برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای خودزنی آهنگ می‌سازم
ستار اورکی خبر داد:
برای خودزنی آهنگ می‌سازم
موسیقی ما- لی لا رضایی: ستار اورکی از ساخت موسیقی برای فیلم سینمایی «خودزنی» خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: «خودزنی» را احمد کاروی کارگردانی کرده و قرار است به زودی ساخت موسیقی آن را آغاز کنم.
این آهنگساز فیلم در ادامه گفت: امین حیایی، لعیا زنگنه، محمد رضا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، سینا رازانی، امیر غفارمنش، تینا آخوند تبار، امیر یل ارجمند، حسام حمیدی و امیر دلاوری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
به گفته وی، فیلم سینمایی «خود زنی» به تهیه کنندگی اردشیر ایران‌نژاد تولید شده و قرار است در سی امین جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته باشد.
اورکی در خصوص ویژگی‌های موسیقی این فیلم گفت: داستان در مورد مردی است که پس از آزادی از زندان برای یافتن سرنخ‌هایی از همسر سابق و فرزندش به ملاقات یکی از دوستانش به سینما می‌رود.
وثی در ادامه یادآور شد: فیلم سینمایی «اکباتان» را نیز به کارگردانی مهرشاد کارخانی در دست ساخت دارم و موسیقی آن به من محول شده است. هر دوی این فیلم‌ها فیلم‌های معترضی هستند که نگاهی ویژه به جامعه دارند. به همین دلیل ساخت موسیقی برای آن‌ها باید همسو با داستان و نیز شخصیت باشد تا لطمه‌ای به فیلم وارد نشود.
این آهنگساز اخیرا ساخت موسیقی فیلم «یک سطر واقعیت» به کارگردانی علی ویزیریان، را به پایان رسانده و در حال حاضر موسیقی او را در سریال «وضعیت سفید» هر هفته می‌شنویم.
گفتنی است؛ ستار اورکی پیش از این ساخت موسیقی فیلم‌های «ریسمان باز»، «نظام از راست»، «پاتو زمین نذار»، «سیب و سلما»، «آناهیتا»، «آسمان هشتم» و «جدایی نادر از سیمین» و سریال «ستایش» را برعهده داشته است.

این آهنگساز در جشنواره فیلم کودک و نوجوان که امسال در اصفهان برگزار شد با ساخت موسیقی فیلم «مادر پاییزی» حضور یافت.

فیلم سینمایی «مادر پائیزی» را سیروس رنجبرکارگردانی کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

به امید پیشرفت روز افزون برای شما
MAS

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برای خودزنی آهنگ می‌سازم | موسیقی ما