برنامه یاد بعضی نفرات
 
تغییر نگرش؛ مثبت یا منفی؟
نگاهی به آلبوم جدید محسن چاوشی؛
تغییر نگرش؛ مثبت یا منفی؟
موسیقی ما - علیرضا زارع: کمتر افرادی را می‌شناسیم که بدون تکیه به رسانه‌ها از جمله رسانه‌ی ملی و حمایت‌های «خاص»، توانایی پیشبرد کاری را داشته، و در این آشفته بازار موسیقی با رسیدن به موفقیت و محبوبیت زیاد، آثار خود را ارائه کنند. بدون تردید رسیدن به این جایگاه نیازمند تلاش‌های زیاد است. محسن چاووشی، یکی از معدود افرادی است که با اتکا به شخصیت خاص هنری و نبوغ موسیقیایی‌اش توجه مخاطبان زیادی را به آثارش جلب کرده است. با اینکه دیدگاه‌ها و نظرات متفاوتی در مورد آلبوم جدید وی به گوش می‌رسد، امیدوارم برداشت شخص محسن چاووشی و علاقه‌مندانش از این مطلب بر اساس نگاهی قرض‌ورزانه نبوده و با نگرشی متفاوت این مطلب را بررسی کنند.

اصول ؛

بسیاری از افراد واجد الگوهای عود کننده هستند. بدین معنا که تجربه‌ها یا رفتارها مرتبا در زندگی ما تکرار می‌شوند. ذهن انسان را ‌می‌توان به یک کوه یخ تشبیه کرد که بخش قابل رویت آن همان ضمیر هوشیار و بخش بسیار بزرگتر و پنهان آن، ضمیر ناهوشیار ماست. ضمیر ناهوشیار مسئول بخش بزرگی از پیامدها و مسبب اکثر تکرارها در زندگی انسان است. به طور مثال برخی از افراد استعداد عجیبی در الگوهای بیماری دارند. با قرار‌دادن این الگو در زندگی شخصی خود، گاهی هر سال دچار سرما خوردگی می‌شوند، گاهی در زمان‌های متفاوت و خاص‌، و گاهی هم دقیقا صبح شنبه این اتفاق را تکرار می‌شود! پس به جد می‌توان به تاثیر ویژه‌ی اصول و الگوها در زندگی شخصی افراد پی‌برد. در آثار محسن چاووشی و برای مخاطبان این آثار باید اصول و الگوهای خاصی را در نظر گرفت. محسن چاووشی علاقه‌مندان زیادی دارد و در عرصه‌ی پاپ جز معدود خوانندگانی‌ست که تا این حد در بین جوانان محبوب است و با توجه به شجاعت خاص وی در تغییر نگرش، شاید این جریان لیچار گفتن و سماق مکیدن نباشد! اصول‌ها؛ همچنین با یک تصویر‌سازی مناسب در ضمیر مخاطبان؛ یک الگوی خاطره ساز را ایجاد می‌کنند و با قرار گرفتن الگوهای مناسب، مسبب تاثیرات و نشان گذاری‌های فاحشی در مخاطب می‌شوند. در مورد اصول رعایت شده در آثار محسن چاووشی میتوان به دو تراک اسیری و سنگ صبور اشاره داشت؛

با تو همیشه خوبم / یه روز بی‌غروبم
با اینکه دردمندم / دلم می‌خواد بخندم

اگر چه هیچ‌کس نیومد/ سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش / طاقت بیار و مرد باش

کلام و افکار ؛

کلام و افکار نوعی رادیو‌اکتیویته هستند. کلامی که قصد داریم انتخاب کنیم باید با دقت و احتیاط خاصی در زندگی خود به کار ببریم. به طور مثال فردی را در نظر بگیرید؛ که در حد مکالمه‌ای کاملا کوتاه، از خودش انتقاد می‌کند. طبعا این جریان خیلی سریع فراموش خواهد شد، اما تاثیر ویژه‌ای که این مکالمه بر روی زندگی شخصی و روزمره‌ی ما خواهد گذاشت، بسیار مهم و تاثیرگذار است. حالا در نظر بگیرید یک روز خود را با واژه‌هایی ناتوان و تلخ؛ که رویکرد اصلی آنها شکست و نابودیست، آغاز می‌کنید. واقعا در این روز؛ چه شرایطی بر زندگی ما حاکم خواهد شد و در زمان‌های کوتاه، و بلند‌مدت چه تاثیری بر زندگی شخصی ما خواهد گذشت؟ متاسفانه در آثار اخیر محسن چاووشی، استفاده از برخی واژه‌های مخرب و نامناسب و دایره‌ی لغات استفاده شده در آلبوم «ژاکت»، بیشتر روی کلماتی مثل خستگی، نا‌امیدی، زخم، مرگ، و تنهایی‌ست و با توجه به شرایط ویژه‌ی موسیقی؛ که دقیقا با روح و روان مخاطب در ارتباط است، امیدوارم که بررسی‌های مهمی مرتبط با این جریان صورت گیرد. حال باید دید که آیا وضعیت مخاطبان در خلق آثار، مورد بررسی قرار می‌گیرد و استفاده از چنین واژه‌هایی به مخاطبان کمکی خواهد کرد؟ آیا آثار بر اساس تاثیرات موسیقیایی و با نگرشی متفاوت سروده می‌شوند؟

آینده‌ی هنری ؛

حضور یا عدم حضور آثار محسن چاووشی در تاریخ موسیقی کشور و آینده‌ی هنری وی در دوران جدید از همین حالا ترسیم خواهد شد. پس از سپری‌کردن دوران طلایی سنتوری؛ روند حرکتی محسن چاووشی تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفت. به طوری که در آلبوم «یه شاخه نیلوفر» و همچنین «ژاکت» تغییرات تا حدود زیادی شایان بود. با اینکه تغییر نگرش کاملا ستودنیست؛ اما این تغییرات در آثار اخیر و همچنین در آلبوم «ژاکت» با یک سبک متشنج و پریشان خودش را نمایان ساخت. کلام و افکار؛ کاملا در مخاطب تاثیر می‌گذارد و با تکرار این روند، یک شرایط متشنج را برای مخاطب ایجاب می‌کنند. با توجه به شرایط ویژه‌ی سبک راک؛ که کاملا روح را متزلل می‌سازد و در سیستم گردش خون تاثیرگذار است، مسبب شرایط روحی و جسمی متشنج و پریشانی برای مخاطب می‌شود و یکی از دلایل اصلی عدم ارتباط مخاطبان؛ مربوط با کلام و افکار و یک سبک متشنج و پریشان است که سبب می‌شود تا عده‌ی زیادی از مخاطبان با فضای کلی ارتباطی برقرار نکرده، و برای ارتباط با فضای برخی از تراک‌ها به مدت زیادی زمان احتیاج داشته باشند. اما چند مساله بسیار مهم است؛ آیا این روند و سبک «خاص» محسن چاووشی که غالبا با سبک و سیاقی نزدیک به راک ارائه می‌شود موفق خواهد بود؟ آیا روند جدید؛ به نقطه‌ای فراتر از دوران طلایی سنتوری می‌رسد؟

راز ماندگار؛

سادگی در کلام؛ صدایی بی‌ریا، استدیویی کوچک و گردابی؛ و آن فردی که بیان و خوانشی( لحن و جنس صدا ) ساختگی نداشت و آوای آثارش متعلق به خودش بود. انگار دوست داشتنی‌تر بود؛ همان فردی که «امام رضا» را در آن استدیو؛ و برای خودش آهنگ‌سازی و تنظیم و اجرا می‌کرد و به دنبال خاص بودن نبود؛ از نظر شخصیتی و به لحاظ هنری، برای دنیای کوچک خودش و برای احساسات درونش ارزش ویژه‌ای قائل می‌شد و به دنیای ناپیمودنی دیوید سلینجر کاملا نزدیک بود. در مورد آثارش ؛هنوز هم برخی نمی‌دانند راز ماندگاری در آثارش در چه بود. اما هر آن چه بود؛ با سبکی ماندگار و دوست‌داشتنی، بیانی ساده و منحصر‌به‌فرد و اشعاری بکر و متفاوت، هرگز آثارش به سادگی فراموش نمی‌شد و آن راز ماندگار که سبب شد، پس از گذشت چندین سال از پخش آثار سابق و با وجود بازخورد کارهای جدید باز هم؛ مورد استقبال علاقه‌مندانش قرار گیرد،هنوز هم مخاطبین زیادی ؛ با «امام رضا» و «بانوی من» عاشق می‌شوند، با «سنتوری» و «عشق دو حرفی» زندگی می‌کنند، با «پرنده» و «شعر سپید» صبوری می‌کنند، و با رویاهای روزهای خوب؛ از آن راز ماندگار صحبت می‌کنند. واقعا راز ماندگاری محسن چاووشی تا به امروز؛ در چه بود ؟

کاور و سادگی خاص

کاور آلبوم ژاکت دارای طراحی متفاوتیست؛ یکی از اصلی‌ترین نکاتی که می‌توان درباره این کاور گفت ارتباط نزدیکش با قطعه دکلمه‌ی این آلبوم است (پاییز که میشد دلم شور میزد و میترسیدم ژاکت یکی از همکلاسیهایم را پوشیده باشم) که یکی از چند مضامین پنهان در این کاور محسوب می‌شود. یک پیوند مناسب میان کاور و دکلمه‌ی این اثر؛ که می‌توان رنگ‌بندی و شکاف میان پیوندها را به پاییز و دلشوره، و سادگی خاصش را؛ به فقر آن دوران و نیاز فاحش مردم به پوششی گرم( در زمان جنگ تحمیلی) تشبیه کرد. ضمن انتقاداتی که به کاور آلبوم ژاکت وارد شد؛ اما این کاور در عین سادگی؛ دارای مضامین متفاوت، و رازهای زیادیست و با قدرت و توانایی خاصی؛ با ایجاد ذهنیت عنصر بصری خط، زیبایی های یک ریتم و با خطوط افقی و ضخیم که نمایانگر ایستایی و مقاومت است، مشکلات موجود در جنگ تحمیلی و استقامت مردم، و داستان ژاکت را برای مخاطب تداعی می‌کند.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بچه ها شک نکنید این که با اسم پینگو نظر میده همون مهران ماسته اینقدر ضایع شده تو این سایت با اسم جدید اومده ولی همون خط اول نظراتشو بخونی داد میزنه همون مهران ماسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چاووشی میخواد جهانی شه ؟!!!!!!!!!راست میگی یا داری جک میگی ؟:))

با این شعرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با این نوع خوندن ؟!!!!!!!!!

با این فضای کار که کم مونده بزن تو سر خودش ؟!!!!!!!!!

با این سبک که بیشتر از 10 دقیقه نمیشه تحملش کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟

توهم نزن دوست عزیز !!! خواهشا واقع بین باش !

کی بود که برای اولین بار تو کل تاریخ موسیقی ایران 1 ملیون آثارش فروش کرد ؟

کی بود که موسیقی ایران و متحول کرد ؟

کی بود که یک سبک جدید و تو موسیقی کشور اورد ؟؟؟؟؟؟؟

کی بود که همیشه پر فروشترین آثار رو تو ایران و داشت ؟؟

خوب برو بشین فکر کن. این قبری که بالا سرش گریه میکنی مرده ای توش نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

البوم ژاکت بهترین البومیه که تو این چند سال گوش کردم هنوزم از گوش دادن بهش خسته نمیشم
اگه البوم ژاکت خوب نبود تو همه نظرسنجی های بهترین البوم سال اول نمیشد و تو یه ماه نمیشد پرفروشترین البوم سال
نظرسنجی موزیک ما ژاکت اوله :
http://www.musicema.com/Poll-8results.html
نظرسنجی مجله ترانه ماه اوله :
http://www.smokish.com/images/xd2jpden0d96tr9gm68.jpg
http://www.smokish.com/images/asdzy8v6vsu9lkwywdv.jpg
http://www.smokish.com/images/ailzcqc10z1ixmgmysq.jpg
نظرسنجی سایت بیرموزیک :
http://www.birmusic11.com/survey-results-12---0.html

و نظرسنجی های کوچیکتر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بابا جمش کن بنیامین بنیامین انداختی راه
عزیزم اینا همش شایعست پرفروش ترین البوم مجاز تاریخ ایران واسه افتخاریه
اگه البوم خودکشی ممنوع یا متاسفم مجوز داشتن راحت 2 میلیون میفروختن هنوزم اهنگ صبوری رو میشه شنید بعد از 4 سال حالا تو کجا یکی از اهنگای البوم 85 بنیامین رو میشنوی؟؟؟
یا اهنگا و فیلم سنتوری رو همه اعم از فقیر و غنی پیر و جوون موسیقی دان و کسی که اصلا از موسیقی خوشش نمیاد یه نسخشو داره
کدوم فیلم توی تاریخ سینما اینجوری دیده شده؟؟؟؟
بستونه دیگه چرا زور بهتون داره؟؟؟
چرا قدر محسن رو نمیدونین؟؟؟
چرا میخواین این نابغه رو سرکوب کنید؟؟؟
اصلا کسی گفته شما گوش کنید؟؟؟
البوم محسن رو فقط طرفداراش بخرن بازم حداقل 700هزار تا فروش میکنه مثل ژاکت که میگین البوم بدیه پس چطور تو یه ماه 700هزار تا میفروشه؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

این است سلطان موزیک ایران و پرطرفدارترین خواننده ایران
البوم ژاکت هم فوق العاده بود بعضی ها از اینکه میبینن چاوشی اینقدر طرفدار داره بدجور میسوزن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

همه ساکت ! الان نظر خودم و میگم.اول از همه در مورد بنیامین.
من اصلا نمیدونم این آدم چی داره که باید با افرادی مثل چاوشی مقایسه شه ؟
بابا ! چاوشی مخ ایرانه . چاوشی مسعود ده نمیکیه ایرانه . چاوشی یه آدم نخبست تو موسیقی
. اصلا من میدونم مقایسه اینا با هم مثلا چه معنی داره .
واقعا مسخرست.این دو تارو با هم مقایسه نکنید که خنده داره. هیچ نقطه مشترکی با هم ندارن.
مساله بعدی در مورد بقیه خواننده هاست. یه دوستی به اسم سجاد حرف خوبی زد.
تمام اینایی که الان معروف شدن مثل یگانه مثل هاکان مثل امید عامری مثل فرزین این از کی رفتن بالا که الان واسه خودشون کسی شدن ؟
واقعا اگه کارای اینارو قبل از کارای چاوشی میدادن بیرون معروف میشدن ؟ باور کنین حتی اسمشونم شنیده نمیشد. واقعیت و باید گفت دیگه !
مساله بعدی در مورد ژاکته . انصافا چاوشی با ژاکت ترکوند ! یعنی تمام ایران و مال خودش کرد . از شمال تا جنوب غرب تا شرق و هر جای دیگه ای
اصلا کی میتونه با 700 هزار تا حرفی واسه گفتن داشته باشه . بابا این ارقام تو مغز کوچیک شما نمیگنجه که حالا میان نمن اگه تو تو تو رو با ...مقایسه میکنید.
آخرش! نردون آقای چاوشی بلنده . همین بنیامینم به چاوشی مدیونه.واسه چی ؟ سالای قبلش اگه چاوشی غمگین نمیخوند این بنیامین الان انقد معروف نبود . خیلیارم همین جوری معروف کرد بال و پرشون و گرفت . مثل احساس غیبی و خیلیای دیگه.سلطان چاوشی خیلی بزرگی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آقای سجاد شما میگی چاوشی میخواد جهانی شه ؟ من نمیدونم دارری چرت میگی ؟ داری جک میگی ؟ داری می پرونی یه چیزی ؟ چاوشی چی داره بره جهانی شه ؟ بابا این بنده خدا تو ایرانش گیر کرده . 8تش گرو 9هشه ! یه سنتوری تو کارنامش داره که اونم خدابیامرز شد رفت که با لو دادن کارای سی دی آش خودش انداخت سر زبونا .

قبل از اون ام همه کاراش و داد تو اینترنت که خودش و معروف کرد. همه آلبوماش یه دفعه لو رفت!! و بعدشم با یه شعار انسان دوستانه گفت اصلا من هیچ علاقه ای به محبوبیت ندارم یه دفعه 4 آلبومم لو رفت !!!این آدم با این طرز فکر که محبوبیت داره دیوونش میکه چه حرفی واسه گفتن داره ؟ رو اصولم که اصلا کار نمیکنه !! بابا باز اگه میگن بنیامین میخواد بره جهانی یه چیزی . میگفتیم یه سبک تازه ای داره تونست یه دوره ای تو ایران جا بیفته اما این بنده خدا چی ؟

ببین من طرفدار بنیماین نیستم اما خندم میگیره وقتی میگن بنیامین به خاطر چاوشی معروف شد.اون چاوشی که کارش شده مرصیه خونی باید دره خونرو ببنده زنگ بزنده به محمد و اشکان و سجاد و بقیه که بیان تو خونش بشینن تو سرشون بززن! یه سیایی هم بکشن که صدا بیرون نره !!!:) زشته بابا به خدا . شما اگر خیلی سلطان و دوست دارین بگین یه هییت محلی با حضور شما عزیزان در خونش بزگزار کنه :))

الان میگین تو همه نظرسنجیا اوله :)) من آخه نمیدونم هوادارای ایشون چه قد بیکارن که اولا همه به اینترنت حمل...ور شدن! و انقد تعدادشون زیاد که مثل لشکر س...میریزن تو نظرسنجیا! همه بقیه خواننده ها هواداراشون شخصیت دارن ! فقط روزی 1 تا 2 ساعت از اینترنت اسفتاده میکنن و باقیشو در حال درس و مطالعه و پژوهش هستن و به هیچ کسی توهین نمیکنن ( حداقل تو موسیقی ما که من تا حالا ندیدم ) و دیگه نمیدونم این چه افتخاری داره که یه خواننده محترم! با زور هوادارای بیکارش! اول میشه .

در مورد سبکشم( به قول دوستمون در معنای کلی )که هیچی نمیگم :) همون بره جهانی شه بهتره !

یه انتقادم بزرگم از موسیقی ما دارم . الان این مطلب پر بیننده ترین مطلب ماه شده و وقتی نویسنده مطلب میان از نویسنده بزرگ آمریکا صحبت میکنن و ایشون و با آقای چاوشی مقایسه میکنن چه طرز فکر در بین هنرمندا و کسانی که حتی گذرا این مطلب و خوندن ایجاد میشه ؟چرا میخواین الکی یه عدرو بزرگ کنین ؟ به چه قیمیتی ؟ واقعا این آقای چاوشی که داره کل موسیقی ایران و به نابودی میکشه باید در موردش اینجوری صحبت بشه ؟ من هیچی نمیگم .. یعنی هیچی نیمتونم بگم ! اماخواهش میکنم خودتون قضاوت کنید

حرف دیگه ای نیست 2ساعت وقت گذاشتم تایپ کردم .اگه موسیقی ما هم ارزش زمان و بفهمه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

منم نمیدونم چرا ایشون اینقدر طرفدار دارن ؟ تو هر سایتی هم میریم هی طرفداراش پشت سر هم سلطان سلطان میکنن
منم موافقم با سپیده
آهنگاش که تعریفی نداره و یه صدای خشن داره که روح آدم رو آزار میده..یه کمی واقع بین باشید..
حامی و نیما مسیحیا این ها سلطان پاپن که سابقه هاشون خیلی بیشتر از ایشون هست و با اساتیدی مثه بابک بیات همکاری داشتن و قدرت صداشون بسیار بالاست منصفانه قضاوت کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

خیلی آمورنده بود.مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

اقای سامان
اگه یه زره فقط یه زره موسیقی حالیت بود میفهمیدی واسه سبک راک
اصلا شعرای قوی لازم نیست وگرنه میتونست دوباره شعر هایی مثل
بخون امشب و دور اخر توی البوم داشته باشه
اگه نمظورم از سبک نو کارای بنیامینه که واقعا برات متاسفم
با این کاراش فقط زده تو سر موسیقی پاپ
یه البوم که فقط گوپس گوپس داره بهش میگن سبک نو؟
یا مثلا شعر های بنیامین خیلی قویه که از اول تا اخر
2 تا کلمه ی من تورو رو تکرار میکنه؟؟
خودتون خجالت نمیکشین بنیامین رو با سلطان مقایسه میکنید؟؟؟
مقایسه ی این دو نفر حتی از فوش دادن به چاوشیم بد تره
دیدیم البوم بنیامین هم چقدر فروش کرد کلا 400هزار تا که
90% هم به خاطر البوم قبلی بوده
ولی محسن توی یه البوم مذهبی هم کار میکنه یه عالمه فروش میکنه
عزیزم چاوشی فراتر از زهن توهه مغزت گنجایش سلطان رو نداره
برو همون گوپس گوپستو گوش کن که فقط به درد ماشین میخوره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پینوکیو خانوم:
تو بیماری 2 شخصیتی داری؟؟؟؟
یه چیزی میگی بعد میگی پینوکیو مرسی!!!
عجیبا غریبا
در مورد لو رفتن البوم ها اگه تو راست بگی که خیلی بهتره
هوش فراوان چاوشی رو نشون میده و اینکه چه سیاست جالبی داشته
خداییش توی همه ی کارا مخه

اره اره ناره ناره
چی میگی به زبون اصلبت حرف نزن حداقل یه مترجم هم با خودت بیار
چاوشی همین الانشم کل موسیقی رو میتونه بخوره و هزم کنه
اما به خاطر سطح پایین موسیقی فعلا نمیتونه
راستی چرا از من تقلید میکنی؟؟؟؟
کلمه ی سطلان رو من گفتم حالا تو ازش استفاده میکنی؟؟؟مدرک هم دارم
یه بار دیگه میگم چاوشی همه ی جهان رو گرفته ولی ما اسم پینوکیو رو اون بالا نمیاریم چون قبلا کاتونشو دیدیم
سنتوری؟؟؟؟؟
خداییش سطح درکت رو خودت بسنج ببین چی در میاد
اگه قرار بود سیدی ها رو لو بده مطمئن باش
هیچوقت متاسفم رو لو نمیداد چون قبلش سنتوری اومده بود و
به اندازه ی کافی معروف شده بود و اگه متاسفم
لو نرفته بود بیشترین فروش کل تاریخ موسیقی ایران و حتی جهان رو میکرد
واقعا حیف
طرفدار بنیامین همینه سطح درکش دیگه
---------------------------------------------------
علی:
بله چون تا وقتی ادمایی هستن که سطح موسیقیشون پایینه
هر نقدی بشه رو میپذیرن
جنگ ها همیشه بوده و ادامه پیدا میکنه
همه امیدواریم ولی یه امیدواری غیر ممکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

نقد خوبی بود. من با قسمتهایی موافق و با قسمتهاییش هم مخالف بودم.
در مورد اشعار یه مقدار افراطی بود صحبتها.
هر خواننده ای آثار زیبایی دارد که یک روز غیر قابل تکرار می شوند حتی برای خودش! همین ژاکت هم یک روز غیر قابل تکرار خواهد شد.
جا انداختن سبک راک توی ایران خیلی مشکله و محسن داره خیلی آهسته و آروم آروم این کارو انجام میده.
ممنون علیرضا جان. خوبه که هرکس هر نظری رو داره رو بیان کنه. انشالله محسن از همه صحبتها استفاده کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

علیرضای عزیز قبلا نظرم رو گفتم .......ممنون از شما

استعداد و هنر محسن چاووشی غیر قابل انکار است
باید نگاهمان واقع بینانه باشد و واقعیات را هم بپذیریم ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

قبول دارید که در هر صورت تقلیدیه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چی تقلیدیه؟؟؟
در مورد نقد هم با نظراتتون به جز اونجا که میگین این قطعات ماندگار نیستن موافقم
خداییش کی توی ایران راکی با قدرت خنده رو اجرا کرده
کی ها؟؟؟
اصلا کی راک اجرا میکنه به جز دو سه نفر؟؟؟
چاوشی میخواد به ایران و موسیقیش خدمت کنه
میخواد ایران فقط سبک سنتی نباشه میخواد راک و پاپ ایران هم توی دنیا شنیده بشه
خدمت هاش به موسیقی رو فراموش کردین؟؟؟
کی باعث معروف شدن یگانه شد؟؟؟کی فرزین رو به مردم معرفی کرد؟؟؟
کی با اجرای دو نفری با امید امری باعث شنیده شدن البومش شد؟؟؟
کی واسه هاکان اهنگ سازی کردن تا هنوزم وقتی یه اهنگ میده
حداقل طرفدارای چاوشی گوشش کنن و پخشش کنن؟؟؟
فوادیان بعد از 4 سال دوری از محسن حالا واسه یکی دیگه
تنظیم کرده همه با تبلیغ های طرفدارای چاوشی دارن میشنونش!!
شهاب اکبری به واسطه ی کار کردنش با چاوشی وقتی البوم
علی باقری رو تنظیم کرد طرفدارای چاوشی البوشو تبلیغ میکردن!!
تمام اینا به خاطر عشق ما به چاوشیه و همونجور که به چاوشی عشق میورزیم به کسانی هم که باهاش کار میکنن یا کردن عشق میورزیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

البوم ژاکت فراتر از موسیقی ایران بود یه اثر فوق العاده و متفاوت از محسن چاوشی که با یک بار و دوبار گوش کردن نمیتونی به زیبایی اون پی ببری
البوم ژاکت را باید بارها و بارها گوش کنی و هر دفعه یک نکته جدید از زیبایی و اسرار درونی اونو کشف کنی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

سلام. درود به تو که بهترین خواننده ی پاپ ایرانی . درود به تو عزیزم. البوم جدیدت بد نبود اما خوبم نبود.آقا محسن. با این کاراتون نمیتونین دل مارو به دست بیارین. دیگه ما این سیاه خونی خسته شدیم. واقعا میخوایم با اینکه درد مندیم/ بخندیم. ترو خدا . ترو خدا یه کم به خودتون بیاین. آخه چرا لولای شکسته ؟ آخه چرا از خودت دور شدی ؟مگه چی کم داشتی ؟ مگه این همه آدم تورو گوش نمیدادن؟ مگه اون موقعه خیلی کارای خاص میکردی ؟ نه به خدا. فقط خودت بودی. واقعا خیلی قشنگ تو این نوشته ام گفت.تو دنیای مال خودت بود و با این دنیاتم همه مارو دیونه ی خودت میکردی اما الان نیستی. الان نمیشه بت گوش داد. شاید واقعا ساختگی شدی.. محسن،دروغ نمیخوام بت بگم .آلبوم جدیدت رو فقط و فقط و فقط تونستم 5 بار گوش کنم. با فاصله های زیاد و اصلا نمیشد بیشتر گوش داد. واقعا خیلی فرق کردی. اون محسن قدیمی برای من تموم شد فک کنم. خداحافظ.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ببینید دوستان انتظارات از خواننده ای که این همه طرفدار داره و بدون اغراق میشه گفت پرطرفدارترین خواننده بعد انقلاب بوده بالاست
دیگه حتی کارای فوق العاده خوب محسن چاوشی هم انتظارات رو براورده نمیکنه مردم و طرفدارا انتظار کارهای خارق العاده و شگفت انگیز دارن از اون دارن
درسته که بازم البوم ژاکت با تمام انتقاداتی که نسبت بهش وارد شد یه سرو گردن از تمام البومای دیگه بالاتر بود ولی در حد و اندازه نام محسن چاوشی نبود
امیدوارم محسن چاوشی گام های دیگه رو قوی تر و محکم تر برداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بازتاب این مطلب تو این چند روز فک کنم خوب بود. دوباره خیلی از مجلات از چاوشی نوشتن. یه خسته نباشید به تمام بچه های موسیقی ما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

نقد نسبتا خوبی داد . نقدهای زیادی از این البوم شده ولی بهترین نقدی که من خوندم این نقدی بود که در سایت mchavoshifans خوندم

http://www.mchavoshifans.com/main/forum/viewthread.php?thread_id=1168&ro...

البوم ژاکت هم مثه هر البوم دیگه ای عاری از عیب و نقص نیست ولی چون خوانندش ، خواننده ای به اسم محسن چاوشی هست این عیب ها و نقص ها 100 برابر زیر ذره بین قرار میگیره
روزی که البوم اومد تعدادی که البوم گوش کردن و تعدادی هم که گوش نکردن !! اومدن بلافاصله از البوم انتقاد کردن خیلی جالب بود که برای من ابتدا البوم گفتن 27 م در شهرستان ها پخش میشه ولی نشد و همه جا 28 پخش شد ولی روز 27 تو سایتی یکی عضو شد و تاپیک زد و گفت البوم ژاکت خریدم افتضاح بود خیلی ها رفتن تو تاپیک و گفتن یه اهنگش اپلود کن بذار گوش بدیم هی بهونه میورد و میگفت سرعتم خوب نیست یکی بهش گفت اهنگ نخواستیم یه تیکه از شعر یکی از اهنگا رو بذار دیگه رفت وپیداش نشد خوب این نشون میده یه سریا از محبوبیت فوق العاده محسن چاوشی حرصشون میگیره و حسادت میکنن و میخوان هر جور شده خراب کننش البته این فقط برای محسن چاوشی تنها نیست برای ادم های محبوب دیگه ایران تو بقیه زمینه ها هم هست اصولا خصلت ما ایرانیا اینطوره که نمیتونیم ببینیم کسی داره پیشرفت میکنه و مردم خیلی دوسش دارن مثلا عادل فردوسی پور که شکی در محبوبیش بالاش نیست و خیلی ها دوسش دارن بازم چند تا دشمن داره و خودش هم این نکته رو گفت که من کم دشمن ندارم و دیدید که خیلی ها کمر همت بستن که خرابش کنن ولی به جایی رسیدن ؟
موقعی هم که البوم محسن چاوشی اومد یه سریا که از محبوبیت بالای محسن چاوشی به ستوه اومده بودن و میدیدن تو هر جایی بیشترین طرفدارا رو محسن چاوشی داره و خواننده مورد علاقشون با وجود چاوشی اصلا به چشم نمیاد هم این کارو کردن و یکی دو هفته هم جولان دادن ولی اخر چی شد ؟ اونا کوشن ؟ چرا دیگه پیداشون نیست ؟ از محبوبیت محسن چاوشی ذره ای کم شد ؟ خراب شد ؟ نه بازم هر جا و سایتی و نظرسنجی برید میبینید که باز طرفدارای محسن چاوشی سایت احاطه کردن و تو هر نظرسنجی مثه همیشه رتبه اول برای خودش کرده

یه نکته دیگه این که من تو فروم سایت p30world که همگی مطمئننا باهاش اشنایید عضوم روزی که البوم اومد یه سری ها اومدن و انتقاد کردن من اومدم و همچین پستی رو دادم که از همون پست عکسی رو گرفتم که میتونید ببینید =

http://pic2.img98.net/out.php/i931_Clip3.jpg

این پست من همونطور که در قسمت تشکرا میبینید با استقبال خیلی ها مواجه شد . یه مدت گذشت و کم کم همین طور هم شد و تعداد زیادی که از البوم در روزای اول راضی نبودن اومدن و اعتراف کردن بعد چند بار گوش کردن البوم پسندیدن و در نظرسنجی که هم که هر سال در پایان سال در مورد بهترین البوم سال زده میشه تو فروم سایت p30world البوم ژاکت بیشترین رای اورد و مثه بقیه نظرسنجی های اخیر مورد بهترین البوم سال 88 تو سایت های مختلف بهترین البوم شد

با ارزوی موفقیت بیشتر و بیشتر محسن چاوشی عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

این آلبوم بلا شک نه تنها برای مخاطب بلکه برای خود عوامل آلبوم هم غیر قابل تحمله .
امیدوارم وزارت محترم فرهنگ و ارشاد در دادن مجوز به آلبوم های موسیقی در سال جدید تامل بیشتری کنه تا دیگه شاهد اینجور افتضاحات نباشیم .
خدمت جناب موسیقی ما یه سوال دارم : جساراتا آقای علیرضا زارع در چه حرفه ای مشغول هستند ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ما ملت ستاره پروری هستیم
دنبال ستاره بودیم و ایجادش کردیم

اصلا به فرض محال چاوشی آش دهن سوزی نیست !
می خواین کی رو ستاره کنین ؟
بنیامین رو ؟ یا . . . .

همین نظرسنجی پایین صفحه که برای آلبوم پاپ هست خداییش یک نگاه بندازین کی لیاقت اول شدن رو داره ؟

باور کنید حتی اگه چاوشی بد باشه بین بدترین ها بده

--------------

هممون ساسی مانکن رو با شش و هشتش شناختیم و کسی انتظار نداره که ساسی مانکن سنتی بخونه یا بیاد روضه بگه

چاوشی هم از اول سبک خودش رو معلوم کرده
و طرفدارای خاص خودش رو داره چه خوب چه بد

طرفدارایی که آلبوم ژاکت رو 15 تا یه جا میخرن و هدیه میدن به دوستاشون
همون دوستایی که البوم خواننده ی مورد علاقشون !!! رو حتی نمیخرن و میان کپیش میکنن

به قول دوستمون حامد هاکان - محسن یگانه - امید عامری - فرزاد فرزین - شهاب اکبری و بقیشون رو با چاوشی شناختیم
------------------
حتی تند ترین مخالف های چاوشی هم بر این باورند که چاوشی یک اتفاق در موسیقی ایران هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

یه شاخه نیلوفرکه اومدگفتیدهمش تکراری واهنگها غمگینه اما حالا چی؟چاووشی به انتقادات گوش کرد آلبوم رو متنوع وتنظیم کننده رو هم به 3 نفرافزایش داد.دیگه چی میخوایید؟
(ترانه های من یه جورگلایه ازغریبیه)

s
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

من این مطلب و کامل خوندم

و یکی از شنوندگان جدی موسیقی هستم.

به نظر من آقای چاووشی با ادامه ی این راه هر چه زودتر به پایان مسیرشون میرسن

و ما اصلا مخاطب راک زیاد نداریم تو ایران و اصلا ملت بلد نیستن راک گوش کنن .گوش راک نیست.

کاملا با اون بخش سبک متشنج و پریشان موافقم.

این بخش خودش خیلی بخش بزرگیه ؛

.حضور یا عدم حضور آثار محسن چاووشی در تاریخ موسیقی کشور و آینده‌ی هنری وی در دوران جدید از همین حالا ترسیم خواهد شد .

ایام به کام.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ما ملت ستاره پروری هستیم
دنبال ستاره بودیم و ایجادش کردیم

اصلا به فرض محال چاوشی آش دهن سوزی نیست !
می خواین کی رو ستاره کنین ؟
بنیامین رو ؟ یا . . . .

همین نظرسنجی پایین صفحه که برای آلبوم پاپ هست خداییش یک نگاه بندازین کی لیاقت اول شدن رو داره ؟

باور کنید حتی اگه چاوشی بد باشه بین بدترین ها بده

--------------

هممون ساسی مانکن رو با شش و هشتش شناختیم و کسی انتظار نداره که ساسی مانکن سنتی بخونه یا بیاد روضه بگه

چاوشی هم از اول سبک خودش رو معلوم کرده
و طرفدارای خاص خودش رو داره چه خوب چه بد

طرفدارایی که آلبوم ژاکت رو 15 تا یه جا میخرن و هدیه میدن به دوستاشون
همون دوستایی که البوم خواننده ی مورد علاقشون !!! رو حتی نمیخرن و میان کپیش میکنن

به قول دوستمون حامد هاکان - محسن یگانه - امید عامری - فرزاد فرزین - شهاب اکبری و بقیشون رو با چاوشی شناختیم
------------------
حتی تند ترین مخالف های چاوشی هم بر این باورند که چاوشی یک اتفاق در موسیقی ایران هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

البومش که خیلی خیلی مسخره و ضعیف بود .ما ایرانیها عادت داریم تا از یکی خوشمون بیاد هر چی اشغال هم بده باز ازش کورکورانه حمایت میکنیم .در صورتی که اگر ازش انتقاد بشه ممکنه که روشش رو تغییر بده.اخه این چه البومی بود یه عده هی میان ازش تعریف میکنن.حتی متوسط هم نبود.البومش کپی خیلی خیلی ضعیفی از 88بنیامین بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چرا آخه شما اینجوری با محسن صحبت میکنین ؟

محسن یکی از بهترین خواننده های تو ایرانه

یه صدایی خیلی قشنگ داره

همه دوسش دارن

همه عاشقن

چرا آخه اذیتش میکنین ؟ گناه داره

محسن جون تو بهتررین خواننده ی تو ایرانی.

چرا آخه شما اینجوری با محسن صحبت میکنین ؟

محسن یکی از بهترین خواننده های تو ایرانه

یه صدایی خیلی قشنگ داره

همه دوسش دارن

همه عاشقن

چرا آخه اذیتش میکنین ؟ گناه داره

محسن جون تو بهتررین خواننده ی تو ایرانی.

چرا آخه شما اینجوری با محسن صحبت میکنین ؟

محسن یکی از بهترین خواننده های تو ایرانه

یه صدایی خیلی قشنگ داره

همه دوسش دارن

همه عاشقن

چرا آخه اذیتش میکنین ؟ گناه داره

محسن جون تو بهتررین خواننده ی تو ایرانی.

چرا آخه شما اینجوری با محسن صحبت میکنین ؟

محسن یکی از بهترین خواننده های تو ایرانه

یه صدایی خیلی قشنگ داره

همه دوسش دارن

همه عاشقن

چرا آخه اذیتش میکنین ؟ گناه داره

محسن جون تو بهتررین خواننده ی تو ایرانی.

چرا آخه شما اینجوری با محسن صحبت میکنین ؟

محسن یکی از بهترین خواننده های تو ایرانه

یه صدایی خیلی قشنگ داره

همه دوسش دارن

همه عاشقن

چرا آخه اذیتش میکنین ؟ گناه داره

محسن جون تو بهتررین خواننده ی تو ایرانی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

واقعا لقب استاد فقط و فقط برازنده خودته محسن جان
کسی که فقط و فقط به واسطه هنرش و بدون امکانات جانبی مثه عکس های جور واجور با ‍‍‍ژست های مختلف و مصاحبه های رنگارنگ و حمایت صدا و سیما و کلیپ تونست خیلی ها رو عاشق و دلباخته خودش کنه و گوی سبقت از هر چی خواننده لس انجلسی و داخلی بگیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

مرسی آقا سامان ویلسون که انقد قشنگ تعصب کورکورانه ی هوادارای چاووشی و به همه نشون دادی و بعدش نظرت خودت و گفتی.

ما هر جا میریم همش میگن.

قربونت برم . فدات بشم. میمیرم واست. عاشقتم.دیوونتم

اما همش تعصب الکی !

به خدا هدف هممون پیشرفت موسیقیه اما اینا کلا با همه جنگ دارن

همش بحث سر اینه که یه بنده خدایی به اسم چاوشی اومد فرزین معروف کرد. یگانرو معروف کرد. امید عامری و معروف کرد. بنیامین و احساس خواجه امیری رو معروف کرد !بابا اصلا چاوشی خدا اما بقیه آدمن ! اونا ام زحمت کشیدن که مردم دوسشون دارن

اما خدایششش

سال 85 بنیامین واسه خودش ایده داشت

سال 85 کل ایران و به هم ریخت

شوخی نیست. یک سال تمام همه کاراشو گوش میدادن

واقعا برای اولین بار تو ایران آثارش یک ملیون فروش کرد

رکوردای موسیقی ایران و به هم ریخت

دعوا هم نداریم با کسی ! چاوشی هم میتونه ..!

بنیامین یکی از بهترین ا تو ایرانه که دیگه مثلش پیدا نمیشه.

واقعا الکی وقت و اعصاب خودتون و خراب نکنین !

بنیامین = نامبر وان ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بنیامین ننداختم راه!

حقیقت پوستش تلخه !

ببین عمو جان کی این خبرو به تو داد

که پر فروش ترین آلبوم سال واسه افتخاریه؟!!

حتما شایعست عزیزم !

به این اخبار کذب توجه نکن!

اخبار موسیقی رو بیشتر دنبال کن !

چاوشیم یه زمانی خوب بود .

واقع بینم پس قبول میکنم .

هر سال همون 700 هزارتارو بخرین، ببینیم کار به کجا میرسه :!

اما هدف این چیزا نیست ! بش فک نکن،اصلا تو مخت نمیگنجه !

گفتم، جنگم نداریم با کسی ! کلا بحث با شما خیلی مسخرست !.

بنیامین به همه اثبات شدست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

محسن تورو خدا فقط خودت باش... آخه چرا داری عوض میشی؟ محسن کی داره تغییرت میده؟؟به خدا هنوزم دیر نشده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

این محمدرضا و سامان ویلسون که نظر دادن جفتشون یکین از دو جا کانکت شدن ایپیشون فرق میکنه خودشو تایید میکنه مگر نه این بنیامین که طرفداری نداره تو هیچ سایتی ندیدیم بیش از 2-3 نفر طرفدار این باشن میدونه چاوشی پرطرفدارترین خواننده ایرانه اومده اینجا اسم خوانندشو بگه جلب توجه کنه بگه خواننده منم طرفدار داره ههههههههههه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

نمیدونم چرا آقای چاووشی رو دارید انقدر بزرگش میکنید.....
آهنگاش که تعریفی نداره و یه صدای خشن داره که روح آدم رو آزار میده..یه کمی واقع بین باشید..
واسه چی برای کسی که هنوز از راه نیومده لقب سلطان رو میدید.!!!!!اگه چاووشی سلطان پاپه پس شادمهر و رضا صادقی و...چی میشن.......کلاهتونو قاضی کنین و یه طرفه به قاضی نرید..!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

منم نمیدونم چرا ایشون اینقدر طرفدار دارن ؟ تو هر سایتی هم میریم هی طرفداراش پشت سر هم سلطان سلطان میکنن
علیرضا افتخاری و کامران هومن سلطان پاپ هستن
===============
جمع کنید بابا این مسخره بازی ها رو هر کی یه خواننده ... میاد با محسن چاوشی مقایسه میکنه خوبه خودشون میدونن چاوشی با هیچکس قابل مقایسه نیست نه از نظر محبوبیت نه از نظر موسیقی ولی چون میدونن خیلی پرطرفداره اسم خوانندشون میاره چند نفر بفهمن همچین خواننده هایی هم هستن خندمون میگیره به خدا از این نظرات

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بحث الکی و بیخودی نکنید....منصفانه بگید....
نمیگم اقای چاووشی بد میخونه یا خواننده بدیه اما خیلی خیلی بیش از اندازه یزرگش کردید که نمیدونم چرااااااااا...
ایشون تازه 2 تا البوم با مجوز خوندن و قبلش اهنگای بی مجوز و با تنظیم های خیلی سطح پایین میخوند...هنوز خیلی راه مونده تا بهش سلطان بگید
پس اون بیچاره هایی که اینهمه جون کندن که پاپ تو ایران جا بیفته و بیچاره ها به زور با هزار بدبختی مجوز میگرفتن چی؟؟؟؟؟؟/
حالا یه تازه وارد باید انقدر الکی بالا بره که سلطان بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

شرمم میاد سلطان و با بهادری مقایسه میکنند. واستون متاسفم. تازه یسری از اونا میگن چاوشی از بنیامین تقلید میکنه واقعا خودشونو مسخره کردند، لابد بهادری بنده خدا راک یا بندری کار کرده حتما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

5سال پیش همین کارو بنیامین انجام داد.

واسه پیشرفت موسیقی کشور زحمت کشید.

منم نمیگم چاووشی خوب نیست !

چرا خوب ه !

اما طرفدارای ایشون باید واقعیت و ببین

هر جا میریم الکی داد و بیداد را نندازن !

چاوشی خوبه اما به اندازه خودش !

نه بیشتر نه کمتر

برین بگردین ببینید چه کسایی واسه پیشرفت

این موسیقی زحمت کشیدن. موسیقی که

به بن بست رسیده بود و کارش دیگه تموم بود.

جوونایی که دیگه امیدی به زندگی نداشتن.

اما حال چی ؟ا یه آقایی مثل چاوشی میخواد

با یه شرایط اسفناک. به شرایط موسیقی کشور

کمک کنه !اما والا بلا با این وضعیت. ایشون

اول دارن خودشون و از ذهن همه پاک مکینن تا

اینکه بخوان به پیشرفت موسیقی کمک کنن !

حرف من اینه . واقعیت و ببینین با واقعیت زندگی کنین

برای پیشرفت این موسیقی به هر کسی خدمت کنین.

چه بنیامین. چه چاوشی . چه خواجه امیری . چه صادقی

و خواهشا تو توهمات سیر نکنید !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

خدایا چرا این همه شدن طرفدار چاوشی ؟ خدایا چرا به محسن چاوشی با 30 سال میگن سلطان پاپ و پرطرفدارترین خواننده ایران ؟ چرا اخه چراااااااااااا
چرا ایشون حق خوانندگان بزرگی مثه عباس قادری و مهرداد نیویورک و اسامی بزرگی که اشاره شد در بالا مثه ح و ن و ب و ر و ش رو خورد ؟ سلطان پاپ اینان :لول:

فرهاد جان اینم در تکمیل نظر تو :لول

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

محمدرضا دقیقا با نظرت موافقم.
به نظر من هر خواننده ای برای هواداراش ارزشمنده,باید به نظر همدیگه احترام بذاریم....به هر حال تموم این خوانندگان افتخاری برای ایران محسوب میشن.اما متاسفانه بعضی از هواداران آقای چاووشی با همه سر جنگ دارن و مرتب به خوانندگانه دیگه توهین میکنن , که من هنوز علت این کارشونو نفهمیدم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

غزل راست میگه...باید به نظر هم احترام بذاریم...شما اگه واقعا چاووشی رو دوست دارید باید انتقادایی که ازش میشه رو گوش کنین نه اینکه توهین کنید و بد و بیراه بگید....
تا انتقادی ازش میشه سریع جبهه میگیرید و یه لقب بهش میدید و الکی از ش تعریف میکنید
جای اینا اشکالای کارشو بگید تا رفع بشه و یه آلبوم بهتری بیرون بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

دوستان طرفدار آقای چاوشی جوگیر شدن . من خودم به واسطه ی شغلم آمار آلبوم های تمام خواننده ها رو دارم . لطفا" اصلا" بحث فروش آلبوم ژاگت رو نکنید . کی گفته 700هزار تا فروخته !؟ کلا" 400 تا تیراژ داشته بعد 700 تا فروخته ؟! جالبه !

ضمنا" نمی دونم اینایی که انقدر نقد می نویسن کی هستند ! حالتون خوبه دوستان محترم ؟! ایشون ... آقای مجسن چاوشی تریبون نداشتن ؟! واقعا ؟! تریبونی بهتر از آزاد بودن و لو دادن آهنگاشون توی اینترنت توسط خودشون ؟!!!

تریبون بهتر از سینما و فیلم سنتوری ؟! دیگه واقعا دارید بزرگش میکنید چاوشی رو . کاراش متفاوت و خوبه ولی به هیچ عنون همیشه در حد انتظار نیست . اصلا" .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پس فشار خون نن جون من از آهنگهای راک بوده !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

البوم ژاکت بهترین البومیه که تو این چند سال گوش کردم هنوزم از گوش دادن بهش خسته نمیشم

اگه البوم ژاکت خوب نبود تو همه نظرسنجی های بهترین البوم سال اول نمیشد و تو یه ماه نمیشد پرفروشترین البوم سال

نظرسنجی موزیک ما ژاکت اوله :

http://www.musicema.com/Poll-8results.html

نظرسنجی مجله ترانه ماه اوله :

http://www.smokish.com/images/xd2jpden0d96tr9gm68.jpg

http://www.smokish.com/images/asdzy8v6vsu9lkwywdv.jpg

http://www.smokish.com/images/ailzcqc10z1ixmgmysq.jpg

نظرسنجی سایت بیرموزیک :

http://www.birmusic11.com/survey-results-12---0.html

و نظرسنجی های کوچیکتر

vay be hale oon mosighi ke ein adam tosh avale ! vaghan khaste nabashide mosighie oona !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

با تمام احترام و ارزشی که برای خواننده های خوب کشورمان میدانم اما آقای چاوشی در تمام نظرسنجی ها اول شدن چه در وبلاگ آقای رشید پور چه در نظر سنجی های مختلف و طرفداران خیلی زیادی دارند. ایشون و خیلی ها دوست دارند و من نمیدونم که چرا بعضی ها به سایت موسیقی ما خرده میگیرند . سایت موسیقی ما یکی از معتبریتن سایت های داخل ایران است.برای یک نظرسنجی حاضر نمیشود که مخاطبینش را از دست دهد .من از سایت موسیقی ما حمایت میکنم ولی تنها خواهشی که دارم آن است که اجازه ندهد هر شخصی به سادگی به طرفداران سایر خوانندگاه توهین کند و همه به نظرات یگدیگر احترام بگذارند. اما تنها چیزی که میتوانم بگویم آن است که آقای چاوشی خیلی خیلی پر طرفدار هستند و در محیط سایبر برای هر شخصی این جریان ثابت شده است .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آقای چاوشی طرفداران زیاده داره .من هم طرفدار این آقا نیستم. اما در محیط سایبر خیلی ها ایشون ودوست دارند .به قول دوستمونهمه زحمت میکشند و باید احترام رعایت بشه. با این تحقیرا چیزی قرار نیست درست بشه. عجیب واسم که یه عده گیر دادن به سایت موسیقی ما.اما به جز نظر سنجی سایت موسیقی ما در وبلاگ آقای رشید پور و در خیلی از نظرسنجی های دیگر اول این آقا اول شدن و این موضوع دیگه ربطی به سایت موسیقی ما نداره! فقط ای کاش که این دوستان مطبوعاتی در سایت موسیقی ما اجازه نمیدادن که به کاربران و خوانندگان راحت توهین شه که دیگه از این سایت بعیده!ی با این تحقیرها چیزی درست نمیشه.این موسیقی بلاخره یه روزی درست میشه .چه چاوشی سردمدارش باشه چه نباشه ! فعلا که با این آقایون وضع موسیقی اینه تا بعد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

با سلام، به عنوان یک شنوده عادی و بی طرف به نظر این حقیر اکثر قریب اتفاق آهنگهای آلبوم ژاکت زیباست و این نقد دوست گرامی هم بعنوان دیدگاه یک فرد کارشناس و کار بلد قابل قبول و تقدیر است. امیدوارم سایر دوستان نیز نه از ابعاد دیگر نسبت به نقد آلبام ژاکت همت نمایند.متشکرم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پینوکیو کجایی... گفتم ادرس مجله های بزرگ و خوب ایران رو بده...کجای دنیای چرا نمی یای هه هه هه هه؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه تو هم گریختی؟؟؟محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

با تمام احترامی که برای هواداران آقای چاووشی قائلم ولی باید بگم متاسفانه رفتارتون اصلا شایسته ی هوادار بودن نیست
شما فقط به این اسم هوادار شدین که به بقیه خواننده ها توهین کنین تا ارزش خواننده ی خودتونو مثلا بالا ببرین؟؟؟؟؟؟؟

ستایش عزیز:چه محسن چاووشی بودچه بود به حال بنیامین هیچ فرقی نمیکرد.چون هیچ نقطه ی اشتراکی با هم ندارن به غیر از خوانندگیشون. پس خواهشا نگین بنیامین مدیونه چاووشیه.دیگه همه میدونن که بنیامین توی سبکش نو آوری داره.

اگه توی این صفحه به بنیامین توهین کنین هیچ فرقی نداره.خداراشکر اونقدر خواننده ی محبوب وموفقیه که با این حرفا یک ذره هم از ارزشش کم نمیشه.

بنیــــــــــــــــــــــــــــــامین هیچوقت تنها نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ممنون علی جان خیلی عالی بود مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آلبوم جد ید ژاکت بهترین آلبوم است الکی انتقاد نکنید تا معروف شوید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

یه زمانی چاوشی با افرادی مثل سیاوش قمیشی و ابی و داریوش و بزرگای ایران مقایسه میشد اما الان داره با بنیامین و فرزاد فرزین و .. مقایسه میشه . پسرفت مامان !

واقعا بیان و خوانشی هم که گفتین کاملا درسته. هم حس، هم لحن، هم بیان ، هم صداش همه چیش بازی شده .

آهنگای جدیدشم نمیشه گوش داد. هم کلام و افکار و هم فضای کاریش که تبدیل به یه روند پریشان و شلوغ شده .منظور شما ازسبک در معنای کلیش بود که فکر کنم باید از لغت دیگه استفاده میکردید... چون دو تا سبک در کنار هم قرار گرفتن ..

به طور کلی اصلا ارتباط برقرار نکردم .ژاکت فقط چند روز اول قابل تحمل بود.

راستی در مورد دیوید سلینجر رفتم تحقیق کردم.تبریک میگم واقعا قشنگ دنیاشون و مقایسه کردین.

خسته نباشید. ببخشید موسیقی ما.. آقای زارع فقط در موسیقی ما فعالیت میکنن ،و وب سایت یا وبلاگ خاصی دارن ؟لطفا جواب بدید .. منتظر

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

برای غزل و سپیده :
خانومه سپیده نکنه شما انتظار داری بیایم به بنیامین جونه شما بگیم سلطان ! اگه شما بنیامین رو خواننده حساب میکنی پس چاووشی هم میشه سلطان. سپیده خانوم شما به کسی که ملودی نمیفهمه میگین بهترین خواننده ایران حالا شما بیا تعارف نکن به خوانندتون بگو سلطان تنها تویه ایران یه نفر شایسته لقب سلطانه اونم سلطان چاووشی هست حالا شما ناراحتی میتونی سرتو بکوفی به دیوار میشه بگین تا قبل از این به اصطلاح نقد شما کجا بودی وقتی چاووشی بهترین خواننده سال شد وقتی بهترین آهنگساز سال شد وقتی آلبوم ژاکت بهترین شد پس بهتر الکی جو سازی نکنی خانوم سپیده ... و در آخرم همین جا میگم با این به اصطلاح نقدها که بیشتر نظر شخصی هست یه ذره هم محبوبیت چاووشی کم نمیشه چاووشی سلطان پاپ ایرانه ... تو اون بحثم جوابتو داه بودم ولی نمیدونم چرا وقتی جوابتو میگیری میری یه بحث دیگه همون حرفاتو میزنی بسته دیگه بابا....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ببخش ببخش غزل خانم شما نامزاد آقای بنیامین نیستید چون من فقط میبینم فقط دخترها از بنیامین طرفداری میکنند دیگر کار ندارند زشت بخواند یا زیبا فقط چون قیافه خوشکلی دارد طرفداری میکنید یک شعر از محسن چاووشی تمام شعرهای بنیامین راتوی جیب میگذارد برای همین آلبوم چاووشی اول شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

نتنتایج فعلی نظرسنجی موسیقی ما...

نتایج فعلی نظرسنجی موسیقی ما...

بهترین آلبوم موسیقی پاپ سال 1388:

14 (علی لهراسبی) 1.54 % (34)

88 (بنیامین بهادری) 6.74 % (149)

جای تو خالی (مهرداد توکلی) 7.42 % (164)

زیر بارون (سهراب پاکزاد، امیر طبری) 0.50 % (11)

ژاکت (محسن چاوشی) 53.35 % (1179)

ساعت 9 (سیروان خسروی) 4.62 % (102)

شانس (فرزاد فرزین) 12.31 % (272)

کما 2 (حمید عسکری) 0.95 % (21)

یک (مهیار کاووسی) 9.50 % (210)

یکی بود یکی نبود (رضا صادقی) 3.08 % (68)

:مجموع آراء 2210

لطفا مخالفان حسود ساکت شن...اختلافها رو داشته باشید... محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

موسیقی ما نظرات من تایید شد یا نه ؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آقای سجاد شما میگی چاوشی میخواد جهانی شه ؟ من نمیدونم دارری چرت میگی ؟ داری جک میگی ؟ داری می پرونی یه چیزی ؟ چاوشی چی داره بره جهانی شه ؟ بابا این بنده خدا تو ایرانش گیر کرده . 8تش گرو 9هشه ! یه سنتوری تو کارنامش داره که اونم خدابیامرز شد رفت که با لو دادن کارای سی دی آش خودش انداخت سر زبونا .

قبل از اون ام همه کاراش و داد تو اینترنت که خودش و معروف کرد. همه آلبوماش یه دفعه لو رفت!! و بعدشم با یه شعار انسان دوستانه گفت اصلا من هیچ علاقه ای به محبوبیت ندارم یه دفعه 4 آلبومم لو رفت !!!این آدم با این طرز فکر که محبوبیت داره دیوونش میکه چه حرفی واسه گفتن داره ؟ رو اصولم که اصلا کار نمیکنه !! بابا باز اگه میگن بنیامین میخواد بره جهانی یه چیزی . میگفتیم یه سبک تازه ای داره تونست یه دوره ای تو ایران جا بیفته اما این بنده خدا چی ؟

ببین من طرفدار بنیماین نیستم اما خندم میگیره وقتی میگن بنیامین به خاطر چاوشی معروف شد.اون چاوشی که کارش شده مرصیه خونی باید دره خونرو ببنده زنگ بزنده به محمد و اشکان و سجاد و بقیه که بیان تو خونش بشینن تو سرشون بززن! یه سیایی هم بکشن که صدا بیرون نره !!!:) زشته بابا به خدا . شما اگر خیلی سلطان و دوست دارین بگین یه هییت محلی با حضور شما عزیزان در خونش بزگزار کنه :))

الان میگین تو همه نظرسنجیا اوله :)) من آخه نمیدونم هوادارای ایشون چه قد بیکارن که اولا همه به اینترنت انقد سر میزنن! و انقد تعدادشون زیاد که مثل لشکر سفید!.میریزن تو نظرسنجیا! همه بقیه خواننده ها هواداراشون شخصیت دارن ! فقط روزی 1 تا 2 ساعت از اینترنت اسفتاده میکنن و باقیشو در حال درس و مطالعه و پژوهش هستن و به هیچ کسی توهین نمیکنن ( حداقل تو موسیقی ما که من تا حالا ندیدم ) و دیگه نمیدونم این چه افتخاری داره که یه خواننده محترم! با زور هوادارای بیکارش! اول میشه .

در مورد سبکشم( به قول دوستمون در معنای کلی )که هیچی نمیگم :) همون بره جهانی شه بهتره !

یه انتقادم بزرگم از موسیقی ما دارم . الان این مطلب پر بیننده ترین مطلب ماه شده و وقتی نویسنده مطلب( جناب آقای زارع ! ) ( بلکه شاید تایید شه ! )میان از نویسنده بزرگ آمریکا صحبت میکنن و ایشون و با آقای چاوشی مقایسه میکنن چه طرز فکر در بین هنرمندا و کسانی که حتی گذرا این مطلب و خوندن ایجاد میشه ؟چرا میخواین الکی یه عدرو بزرگ کنین ؟ به چه قیمیتی ؟ واقعا این آقای چاوشی که داره کل موسیقی ایران و به نابودی میکشه باید در موردش اینجوری صحبت بشه ؟ من هیچی نمیگم .. یعنی هیچی نیمتونم بگم ! اماخواهش میکنم خودتون قضاوت کنید

حرف دیگه ای نیست 2ساعت وقت گذاشتم تایپ کردم .اگه موسیقی ما هم ارزش زمان و بفهمه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

آقا یا خانوم پینگو چرا عزیزم ناراحتی ؟ انقد اعصبانی نباش میترکی هاااااا!
اولا عزیز دلم چاووشی نه تنها تویه نظر سنجی های نت اوله بلکه به کوری چشم بعضی ها تویه مجله اتفاق نو و ترانه ماه هم اول شد ... فک کنم فهمیده باشی چاووشی چقدر طرفدار داره پس الکی جوش نزن برات بده!...
در مورد بنیامین هم حرفی ندارم فقط اینو بدون این مثلا خواننده بنیامین رو میگم برای این که آلبومش فروش بره آلبومشو چند ماه بعد از سلطان چاووشی داد بیرون تا چند تا فروش کنه و خیلی جالبه برای این که آلبومش رو معرفی کنه در مورد سلطان چاووشی حرف زد تا مثلا بگه منم چند ماه دیگه آلبوم میدم هاااا. نظرت چیه پینگو عزیزم.....
و در آخرم بهت بگم که چاووشی با همون اولین آلبومش نفرین تونست طرفداران بیشماری رو پیدا کنه پس نیازی به پخش آلبوماش نداشت ....

آقای چاوشی که داره کل موسیقی ایران و به نابودی میکشه .... این حرفت واسم خیلی آشناس پینگو نکنه همون ماست خانوم هستی هان ای کلک....... یه توصیه هم برات دارم انقدر جوش نزن پوستت خراب میشه و فایده هم که نداره پرچم سلطان چاووشی همیشه برافراشته میمونه...
درضمن پینگو جون چاووشی جهانی میشه اینو مطمئن باش یه چیز خنده داری هم گفته بودی واقعا مردم از خنده . پینگو جون تو میگی سنتوری رو هم چاووشی داده بیرون واقعا که عجب قدرتی داره این سلطان چاووشی ... بابا دیگه آلبوماشو گفتی چیزی نگفتیم دیگه سنتوری آخر خنده اس یکم منطقم بد نیس عزیزم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

94.23.58.72 شب درازست و قلندر بیدار...
اره گلم چاووشی می خواد که جهانی شه...چشم اونی که نمی تونه ببینه کور...
عزیزم چاووشی طرفداراش بیکار نیستن.....طرفداراش زیادن....اینجوری بگی درستره .....اینقدر خودتون رو گول نزنید.....وقتی چاووشی تو اینترنت طرفداراش بیشترن خوب همینجورم تو جامعه طرفداراش بیشترن این کاملن این یه رابطه ی 2سویه است اگه طرفدارا کم باشن همه جا کمه اگه هم زیاد باشه همه جا زیادن...اینم مطمعن باش چاووشی و ما چاووشی ها نیازی به زدن تو سر و کله ی خودمون نداریم....این شماها طرفدارای خواننده های دیگه باید به خاطر وجود چاووشی این کارو بکنید.....چون تا وقتی چاووشی تو این موسیقی باشه خواننده های دیگه ول معطلند دقیقا مثل این 2سال....خدا صبرتون بده...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

خانوم پینیکیو:
چاوشی جهانی شد الان داره واسه اول شدن تو جهان رقابت میکنه
با راک هایی که توی این البوم خوند خیلی ها رو عاشق تر کرد
من از وقتی این راک ها و راک های البوم یه شاخه نیلوفر رو شنیدم
بیشتر عاشقش شدم هیچ در به در دنبال اهنگ راک میگردم
خارجی و ایرانی
خداییش ببینید چقدر اعتماد به نفستون پایینه طرفدار بنیامین هم
که باشین خجالت میکشین بگین
میخواین خیلی نرم از محبوبیت چاوشی کم کنید
ولی عزیزان شاید بشه معروفیت رو کم کرد ولی محبوبیت کم
شدنی نیست
اگه کسی معروف بشه(بنیامین,یگانه,قرزین و...)اگه کار بد بده بیرون
دورانشون تموم میشه مثل همین الان که بیشترشون خراب کاری کردن و مشهود هم هست
اما کسی که محبوب باشه(چاوشی,صادقی,خواجه امیری,شادمهر,داریوش,قمیشی و...)حتی اگه همیشه البوم بد بدن
از محبوبیتشون کم نمیشه تنها نکته ی منفی در موردشون اینه که
بیشتر معروف نمیشن ولی یه کار خوب بدن بیرون مثل بمب میترکه
و مردم بیشتری جذب میشن
پس با این کارا تلاش نکنید محبوبیتی که از بین نمیره رو از بین ببرین
------------------------------------
خانوم غزل:
اون دوستمون راست میگه اگه چاوشی قبلش اهنگ های
غمگین نمیخوند یه اهنگ که همش گوپس گوپسه و بدون حتی یک ساز زنده اینطوری گوش داده نمیشد
به مولا اهنگ هایی که من میسازم 100 شرف اون اهنگارو داره
------------------------------------

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ممنون علیرضا جان بابت مطلب خوبت !

و نگاه بسیار بسیار خوبی که داشتی ! در ضمن باید بگم که چاوشی پتانسیل بسیار خوبی برای ستاره شدن داره ، قطعا بسیار بسیار لایق تر از افرادی که با 3 نوازنده کار می کنند و یک تب می شوند ، چاوشی شاید تب نباشد اما قطعا یک اتفاق هست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

نقد خوبی بود . به نظرم هر نقدی به این آلبوم روا ست!

اونهایی که تعریف می کنند درست میگن و اونهایی که ایراد می گیرن هم درست میگن.بستگی به دغدغه هامون داره.

این جنگ های خاله زنکی بعد از ژاکت امیدوارم زودتر تموم شه. این بحثا و شاخ و شونه کشیدن ها خیلی حال به هم زن شده...!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

برای اشکان و سجاد :

در مورد مجله ترانه ماه و اتفاق نو تکلیف معمومه ! بیا از مجله های معتبر صحبت کن!!

سنتوری رو پس ننه بزرگه من بیرون داد ؟ مگه کار خود چاوشی نبود ؟ مگه میشه آدمی 4تا آلبوم ازش لو رفته باشه بعد سنتوری و لو نده ؟ این آدم فقط دنبال محبوببیتنه پس واسه محبوبیتش دست به هر کاری میزنه.

در مورد بنیامینم تکلیف خیلی مشخصه ! گفتم من طرفدارش نیستم اما مطمین باش بنیامین خیلی از چاوشی جلوتره. بحث یه قدم دو قدم نیست بحث چندین و چند قدمه.. ببین هر چی باشه بنیامین یه کاری کرد که تو ایران تونست به شدت فالو پیدا کنه و سبک کاریشم اونقد خوب بود که همه جا بدون اینکه کاراشو لو بده! با بدبختیای ارشاد! سر زبونا افتاد.. اما چاوشی جه جوری معروف شد؟ اصلا چاوشی چه جوری محبوب شد ؟ مگه چب و راست کاراش لو نرفت ؟

بعدشم به جز آدم بزرگی مثل بنیامین :

فریدون آسرایی که تکلیفش مشخصه و اونقد موفق کار کرد که هنوز که هنوزه کارش فالو داره یا شادمهر عقیلی که یکی از موفق ترین شخصیت ها تو کل تاریخ ایرانه یا خشایار اعتمادی یا حتی گروه آریان که همه این بزرگا بزرگ موسیقی ایرانن . حالا شما هم ناراحت نباشین میدونین در کنار سطلان! برین و جهانی شین و جهان با هم فتح کنین ! فقط خواهش میکنم اون بالا که رسیدن اسم پینگو رو حتما در کنار اسم سطلان! بنویسین!!

با نفرین :)) شوخیه خوبی بود!

ببین رفیق تند نرو. چاوشی با اسم کبیری خودش و انداخت سر زبونا و بعدشم با سبک سیاوش قمیشی چهره خودش و مطرح کرد. بعد از اونم تمام کارای خودش و لو داد گفت من یه دفعه کارام لو رفته ! شعار حمایت از حقوق بشر و صادر کرد .. بابا ملت که خر نیستن دوباره بعدش اومد با سنتوری کلی خودش و معروف کرد که دیگه همه صداش و شنیدن که دوباره یه شعار انسان دوستانه صادر کرد که آقا این کارا ربطی به من نداره خودش لو رفته .ببین سلطان شما واسه معروفقیت خودش از چیپ ترین کارا استفاده میکنه تا بیفته سر زبونا ! خوب الانم خیلی معروف دیگه ! !!

ببین تا الانشم این بنده خدا خیلی خراب کرده اگه نگم کل موسیقی ایران داره به تباهی میکشه ..

برای رکسانا :

آره یه اتفاقه !!! ( موسیقی ما میدونم گیر میدی ! )ببین خانوم رکسانا اولین بار از شما میشونم که یه خواننده ای با 3نوازنده کار میکنه و یک تب میشه!اونوقت میشه بگی اون نوازنده ها کیان ؟؟؟؟!!

برای محمد و سجاد :

کدوم خواننده ها ول معطلن ؟ اگه حرف میزنی پای حرفت وایسا !
پینیکیو ! مرسی !

آره آره ! تو راس میگی. الان چاوشی تو جهانه ! مایکل چاوشی همون محسن چاوشیه دیگه ؟!الان دقیقا تو جهان با کی داره رقابت میکنه ؟؟ آخه بچه جون تو چی از موسیقی میفهمی ؟ اصلا میفهمی جهان یعنی چی ؟ اصلا میدونی تو جهان چه خواننده هایی هستن ؟ اصلا میدونی جهان چه قدره که سطلان میخواد بره جهان و بگیره ! حداقل یه چی بگو به گروه خونیه چاوشی و هوادارش بخونه خندمون نگیره ! اون جهانی که چاوشی بخواد بره توش باید رسما سازمان حقوق بشر درش و گل بگیره !! بابا جان ما یه غولایی تو جهان داریم که یه جا کل خواننده های ایران و آسیای شرقی رو می بلعن !حالا ما با یه به اصطلاح خواننده! داریم که داریم میریم باش جهان بگیریمم!!!

خیلی به خودتون فشار نیارین !چاوشی یه دونه سنتوری رو داره که اونم خدابیامرز شد و رفت! و دیگه همه میدونن کار خودش بودن لو دادن سی دیا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

تو از بس دروغ میگی اسمت رو پینوکیو بزاری بهتره بیشترم بهت می یاد.
منظور ما همون خواننده هایی که تا چاووشی باشه البومشون بهترین نمی شه...محبوبترین نمی شه...مخصوصا اینکه پر فروشترین نمی شه...خواننده هایی که از نظر طرفدار داشتن و محبوب بودن پشت سر چاووشی هستن اونارو می گیمOK ؟افتاد الان؟؟؟تو هم جواب این سوالم رو بده فقط فرافکنی نکن...
وقتی چاووشی تو اینترنت طرفداراش بیشترن خوب همینجورم تو جامعه طرفداراش بیشترن این کاملن این یه رابطه ی 2سویه است اگه طرفدارا کم باشن همه جا کمه اگه هم زیاد باشه همه جا زیادن این رو قبول داری و تایید می کنی؟؟؟محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

در مورد مجله ترانه ماه و اتفاق نو تکلیف معمومه ! بیا از مجله های معتبر صحبت کن!!

خانوم پینگو میشه چندتا از اون مجله های معتبر رو نام ببری تا ما هم بدونیم عزیزم. بهتر الکی جو سازی نکنی تویه اینترنت تویه همه نظرسنجی ها اوله تویه مجله ها اوله شما یه مجله از اون به قول خودت معتبرهاش بگو که چاووشی توش اول نباشه فقط یکی بگو ...
در مورد سنتوری هم که داش سجاد جوابتو خیلی خوب داده اگه یکم منطق داشته باشی خودت قبول میکنی و حرفشو نمیزنی...
و اما در مورد این حرفت که چاووشی فقط یه سنتوری رو داره باید عرض کنم حرف خنده داری بود چاووشی با نفرین معروف شدو با خودکشی ممنوع و رفته رفته محبوب و محبوب تر شد حتی اگه سنتوری هم نبود چاووشی اینقد محبوبیت با آلبوم های قبلیش داشت که موفق بشه و اما در مورد دو آلبوم مجازش محسن چاووشی دیگه تویه پاپ همه قله هارو فتح کرده پس داره به سمت راک میره سبکی که هر آدم قابلیت درکشو نداره و فک کنم شما هم به این خاطر از محسن بد میگید البته شما مقصر نیستید وقتی گوش های شما به آهنگهای( آی تو آهای تو) و (من تورو تورو تورو تورو تورو) عادت کرده نباید هم آهنگهای محسن چاووشی رو درک کنید...
و اما در مورد لو دادن آهنگاش من جوابتو دادم ولی قبول نکردی حالا یه جور دیگه جواب میدم. ببین عزیزم آهنگاشو لو داد که داد به من و شما ربطی نداره لیاقشو داشت خوند تنظیم کرد وآهنگسازی کرد داد به بازار دستشم درد نکنه . اگه شما فک میکنی کار راحتیه شما هم بخون لو بده ...
درضمن پینگو جان تورو جون من ماست خانوم نیستی.... خنده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

سجاد خودت دوباره نظرت و بخون ببین فهمیدی چی میگی ؟

داری چرت و پرت میگی!!. الان به این سوال من جواب بده .. قبل از این که سنتوری بیاد چاوشی خیلی معروف بود ؟

خودت میگی : چاوشی رفته سی دیارو لو داده هوش بالایی داره !الان ساسی مانکنم همه کاراش تو اینترنت وله ! هوش بالایی داره ؟

برای محمد :

طرفدارای چاوشی کی میگه زیادن ؟ فقط بیکارن ریختن تو اینترنت
کدوم خواننده هارو میگی ؟اگه به چاوشی باشه که خودش از کبیری و سیاوش قمیشی اومد بالا :))

برای اشکان :

یعنی مجله اتفاق نو یا ترانه ماه معتبره ؟ چرا جوک میگی ؟؟؟ خودت نمیدونی چه مجله هایی معتربن ؟؟ُسواد که داری عزیز جان؟

الان ساسی مانکن خیلی آدم معروفیه ! سنتوریم نداشته بنده خدا!!!!اون تنظیم و آهنگ سازی کرده جوابم گرفته :)!

سنتوری که تابلو میزنه نمیدونم چی میگین شما ! چاوشی بعد از نفرین محبوب و محبوب تر شد ؟

داری داستان تعریف میکنی ؟

آقا من یه چیز میگم شما یه چیز دیگه میگین.من جواب شمارو میدم اما شما چرت و پرت میگین! -

جواب سوالای من و هیچکی نداد ..

آقا من میگم سنتوری و کی لو داد ؟

چرا کار خود چاوشی نبود ؟

مگه آلبوای قبلیو لو نداد ؟

مگه این آدم واسه محبوبیت دست به هر کاری نمیزنه ؟؟

چاوشی مگه خودش با اسم کبیری و سبک سیاوش قمیشی معروف نشد؟ مگه این آدم خودش وصله نبوده به این و اون ?قبلشم که خودش همه کاراش ول کرد تو نت و معروف شد!!

خداییش تو کارای قبلیش مثل کار آهای خبر نداری :

همین میگن صدای یگانه تو اون آهنک فوق العادست که خود منم شنیدم چاوشی با صدای نکرش آهنگ و زده خراب کرده

توی اون آهنگ تیغ و میکشم رو رگهام - فرزاد فرزین و محسن یگانه گام بالاشو خوندن که حرف نداره اما چاوشی چی؟

صدای بالا که نداره صدای پایینشم که انگار داره واسه یه جماعتی مرصیه میخونه

بقیه تراکاشم همرو با اسم این و اون اومده بالا که الان داره واسه خودش میره جهانی شه :))

وقتی صداش اینه! همش به این و اون وصل بوده که الان واسه خودش کسی شده !!

اما از نظر صدا بنیامین و خواجه امیری و فریدون آسرایی ام مقایسه کنین.

جواب این و کسی نداد :

در مورد بنیامینم تکلیف خیلی مشخصه ! گفتم من طرفدارش نیستم اما مطمین باش بنیامین خیلی از چاوشی جلوتره. بحث یه قدم دو قدم نیست بحث چندین و چند قدمه.. ببین هر چی باشه بنیامین یه کاری کرد که تو ایران تونست به شدت فالو پیدا کنه و سبک کاریشم اونقد خوب بود که همه جا بدون اینکه کاراشو لو بده! با بدبختیای ارشاد! سر زبونا افتاد.. اما چاوشی جه جوری معروف شد؟ اصلا چاوشی چه جوری محبوب شد ؟ مگه چب و راست کاراش لو نرفت ؟

چرا بنیامین جلوتر نیست ؟ اگه میتونین ثابت کنین خوب !!!

جه جوری چاوشی تمام قله های پاپ رو فتح کرده که الان با راک داره میره جهان و بگیره ؟

چاوشی قراره بره جهانی شه یا نه ؟ جواب این سوالم نگرفتم !

بعدشم به جز بنیامین : چاوشی در بین بزرگای پاپ چه حرفی واسه گفتن داره ؟

فریدون آسرایی که تکلیفش مشخصه و اونقد موفق کار کرد که هنوز که هنوزه کارش فالو داره یا شادمهر عقیلی که یکی از موفق ترین شخصیت ها تو کل تاریخ ایرانه یا خشایار اعتمادی یا حتی گروه آریان که همه این بزرگا بزرگ موسیقی ایرانن . حالا شما هم ناراحت نباشین میدونین در کنار سطلان! برین و جهانی شین و جهان با هم فتح کنین ! فقط خواهش میکنم اون بالا که رسیدن اسم پینگو رو حتما در کنار اسم سطلان! بنویسین!!

مگه اینا آدمای بزرگی نیستن ؟ چاوشی چی میگه این وسط ؟

در مورد جهانی شدن کسی جواب من و نداد :) :

آره آره ! تو راس میگی. الان چاوشی تو جهانه ! مایکل چاوشی همون محسن چاوشیه دیگه ؟!الان دقیقا تو جهان با کی داره رقابت میکنه ؟؟ آخه بچه جون تو چی از موسیقی میفهمی ؟ اصلا میفهمی جهان یعنی چی ؟ اصلا میدونی تو جهان چه خواننده هایی هستن ؟ اصلا میدونی جهان چه قدره که سطلان میخواد بره جهان و بگیره ! حداقل یه چی بگو به گروه خونیه چاوشی و هوادارش بخونه خندمون نگیره ! اون جهانی که چاوشی بخواد بره توش باید رسما سازمان حقوق بشر درش و گل بگیره !! بابا جان ما یه غولایی تو جهان داریم که یه جا کل خواننده های ایران و آسیای شرقی رو می بلعن !حالا ما با یه به اصطلاح خواننده! داریم که داریم میریم باش جهان بگیریمم!!!

انصافا اگه سنتوری نبود چاوشی انقدر معروف بود؟ یا الان اندازه یه خواننده خیلی معمولی بود ؟خداییش ساسی مانکن بیچاره سنتوریم نداشت اما الان خیلی معروف تر از چاووشیه :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

برای سجاد :

در مورد مجلات که نمیدونم چی بگم ! شاید من اشتباه میکنم_ اینایی که تو مجلات چاپ شده واقعیت دارن ؟

اما در مورد این اشخاصی که گفتین آمارشون واقیه _ روی سند و مدرک صحبت میکنین ؟

منم از این آمارا زیاد میتونم بت بدم !!!!

برای اشکان :

آره واسم آشناست ولی نمیشناسمش

ببین مطمین باش خود سیاوشم همینجوری یه چیزی پرونده !!

در مورد اون دو آهنگ فقط صدای چاوشی نبود .. قبول میکنی ؟؟

در مورد بنیامین سبکش و پیشرفتش به همه اثبات شدست و فکر نمیکنم نیازی به بحث باشه !

در مورد بزرگای پاپ هر چه قدر ام که همه بگن چاوشی خوبه! من فکر نمیکنم در حد بزرگان پاپ ایران باشه

دلیل انتخابش تو سنتوری نمیشه فقط به خاطر توانایی های چاوشی باشه .. چرا این حرف و میزنی ؟

یعنی اگر داریوش مهرجویی شخص دیگه رو مد نظر میگرفت نظر شما بازم همین بود ؟

در مورد جهانی شدن روی حرفم هستم .. هر چه قدر هم که شما بگین اصلا جهانی شدن حرف مسخریه !

گفتم هیچ کسی نمیتونه با اون غولایی که تو دنیا هستن مبارزه کنن .. میدونین چرا ؟

چون آسیای شرقی از ما موسیقیش خیلی جلوتره و تحت هیچ صورتی به پای موسیقی تو دنیا نمیرسه !

بازم میگم این حرف خیلی مسخرست !!!

من که به مجله ترانه ماه و اتفاق نو معتبر نمیگم و واسش دلیل دارم چون کسی آنچنان تو این نظرسنجیا شرکت نمیکنه

اما مجله های بزرگ و خوب تو ایران خیلی داریم که اگه یه سرچ کنین خودتون متوجه میشین

در مورد سنتوریم دوباره صحبت کردین !

بازم من فکر نمیکنم اگر سنتوری نبود الان چاوشی این جایگاه و داشت ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پینوکیو خانوم:
فکر کنم با اینایی که میگم به جواب همه ی سوالات میرسی پسرم

خود یگانه گفته بود نشکن دلمو یه اهنگ خارجی بوده با کمک چاوشی

به ایرانی ساختیمش

--------------------------

و اینکه یادت رفته یگانه وقتی اون اهنگو تنها خوند چه افتضاحی شد

کی گوشش داد؟؟؟

-------------------------

یا اهنگ اهای خبر نداری وقتی خودش تنها خوند اصلا انگار نه انگار

اهنگی به این اسم وجود داره ولی وقتی با چاوشی خوند

توی کل ایران ترکید

------------------------

یا اهنگ وقتی بارون میزنه هزاران هزار نفر فقط به خاطر 10 ثانیه ای

که چاوشی توش خونده بود گوشش دادن

-----------------------

خود یگانه میگه نیمچه معروفیتمو مدیون چاوشیم حالا امثال تو

این حرفا رو میزنن

یگانه اگه کار بلد بود نمیومد اهنگ نفس بریده که کاملا واسه

چاوشیه رو توی کنسرتش با فرزین بخونه حتی یه اجازه هم

از چاوشی نگیره

در مورد بهترین اهنگ ساز اگه به نظر امثال تو باشه میگن

یگانه بهترین اهنگ ساز ایرانه منم میگم چاوشی بهترین اهنگ ساز

جهانه

ولی من با مدرک میگم چاوشی بهترین اهنگساز ایرانه(نظرسنجی ترانه ی ماه)

-----------------

میگم بهترین خواننده ی ایرانه(نظرسنجی ترانه ی ماه)

----------------

بهترین شاعر واسه چاوشیه حسین صفا(ترانه ی ماه)

----------------

بهترین البوم واسه چاوشیه(موسیقی ما)

----------------

بهترین تراک دور اخره(موسیقی ما)

----------------

بهترین txt واسه اهنگ بخون امشب کار حسین صفا(موسیقی ما)

---------------

سومین اتفاق مهم سال ورود البوم چاوشی بوده(موسیقی ما)

---------------

یه جای دیگه بهترین هنرمندترین خواننده چاوشی بوده(موسیقی ایرانیان)

---------------

قمیشی گفته بهترین خواننده ی داخلی چاوشیه

--------------

جمشید گفته بهترین خواننده چاوشیه

--------------

استاد شجریان گفته بهترین توی پاپ چاوشیه(موسیقی قرن 21)

--------------

یاس بهترین رپر ایران گفته بهترین توی پاپ چاوشیه

--------------

اقای محسن نامجو با اهنگای چاوشی اشکش در اومده و گفته

احساسی ترین و بهترین خواننده ی پاپ چاوشیه

--------------

هاکان اومد باهاش کار کرد این همه معروف شد

--------------

یگانه اومد باهاش کار کرد این همه معروف شد

-------------

فرزین اومد نفس بریده رو با چاوشی خواند به همه شناسونده شد

دوباره شعر تئاتر زندگی رو از چاوشی گرفت به همین دلیل

همه ی طرفدارای چاوشی البومش رو خریدن

-------------

شهاب اکبری با چاوشی کار کرد رفت واسه یکی دیگه

تنظیم کرد همه البوم علی باقری رو شنیدن

-------------

فوادیان تنظیم کننده ی قدیم چاوشی الان رفته با یکی دیگه

کار کرده همه البوم اون اقا رو گوش میدن

-------------

واسه امید امری اهنگ ساخته و یه قطعه رو 2 نفری خوندن

حالا همه ی مردم ایران میشناسنش

-------------

علی جعفری از چاوشی 3 قطعه رو دزدید و میکس کرد

اون همه معروف شد

-------------

بنیامین در مورد چاوشی نظر میده که حاشیه واسه خودش

درست کنه تا از یاد نره

-------------

صفاریان میاد از ژاکت ایراد میگیره تا البوم 14 دیده بشه

-------------

همین 2 تا منطقد اخیر در مورد چاوشی نظر میدن نه نقد

تا به معروفیتی برسن و مردم بشناسنش همونطور که الان دیگه

هممون میدونیم کیه البته متاسفانه

-------------

این همه فکر کنم کافی باشه نه؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

خانوم پینگو شما واقعا چقدر رو داری...
من جواب سوالای بالاتو دادم یه بار ولی تو همچنان خودتو زدی به .............
آقا من میگم سنتوری و کی لو داد ؟ ... خانوم پینگو من میگم کار هر کی بود کار محسن چاووشی نبود شما میگی چاووشی لو داد مدرک بده وگرنه به گفتن تو نیس عزیزم بیا با مدرک حرف بزن فیلمی که رفته جشنواره های خارج پخش شده و درست همون ورژن از فیلم که در جشنواره ها پخش شده لو رفته حالا من نمیدونم تو چی میگی هی میای چرت و پرت میگی..
پینگو گفته:
(چاوشی مگه خودش با اسم کبیری و سبک سیاوش قمیشی معروف نشد؟ مگه این آدم خودش وصله نبوده به این و اون ?قبلشم که خودش همه کاراش ول کرد تو نت و معروف شد!!)
... این سوالتم میتونی از بهمن بابا زاده (اگه میشناسی) بپرسی اومدن گفتن این آلبوم متعلق به کبیری هس و سر این موضوع چاووشی تا همین چند وقت پیش از بهمن بابازاده دلخور بود میتونی مصاحبشو بخونی.. درضمن خود قمیشی تو مصاحبش گفته چاووشی از من تقلید نکرده حالا قمیشی بیشتر میدونه یا تو؟ پس بهتر الکی کاسه داغ تر از آس نشی عزیزم...

پینگو گفته:
(همین میگن صدای یگانه تو اون آهنک فوق العادست که خود منم شنیدم چاوشی با صدای نکرش آهنگ و زده خراب کرده )
خانوم پینگو شما یا در جریان نیستین یا بدون معلومات حرف میزنی همین آهنگ آهای خبر نداری رو اول یگانه تنها خونده بود که هیشکی گوش نداد وقتی با چاووشی خوند همه ایران شنیده شد پس بهتر با اطلاعات حرف بزنی...
پینگو گفته:
(توی اون آهنگ تیغ و میکشم رو رگهام - فرزاد فرزین و محسن یگانه گام بالاشو خوندن که حرف نداره اما چاوشی چی؟ )
عزیز دلم مثل اینکه شما واقعا گوشتون مشکل داره تویه این آهنگ هم اولش محسن پایین میخونه بعد بالا میخونه و بعدش فرزاد فرزین پایین میخونه بعدشم فرزین بالا میخونه خیلی جو گیر شدی پینگو جاننننن..
واما جواه پینگو درباره بنیامین:
در مورد بنیامینم خانوم پینگو مثل این که شما واقعا اطلاعاتتون خیلی ضعیفه همین بنیامین جونتون قبل از مجوز گرفتنش آهنگاشو تویه اینترنت پخش میکرد میتونی بری از همه بپرسی و شناخته شدنش هم بخاطر این بود میتونی بازم بری بپرسی بهتر قبل از حرف زدن اطلاعت داشته باشیم عزیزم و اما در مورد اون کاری که به قول خودت بنیامین انجام داد بار اولش چون جدید بود یه عده گوش دادن ولی بار دوم چی شد عزیزم امد خودشو تکرار کرد خیلی هم پسرفت داشت چاووشی داره تویه هر آلبوم کار جدید و متنوع انجام میده ولی بنیامین چی؟ آهنگ 40 ثانیه شد تنوع؟...

در مورد بزرگان پاپ:
در مورد کسایی که اسم بردین خانوم پینگو اینو باید بگم شاید به نظر شما فوق العاده باشن ولی به نظر من کاملا معمولی هستن و اینو بدون موسیقی سلیقه ای هس مثلا من از شادمهر اصلا خوشم نمیاد فریدون بدک نیس و خشایار اعتمادی آخر خنده اس. پس باید درک کنی هر کسی از گوش دادن موسیقی هدفی داره . پس الکی جوگیر نباش ...

در مورد سنتوری هم یه سوال میپرسم امیدوارم یکم منطقی باشی درست جواب بدی. دلیل این که استاد مهرجویی چاووشی رو انتخاب کرد چی بود؟ چرا همین بزرگان پاپ (فریدون و خشایار اعتمادی ) رو انتخاب نکرد؟ اینجا لازم میدونم قسمتی از مصاحبه استاد مهرجویی رو بذارم شاید جوابتو بگیری: دلیل انتخاب محسن چاووشی به عنوان خواننده این فیلم این بود که تویه جامعه ما خیلی از خانواده ها محتاج نون شبشون هستن ولی حداقل یه سی دی از محسن چاووشی رو خونه دارن... پس پینگو الکی نگو چاووشی فقط همین سنتوری رو داره این مصاحبه خودش گویای همه چی هست حالا تو هی بگو معروفیت چاووشی واسه خاطر سنتوری هس این حرف استاد مهرجویی نشون دهنده همه چی هست...
در مورد جهانی شدنم من نمیدونم تو چرا جوگیر شدی من گفتم محسن داره کاری میکنه جهانی بشه واسه این کارم زمان لازم هس حالا تو میگی نمیشه به خودت ربط داره و حل این مسله خیلی راحته منتظر بمون تا ببین که محسن چاووشی جهانی میشه ...
در ضمن خانوم پینگو من نمیدونم مجله های معتبر کدوم ها هستن سوادشم ندارم شما که ادعا میکنی داری اسم یکیشو بگو تا ماهم بدونیم اگه چنین مجله ای وجود داشته باشه مطمئن باش چاووشی تویه اونم اوله....
من جوابتو دونه به دونه دادم درست بخون تا بفهمی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

من فکر می کنم عوامل موسیقی ما با من سر لج افتادن...کوچکترین نظر من رو با کلی بدبختی تایید می کنند یا تایید نمی کنند متاسفم...نظر قبلیه من رو تو این موضوع تایید کنید چون دلیلی برای تایید کردنش نمی بینم...

پینوکیو گفته که:

(من که به مجله ترانه ماه و اتفاق نو معتبر نمیگم و واسش دلیل دارم چون کسی آنچنان تو این نظرسنجیا شرکت نمیکنه

اما مجله های بزرگ و خوب تو ایران خیلی داریم که اگه یه سرچ کنین خودتون متوجه میشین)
این مجله های بزرگ و خوب ایران اسم و ادرس و مشخصات کاملی ندارن؟؟؟ اسم و ادرس این سایتها و مجلات رو بگو تا ما هم بریم ببینیم...محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

برای محمد :

ببین مجله های موسیقی رو منظورته ؟

گفتم به مجله هایی معتبر میگن که مردم زیادی توشون شرکت میکنن

آخه به اتفاق نو و ترانه ماه میگن معتبر ؟!

برای اشکان :

سیاوش خودش گفنته ؟!!سیاوش کی این مصاحبرو انجام بده ؟

ببین اشکان برای بزرگای پاپ خودت قضاوت کن..

بین بزرگایی که داریم صدای چاوشی در حد بنیامین . فریدون آسرایی . احساس خواجه امیری هست ؟؟

آبابا صدای درستی نداره این آدم .. باور کن نظر شخصی نمیدم واقعا صداش و نمیشه گوش داد و خیلیا نمیتون گوش بدن

استاد مهرجویِی از محبوبیت چاوشی صحبت کرده !! این صحبت ها منبعی چیزی نداره ؟؟؟

ساسی مانکن الان خیلی معروفه ! یه بار گفتم !!! آهنگ سازی و تنظیم کرده جوابم گرفته

این آمارو کی داده ؟!! 95 % !! یعنی از سنتوری به بعد فقط 5% به جمع هوادارای چاوشی اضافه شد !!!؟؟

داداش جان یه حرفاییی میزنی انگار دو تا گوش گیر اوردی داری توش داستان میکنی ! ببین هیچ جوری نمیشه قبولش کرد!!

نه نظر شخصی خودم نیست .. بابا جان من میگم به این مجله ها که معتبر نمیگن ! گفتم چون زیاد مردم توشون شرکت نمیکنن ..

ببین سنتوری و خودت داری میگی من نمیدونم آخه چه جوری به معروفیت چاوشی ربطی نداره !! هر چی ام ربطی نداشته باشه اما چاوشی از مهرجوییم اومد بالا

برای محمد :

خیلی انگار عجله داری نه ؟!! جوابت و بالا دادم برو بشین بخون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پینگو نوشته:
(ببین مطمین باش خود سیاوشم همینجوری یه چیزی پرونده !! )
پینگو جان خواهش میکنم از این حرفا نزن یعنی چی یه چیزی پرونده!! یعنی سیاوش اندازه شما و من نمیفهمه تویه مصاحبش موضموع تقلید رو کلا رد میکنه و به اسم چاووشی اشاره میکنه و میگه چاووشی رو دوست دارم و آهنگاشو گوش میدم و تویه ایران بهترین خواننده محسن چاووشیه. فک کنم سیاوش قمیشی تویه موسیقی ما موهاشو سفید کرده (هر چند کچله ) و الکی از کسی تعرف نمیکنه...

پینگو نوشته:
(در مورد بزرگای پاپ هر چه قدر ام که همه بگن چاوشی خوبه! من فکر نمیکنم در حد بزرگان پاپ ایران باشه)

پینگو خانوم من تمام جوابهای شمارو خوندم تویه همشون از فکر نمیکنم و فکر میکنم استفاده میکنید و این نشون دهنده نظر شخصی شماست خودتون بالارو بخونید نوشتی هر چند همه بگن محسن چاووشی خوبه من فکر نمیکنم . شما از روی کینه حرف میزنید نه از روی دلایل موسیقی ...

پینگو نوشته:
(دلیل انتخابش تو سنتوری نمیشه فقط به خاطر توانایی های چاوشی باشه .. چرا این حرف و میزنی ؟)

پینگو جان حرف خنده دار میزنی پس دلیل انتخابش چیه؟ مصاحبه استاد مهرجویی گویایی همه چی هست. شما حتما میخواین بگین دلایل انتخابش به خاطر معروفیتش بوده در حقیقت جواب خودتو میدی چون شما میگی چاووشی قبل سنتوری هیچی بوده. درضمن میشه دلایل معروفیت رو بگی این همه خواننده آهنگاشون تویه اینترنت پخش شده چرا محبوبیت چاووشی رو بدست نیاوردن. چون چاووشی موسیقی رو میفهمه تویه هر آلبوم تنوع ایجاد میکنه و کارشو بهتر میکنه... دلیل موندگاریشم همینه.
پینگو:
(بازم من فکر نمیکنم اگر سنتوری نبود الان چاوشی این جایگاه و داشت ...)
بازم بحثی که بالا کردم شما نوشتی اگر سنتوری نبود الان چاووشی این جایگاه رو نداشت . فقط اینو اضافه کنم خیلی از طرفدارای چاووشی یعنی 95 درصدشون با آلبوم نفرین با چاووشی بودن. بالا هم جوابتو خودت داده بودی دلایل انتخاب چاووشی شما گفتی به خاطر توانایی هاش نبوده پس عزیزم خودت بالا قبول داری که دلیل انتخابش به خاطر محبوبیتش بوده و حالا اینجا میگی با سنتوری محبوب شده. مصاحبه استاد مهرجویی حتما بخونش... دلایل محبوبیت و معروف شدنو هم برات توضیح دادم چاووشی محبوبیتشو به این خاطر داره که چون موسیقی رو میفهمه و هی خودشو تکرار نمیکنه و هر روز در حال پیشرفته...
دوست عزیز من از شما خواهش میکنم اسم یکی از اون مجلات معتبر را بگی چون من هر چی سرچ کردم پیدا نکردم... درضمن به نوشته خودت توجه کن بالا نوشتی من به مجلات ترانه ماه و اتفاق نو معتبر نمیگم بازم همون مسله ای که بالا گفتم این نظر شخص شماست..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پینگو نوشته:
(سیاوش خودش گفنته ؟!!سیاوش کی این مصاحبرو انجام بده ؟)

پینگو جان همون طوری که خودت گفتی یه سرچ ساده تویه گوگل کن همه مصاحبه قمیشی میاد بالا و یه سرچ دیگه تویه گوگل مساوی است با مصاحبه استاد مهرجویی...

پینگو نوشته:
(بین بزرگایی که داریم صدای چاوشی در حد بنیامین . فریدون آسرایی . احساس خواجه امیری هست ؟؟

آبابا صدای درستی نداره این آدم .. باور کن نظر شخصی نمیدم واقعا صداش و نمیشه گوش داد و خیلیا نمیتون گوش بدن)

پینگو واقعا این حرفات خنده داره صدای محسن چاووشی یه صدای خاصه خیلی سادس شما اگه صداشو دوست نداری میتونی گوش ندی شما که میگی خیلیا نمیتونن به صدای چاووشی گوش بدن خوب مشکلی نیس گوش ندن منم خیلیارو میشناسم که با صدای چاووشی زندگی میکنن و تعدادشون خیلی بیشتر از خیلیای شماس. درضمن اون سه نفری که گفتی یه دقتی به صداشون بکن تویه کشور خودمون خیلی از این صداها پیدا میشه و صداشون واقعا تکراریه ولی صدای محسن یه صدای خاصه ...
پینگو:
(استاد مهرجویِی از محبوبیت چاوشی صحبت کرده !! این صحبت ها منبعی چیزی نداره ؟؟؟)

پینگو جان شما چرا هی بحث رو تکرار میکنید منبعی بالاتر از این: انتخاب چاووشی به عنوان خواننده این فیلم به خاطر این بود که خیلی ها به نون شبشون محتاج هستن ولی حداقل یه سی دی از محسن چاووشی تویه خونشون هس... دیگه واضح تر از این بگه که محسن چاووشی چقدر محبوبه...

پینگو:
(این آمارو کی داده ؟!! 95 % !! یعنی از سنتوری به بعد فقط 5% به جمع هوادارای چاوشی اضافه شد !!!؟؟)

عزیزم بله فقط 5 درصد اضافه شد قبول دارم با سنتوری کل ایران محسن چاووشی رو شناخت ولی فقط 5 درصد طرفداراش به خاطر سنتوریه... من خودم شاهد بودم با یه شاخه نیلوفر به طرفداراش اضافه شد و با ژاکت هم همین طور ولی نمیشه بگی تمام محبوبیتش به خاطر این دو آلبومه بلکه به خاطر کار خوبشه که تو هر آلبوم به طرفداراش اضافه میشه و سنتوری هم از این جریان جدا نیس و طرفدارای رو برای محسن چاووشی به ارمغان آورد ولی اینکه محبوبیتش به خاطر سنتوریه یه حرف خنده داره...

پینگو:
(نه نظر شخصی خودم نیست .. بابا جان من میگم به این مجله ها که معتبر نمیگن ! گفتم چون زیاد مردم توشون شرکت نمیکنن ..)

عزیزم نظر شخصی خودته واسه منم قابل احترامه تو چاووشی دوس نداری گوش نده خیلی راحت. عزیزم من طرفدار چاووشی هستم خیلی هم دوسش دارم خیلی از دوستان و نزدیکانم هم طرفدار چاووشی هستن ما هم تویه نظر سنجی شرکت نکردیم دلیل نمیشه که چون شرکت کننده کمه آمارو ببریم زیر سوال شما تویه کتابهای آمار یه تحقیقی بکن ببین جامعه آماری به چی میگن...

پینگو:
(ببین سنتوری و خودت داری میگی من نمیدونم آخه چه جوری به معروفیت چاوشی ربطی نداره !! هر چی ام ربطی نداشته باشه اما چاوشی از مهرجوییم اومد بالا)

من نمیگم ربطی نداره من میگم دلیل انتخابش برای سنتوری چی بود شما میگی چاووشی فقط یه سنتوری رو داره منم میگم اینطوری نیس چاووشی قبل از سنتوری هم محبوبیتش خیلی زیاد بود و تویه اهل موسیقی همه میشناختنش و با سنتوری کسایی که اهل موسیقی هم نبودن چاووشی رو شناختن اما این که بگی فقط سنتوری رو داره کاملا اشتباهه و حرفت قابل قبول نیس.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ها اون مجله هارو می گی!!!!!!!!!!هه هه

الان متوجه شدم اسماشونم فهمیدم!!!!!!!!!هه هه

با این ادرس دادنت کشتی خودت رو...

ببین پسرجون دوست عزیزم ما تو این کشور تا جایی منه حقیر خبر دارم 3 مجله تخصصی موسیقی داریم...خب...یکیش اتفاق نو هست دومیشم ترانه ماه سومیشم موسیقی قرن21 که همه ژاکت رو بهترین و پرفروشترین انتخاب کردن...هر مطلبی رو باید تو حوزه ی تخصصی خودش نگاه کنیم ... حالا تو منظورت از مجلات دیگه چیه من نمی فهمم...می خوای بریم تو مجله روزهای زندگی یا خانواده سبز که بیشتر خانوادگین دمبال این مطالب بگردیم؟؟؟یا مجله اشپزی و جدول... به نظر تو چطوره؟؟؟ محمد از کرمان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

البته نقد بالا جالب بود نکات خوبی داشت و نمی دونم چرا دوستان با هم دعوا می کنن اصولا ما ایرانی ها اعصاب و جنبه ی انتقاد نداریم و مثل سگ و گربه به جون هم می افتیم.
ولی در مورد اون یه تیکه که گفته شد متشنج و غمگین...
راستش نمی دونم شما تا حالا راک گوش دادید یا نه؟؟؟؟؟
اول خیال میکنید که راک متشنجه ولی راک پر از نظم و ترتیبه
وقتی درام قدرتمند میاد پشت گیتار برقی گیتار با نظمی خاص میزنه
بزرگترین گروه های راک جهان مثا گروه آلمانی راین اشتاین و گروه آمریکایی اوان اسنس گروه های راک هستن اون هم راک سخت نه راک معمولی و ملایم...
اول خواهش میکنم برید دنبال آهنگ های راک و گوش کنید چند تا کتاب یا چند تا مجله بخونید و بعد بیاید و نقد کنید
و کی گفته گوش ایرانی راک گوش کن نیست؟؟؟ این حرف چرنده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

تاثیر این نوشته هر چی گذشت بیشتر شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

zamin asemon biad mosighie ma

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 17:37

agha nazare balaro man gozashtam,eshtebah kardam,bebakhshid:X

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تغییر نگرش؛ مثبت یا منفی؟ | موسیقی ما