , آگاهانه و ناآگاهانه برایشان تبلیغ میکنند .

اهل فن جرم قانونی همکاری آگاهانه و عمدی باشبکه های ماهواره ای من و تو و بی بی سی فارسی وفعالان گروه های مخالف نظام مثل جبهه ملی و پیروان فرقه بهایی و مخالفین حجاب چون مسیح علی نژاد و مروجین اباحه گری را برای آقای وزیر تشریح کنند .

با اسناد و مدارک نشانشان دهند کنسرت تک خوانی درلندن چطور مصادف باشب شهادت دختر گرامی پیامبر عظیم الشان اسلام و با چه برنامه ریزی و حمایتهایی برگزار شد و درادامه مستندات ماجرای کشف حجاب را در جمع مرور کنند .

با چشم باز تبلیغات موجود را ببینند که هشتم مارس گذشته موسیقی فاخر ایرانی را چطور به مسلخ کله پاچه و آش رشته بردند در وین اتریش و تا سطح مبتذل موسیقی روحوضی و کاباره ای ذبح کردند همین عناصر نامطلوب!

خدمتشان بگویند نظام جمهوری اسلامی مقارن روزجهانی زن با چه برنامه های مسمومی طرف بوده همیشه ؛ شاید دوزاریشان افتاد برنامه های سالیانه کمپانی نوا تحت عنوان طعنه آمیز «طنین سکوت» که علنا میگوید «برای حمایت و قدر دانی ازخوانندگان زن ایران» بوده چیست و چه کاسه ای زیر نیم کاسه آن است .

امیدواریم دلسوزان حالی آقایان کنند این پرونده کاملا امنیتی است و بعلت وجود گردانندگان پشت صحنه آن در صف دشمنان قسم خورده نظام در داخل و خارج , اصولا در دادگاه انقلاب باید مورد رسیدگی قراربگیرد نه در دفتر موسیقی و موسسات ناظر نمایش !

در هیچ جای دنیا خائن و مزدور را تشویق نکرده اند. هشیار باید بود که بزرگداشت سعدی کمترین ربطی به سحر محمدی ندارد !

بدیهی است وقتی جو متشنج فرهنگی علیه او و سایر همبازیهایش آرام میگیرد که بطور رسمی و علنی وضع حجابشان را درست کنند و به ملت بزرگ و شریف ایران تعهد دهند دیگر کلیپ های آنچنانی و اجراهای خلاف موازین شرع مقدس و قوانین نظام اسلامی که مدیون خون شهدا و متعهد به آرمانهای امام راحلمان است نخواهند داشت .

وصیت حضرت امام قدس سره الشریف را نصب العین داریم که پشتیبانی ولایت فقیه ضامن نظام از هر گونه گزندی خواهد بود . فتوای ولی امر عزیز و نورچشمانمان نیز در خصوص معاشرت و همکاری با بهاییان مرتد روشن و قاطع است .

حلقه های خرابکار و فعال ضدفرهنگی فرقه ضاله بهاییت بدانند هوشیاری حزب الله محال است بگذارد قره العین ملعونشان را به راحتی نبش قبر کنند.

والسلام !

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما